Het grote Idiote Acties in het verkeer Topic - Deel 2

Sarcast zei:
Nissan GT-R zei:
Sarcast zei:
Nissan GT-R zei:
Vind ik ook, overigens word dat zo nu en dan wel gedaan. Met name snelheidsoverschrijdingen waar onomstotelijk bewijs van is in de vorm van de video en plaats op de weg. En uiteraard de bestuurder die in beeld moet zijn geweest.
Oh, doe eens een voorbeeld.
En nee niet de GTR die 300 reed op de N11.

Die zat in mijn hoofd. Dus dank je.

Nou waar blijft het geval dan waar er iets mee gedaan werd?
Deze bestuurder kreeg namelijk slechts een uitnodiging voor het politiebureau waar er dus niets mee gedaan is.

Is die niet vervolgd? Oh dan was mijn informatie fout.....ik meende dat ik op autoblog had gezien dat ie een bekeuring had gekregen.

Sarcast zei:
braadslee zei:
Buiten de slagen? En ja, zoals je zag op het filmpje wilde de Volvo hem er even voor gooien, pas toen ik toeterde stopte ze. En zoals je óók kon zien in het filmpje blokkeerde ze de weg toen ik nog achter dat busje stond omdat ze zich er tussen wilde proppen.
Juist daarom laat je haar dan voor. jij staat al veilig en blokkeert niets laat haar even de weg vrijmaken.

braadslee zei:
Dat laat ik niet toe.
Oh, nou, toemaar...

braadslee zei:
Zolang je maar begrijpt wat er staat.
Ik vnid juo odm, en bne eht neit enes mte je setllnig.

Ik liet die Volvo bestuurder er wel bij staan, maar ik liet haar niet voor mij de weg op gaan (Wat ze wel probeerde te doen, daardoor mijn toeter actie)
Maar goed, als je mij belachelijk gaat lopen maken met "ik vnid juo odm" etc etc dan mag je van mij een lekke band krijgen in de file op de A27.
Je laat maar weer eens zien waarom jij overal zo`n gewaardeerde gebruiker bent. (y)

Er heeft een boze agent vanachter zijn bureau met zijn wijsvinger gezwaaid, onder het mompelen van "niet meer doen he!"

braadslee zei:
Maar goed, als je mij belachelijk gaat lopen maken met "ik vnid juo odm" etc etc dan mag je van mij een lekke band krijgen in de file op de A27.
Je laat maar weer eens zien waarom jij hier overal zo`n gewaardeerde gebruiker bent. (y)

Ik maak je stelling belachelijk, over jou heb ik niet veel toe te voegen.

Sarcast zei:
Nissan GT-R zei:
Vind ik ook, overigens word dat zo nu en dan wel gedaan. Met name snelheidsoverschrijdingen waar onomstotelijk bewijs van is in de vorm van de video en plaats op de weg. En uiteraard de bestuurder die in beeld moet zijn geweest.
Oh, doe eens een voorbeeld.
En nee niet de GTR die 300 reed op de N11.
Die dus niet gestraft is......

EDIT: Ik loop achter, sorry. ;)

Sarcast zei:
braadslee zei:
Je laat maar weer eens zien waarom jij hier overal zo`n gewaardeerde gebruiker bent. (y)

Ik maak je stelling belachelijk, over jou heb ik niet veel toe te voegen.

Dat is helemaal insgelijks.

Kinders.

Dashcam beelden zijn volgens mij nog nooit gebruikt om iemand echt aan te pakken.

Braadslee, heb je eigen ook zo verdedigd in je Dumpert filmpje? :)

En claxoneren als je thuis of bij kennissen wegrijd doen inderdaad alleen paupers. Nieuwe buurtbewoner er ook aan herinnert dat hij niet meer in de Bloemenbuurt woont ;)

Beste braadslee, nou heb je zóveel rijlessen gehad en diverse instructeurs. Heeft niet één van die instructeurs je vertelt dat wanneer je alle idioten de ruimte geeft, je in het leven een stuk minder stress hebt?
Je gaat voor je lol een stukje rijden en maakt je kennelijk (toch een héél klein beetje) druk over niemendalletjes als een paar seconden tijdverlies in het geval van die XC60. Dat is, gezien het buitenlandse kenteken, ook nog iemand die hoogstwaarschijnlijk onbekend is met de plaatselijke situatie. Héél netjes om die even de les te lezen met een zielig "toet".

