Bravo
Net ingestapt
Blackadder the 5th zei:
Dan zal ie niet voor Feyenoord zijn :T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Blackadder the 5th zei:
Sarcast zei:Dat is inderdaad idioot. Ik bedoel, in de jaren 70 was het misschien nog zo dat je op tijd voor een tv-programma "moest" zijn, maar nu?Blackadder the 5th zei:
Blackadder the 5th zei:
braadslee zei:Trouwens Sarcast, ik kwam net op dit filmpje...
https://www.youtube.com/watch?v=kTrx3NpN1Mk
Ik zie, links blijven plakken, rechts inhalen, bumperkleven.. Waarom deed je dat? Enne (Wat misschien een logischere vraag is) Wat deden de andere weggebruikers fout in jouw ogen?
Idefiqs zei:braadslee zei:Trouwens Sarcast, ik kwam net op dit filmpje...
Ik zie, links blijven plakken, rechts inhalen, bumperkleven.. Waarom deed je dat? Enne (Wat misschien een logischere vraag is) Wat deden de andere weggebruikers fout in jouw ogen?
En zichzelf in gevaar brengen omdat hij door het bumperkleven niet verder kan kijken dan de kont van de witte Peug.
Hoe kun je met zulk verkeersgedrag en een overduidelijk gebrek aan verkeersinzicht überhaupt iets van een ander vinden?![]()
braadslee zei:Trouwens Sarcast, ik kwam net op dit filmpje...
Blackadder the 5th zei:braadslee zei:Trouwens Sarcast, ik kwam net op dit filmpje...
Het begint te regenen en @Sarcast heeft de kap van de auto thuis laten liggen ...![]()
Blackadder the 5th zei:braadslee zei:Trouwens Sarcast, ik kwam net op dit filmpje...
Het begint te regenen en @Sarcast heeft de kap van de auto thuis laten liggen ...![]()
Dat had er ook mee te maken ja.Blackadder the 5th zei:Het begint te regenen en @Sarcast heeft de kap van de auto thuis laten liggen ...![]()
Nee dat mag niet, ik leerde LJN BQ4451 later kennen.braadslee zei:Ja je mag daar inhalen (Blokmarkering)
Nou precies dat. Al die lui die daar links blijven hangen waren de druppel.braadslee zei:Maar wáááááárom zou je daar rechts die caravan voorbij gaan? En dat onnodige links plakken....
Dan rijd je onnodig links.braadslee zei:Als ik jou zou tegen komen op de weg en je haalt mij rechts in
Nog spijt van dat ik die niet rechts voorbij gegaan ben!Idefiqs zei:En zichzelf in gevaar brengen omdat hij door het bumperkleven niet verder kan kijken dan de kont van de witte Peug.
Die moet je misschien nog even toelichten, Het enige wat ik me kan voorstellen is dat ik naar rechts had gemoeten achter de witte peug?braadslee zei:Ik zie, links blijven plakken
D.E.N.N.I.S. zei:Oke, Ik heb geen echt antwoord kunnen vinden op het wel of niet fout parkeren van de auto in mijn video. Ik ben er gisteren wel weer op de weg geweest en ik heb even gekeken wat er nou precies staat op die plakkaat bij Noppes. En die zegt het volgende:
![]()
Dat lijkt me duidelijk
Ik betwijfel dat de politie deze plakkaat gemaakt heeft.Sarcast zei:D.E.N.N.I.S. zei:Oke, Ik heb geen echt antwoord kunnen vinden op het wel of niet fout parkeren van de auto in mijn video. Ik ben er gisteren wel weer op de weg geweest en ik heb even gekeken wat er nou precies staat op die plakkaat bij Noppes. En die zegt het volgende:
https://lh5.googleusercontent.com/-SOmNSoWQdLw/VsT2jwoJYRI/AAAAAAAAIHA/qli7P8Xhmfw/w800-h450-no/20160216_165916%2B%2528Custom%2529.jpg
Dat lijkt me duidelijk
Het lijkt me duidelijk dat de politie het verschil tussen een fietspad en een fietsstrook niet kent.
Tja,braadslee zei:Wel gloeiende gloeiende
Begrijp je het nou gewoon écht niet?!
