Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ZDRIE zei:De combinatie kleur en wielen doen inderdaad denken aan een oudebuitengwoon goed ingeredenbekende![]()
bellamacchina zei:Deze Sud ti QV heeft lang in Ermelo gewoond.
bellamacchina zei:Nee Guus, hier zijn er nog minder van gebouwd....................... Goede poging
Guus Leferink zei:bellamacchina zei:Nee Guus, hier zijn er nog minder van gebouwd....................... Goede poging
Een Alfasud Valentino ???
Damn.....
Moderator
ginkelvanmichiel zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/daihatsu/m636173579-daihatsu-cuore-ts.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
Wie redt die Cuore?
ZDRIE zei:Uhh, is die Cuore het redden wel waard dan? Ziet er uit als een beetje smerig hok.![]()
Moderator
Joël D. zei:Vraagje: Is een Alfa Romeo 90 EMW-waardig?
Moderator
Eddy C zei:Ginkelvanmichiel, heb jij meer info over deze Cuore?
Ik twijfel nog behoorlijk.
Edit: hij zit nu al aan zijn achtste eigenaar.
D. Elzinga zei:Was dit niet de Cuore die bij de vorige (particuliere) aanbieder 150 euro kostte?
D. Elzinga zei:Was dit niet de Cuore die bij de vorige (particuliere) aanbieder 150 euro kostte?
Eddy C zei:Edit: hij zit nu al aan zijn achtste eigenaar.
D. Elzinga zei:Een bezoek aan Jet Cars schijnt een onvergetelijke ervaring te zijn![]()
Moderator
Joël D. zei:Woont er iemand hier in Drenthe die voor mij bij een auto wil kijken?![]()
Eddy C zei:Zonder nieuwe Apk gaat hem niet worden.
Wouter82 zei:Joël D. zei:Woont er iemand hier in Drenthe die voor mij bij een auto wil kijken?![]()
Audi80Coupe![]()
Joël D. zei:Woont er iemand hier in Drenthe die voor mij bij een auto wil kijken?![]()
Echt erop vooruit gaan kun je het niet noemen. Ouder, geen leer en nog steeds geen aircoJoël D. zei:En dan nog een Quadrifoglio Oro ook.
Eerst de 155 verkopen...
En dat is dus waarom die 929 zo verrot is.Martyn83r zei:Och niet zo benauwd hoor.....