Probeer het eens: "Let all the idiots go." en gebruik die claxon eens alleen en uitsluitend als het echt nodig is...

Ik weet dat je in de muziek zit, maar dit soort "muziek" maakt het leven er niet harmonischer op... Vergeet die
c010.gif
en houdt het maar bij je
g030.gif

braadslee zei:
Sarcast zei:
braadslee zei:
Buiten de slagen? En ja, zoals je zag op het filmpje wilde de Volvo hem er even voor gooien, pas toen ik toeterde stopte ze. En zoals je óók kon zien in het filmpje blokkeerde ze de weg toen ik nog achter dat busje stond omdat ze zich er tussen wilde proppen.
Juist daarom laat je haar dan voor. jij staat al veilig en blokkeert niets laat haar even de weg vrijmaken.

braadslee zei:
Dat laat ik niet toe.
Oh, nou, toemaar...

braadslee zei:
Zolang je maar begrijpt wat er staat.
Ik vnid juo odm, en bne eht neit enes mte je setllnig.

Ik liet die Volvo bestuurder er wel bij staan, maar ik liet haar niet voor mij de weg op gaan (Wat ze wel probeerde te doen, daardoor mijn toeter actie)
Je laat maar weer eens zien waarom jij overal zo`n gewaardeerde gebruiker bent. (y)

Goed zo Braadslee!

Soloman zei:
@braadslee
Daytime drive??:)
Het moet niet gekker worden.
Wat waren dat voor oergeluiden in het begin?

Yep gewoon een dagrit dus :D
Oergeluiden in het begin? 0:14 was m`n buurman.
Oh enne op 0:30 had ik wat in m`n keel vastzitten :D

braadslee zei:
Soloman zei:
@braadslee
Daytime drive??:)
Het moet niet gekker worden.
Wat waren dat voor oergeluiden in het begin?

Yep gewoon een dagrit dus :D
Oergeluiden in het begin? 0:14 was m`n buurman.
Oh enne op 0:30 had ik wat in m`n keel vastzitten :D

Op 0,14 reed je over zijn tenen heen?

Ik toeter nooit. Ik hou van een bejaarde rijstijl, neem altijd een flesje spa rood mee en dan kom ik er wel.

Soloman zei:
Ik toeter nooit. Ik hou van een bejaarde rijstijl, neem altijd een flesje spa rood mee en dan kom ik er wel.

Ik toeter af en toe, in dat filmpje 2 keer dan.. Maar normaliter is het eigenlijk meer dat ik een x sein in plaats van dat ik toeter.
Moet misschien ook ff zorgen voor een flesje drinken in de auto (Maar waar laat je dat ? :D ) Vaak last van een droge keel.
Rijstijl is tegenwoordig wat minder sportief, rij over het algemeen (Zoals ook in dat filmpje te zien) Vrij rustig met een zo nu en dan een uitzondering dat ik het gas een beetje in trap als het zich er voor leent.
Scheelt zo erg in het verbruik dat rustige rijden.

:D(y) Leuk dit mannen. Zie je wel dat het gezellig kan zijn in zo`n topic als dit :LOL:

We gaan wel aardig off-topic zo:)

Terug naar de idiote acties:
Ik reed vandaag met de Sierra vanaf Middelburg de A58 op richting Vlissingen voor me een dame in een Twingo die weinig haast (nog geen 65km/u) had
op rechterstrook van de A58 een vrachtwagen die z'n Vmax reedt, verder op dat moment geen verkeer

Twingo'tje knippert naar links, ik knipper naar links en ga op het gas met het idee om gelijk door te steken naar de linkerstrook om zo het langzame Twingo'tje en de vrachtwagen in te halen.

Helaas kwam de dame ondanks de lage snelheid (en gebrek aan acceleratie) ook gelijk door naar links, terwijl het vanwege de afstand tot de vrachtwagen nog totaal niet nodig was voor haar om dit te doen, dus moest ik toch weer in de ankers...

(Ja ook niet slim van mij natuurlijk)

Ook vandaag de "nieuwe" buurman van een paar deuren verder op nogmaals verzocht om niet als een idioot z'n claxon in te gebruiken als hij weg rijdt, hij zegt maar fatsoenlijk gedag tegen z'n vrouw.

Sarcast zei:
Ja leuk ongegeneerd reaguren op dashcam filmpjes, heeft wel wat niet?

Jij bent degene die tot nu toe het meest filmpjes post en het meest reacties vergaard daarmee :)

Ik heb ooit 1 dag met een dashcam rondgereden.

Het resultaat was niet om aan te zien, en dat lag niet aan de beeldkwaliteit maar puur aan mijn rijstijl.
Dit filmpje komt nog het meest in de buurt...

Soloman zei:
Ik ga ook een dashcam kopen.

Kan niet wachten Soloman :D
Ga zelf voor de Mini06806 :) Lijkt me een fijn apparaatje.

Sarcast, zonder gekheid. Wat heb jij voor dashcam trouwens? Ondanks dat ik het vaak niet helemaal eens ben met jouw rijstijl zijn het wel altijd mooie beelden :)

Carkiller zei:
Ik heb ooit 1 dag met een dashcam rondgereden.

Het resultaat was niet om aan te zien, en dat lag niet aan de beeldkwaliteit maar puur aan mijn rijstijl.
Dit filmpje komt nog het meest in de buurt...

Hey, zo neem ik rotonde's ook wel eens :)

[sub]midden in de nacht als er geen ander verkeer is en ik stop na een rondje of 2[/sub]

Carkiller zijn advertentie voor de Subaru:

Subaru Impreza WRX 200x

Altijd rustig mee gereden. Nooit gedrift. Diff is nog in topvorm. Banden meermalen vervangen na 500 m rustig rijden.
Nu nieuwe banden met net 250 m gereden.

Te koop voor 20.xxx

:D

Nissan GT-R zei:
Carkiller zijn advertentie voor de Subaru:

Subaru Impreza WRX 200x

Altijd rustig mee gereden. Nooit gedrift. Diff is nog in topvorm. Banden meermalen vervangen na 500 m rustig rijden.
Nu nieuwe banden met net 250 m gereden.

Te koop voor 20.xxx

:D

Alles is in topconditie behalve de eigenaar.

Nog even heel erg off topic dan: Héél gezellig! Ik neem ook een Spa
a055.gif
(nou ja, net zoiets).

Muziekje er bij
a014.gif
Braadslee doet ook mee:
g030.gif

... en vooral aardig
a020.gif
zijn voor elkaar, ook in de auto
a054.gif

PS en natuurlijk héél veel smileys!
a049.gif

Soloman zei:
Lycan_Capri (TSC) zei:
Haast maar wel een paar rondjes over een rotonde driften met een FWD Camry ? o_O
Nee natuurlijk niet. CK kent me. En een camry is veel te log daarvoor.

Ik ken je enkel van het forum maar zo'n rijstijl had ik ook niet van je verwacht :)

Het zal vast enigzins mogelijk zijn met de Camry maar eigenlijk is het zonde

braadslee zei:
Sarcast zei:
Ja leuk ongegeneerd reaguren op dashcam filmpjes, heeft wel wat niet?

Jij bent degene die tot nu toe het meest filmpjes post en het meest reacties vergaard daarmee :)
Jup, maar nu is het mijn beurt om commentaar te leveren. Best leuk. Hoe is het aan jouw kant?

braadslee zei:
Sarcast, zonder gekheid. Wat heb jij voor dashcam trouwens? Ondanks dat ik het vaak niet helemaal eens ben met jouw rijstijl zijn het wel altijd mooie beelden :)
Meerdere, ik was in 2013 de eerste die een LS300W in NL had. (Inmiddels is de LS460W ook al weer een tijd leverbaar.)
Prima beelden maar nu stuk, de GT680W doet het nog maar is uitverkocht. Ik heb nu de SG9665GC maar die is aan de prijzige kant, en ik ben niet helemaal tevreden met de veel te witte lucht.

Terug
Bovenaan