Ik ga niet meer op Sarcast in, ik mag toch hopen dat je een enorme troll bent... Je praat verd*mme gewoon wéér je bloedeigen asociale gedrag goed, hoe groot kan die plaat voor je kop zijn, hoe zelfingenomen kan je zijn....?!
(Sorry voor mijn taalgebruik maar echt, dit is toch niet gezond meer mensen...) I'm out, dit typetje, dit figuur... damn![]()
Ga je wel op mij in? Want eerlijk gezegd zie ik ook het linksplakken niet in dat filmpje van Sarcast, of het moet idd achter die linksplakkende 508 zijn. Qua rechts inhalen en bumperkleven ben ik het met je eens.braadslee zei:Wel gloeiende gloeiende
Begrijp je het nou gewoon écht niet?!
Ik ga niet meer op Sarcast in, ik mag toch hopen dat je een enorme troll bent... Je praat verd*mme gewoon wéér je bloedeigen asociale gedrag goed, hoe groot kan die plaat voor je kop zijn, hoe zelfingenomen kan je zijn....?!
(Sorry voor mijn taalgebruik maar echt, dit is toch niet gezond meer mensen...) I'm out, dit typetje, dit figuur... damn![]()
Sarcast zei:Ben ik het wel mee eens, zoals je hierboven kon lezen.
Sarcast zei:Ik haal rechts in, ja. Dat klopt. Mag niet, weet ik.
Links rijden mag ook niet, is irritant. Is geen reden die de rechter zal aanvaarden om rechts inhalen te vergoeilijken. Allemaal bekend.
En wat gebeurt er dan als een linksrijder plotseling toch naar rechts komt?
Nou dat heb ik in mij hele rechtsinhaalcarriere wel een keer meegemaakt. Nou datn gebeurt er dus dit:
![]()
Nee dat denk ik niet.Soloman zei:En volgens mij heb ik Sarcast eens ontmoet in de polder toen ik precies zo'n laagvlieger met groot licht knipperend achter me aan kreeg.![]()
Dat dus. Goed voorbeeld en zo.Lycan_Capri (TSC) zei:Onder het mom van: "ik ken naar rechts dan ken jij dat zekers" :T
der Magistrat zei:Daarom de tip van de dag van der Magistrat: rijd 90 op de snelweg.Niks bumperkleven, rechts inhalen (inhalen komt überhaupt maar zelden voor), minder motorgeluid.
Ik zeg: top-tip!
Soloman zei:Het is wel waar. Soms schaar ik me ook maar in de rechterrij. Links is het vaak een rocket-race. Je wordt er alleen maar zenuwachtig van. En trouwens, what is the hurry? Ik vind het vaak zielige mensen die zo zitten te drukken met hun 130 en 140. Kijk, wij rustige rijders hebben maar af en toe last van ze, maar zij hebben voortdurend last van zichzelf. Altijd hun hart in hun keel. Dat is toch geen leven man. Altijd maar drukken en je druk maken. Slecht voor je hart hoor.
Boppie zei:der Magistrat zei:Daarom de tip van de dag van der Magistrat: rijd 90 op de snelweg.Niks bumperkleven, rechts inhalen (inhalen komt überhaupt maar zelden voor), minder motorgeluid.
Je zou het zo gaan doen. Gisteren tot tweemaal toe door verschillende debielen opgeduwd tijdens het inhalen. Je hebt je rechterwiel nog niet over de streep of ze zitten al links van je. Ik rij niet langzaam, ga niet na een uur naar rechts, maar ga mijzelf niet recht voor een vrachtwagen planten. Dat zijn de momenten waarop ik met liefde diegene gewoon wil slaan. Niet uitleggen, maar gelijk meppen. Ik heb mijn dochtertje achterin en een debiel gaat met 120 lopen kleven.
Blogger zei:Dit grofgebekte gassie zit tot tweemaal toe niet op te letten. BMW is ook fout bezig natuurlijk!
De afstand met een dashcam inschatten gaat niet goed. Wat met de ene dashcam meters lijkt, is met de andere centimeters.Blackadder the 5th zei:Blogger zei:Dit grofgebekte gassie zit tot tweemaal toe niet op te letten. BMW is ook fout bezig natuurlijk!
Tsja, het is nooit slim een bestuurder die niet bekend is ter plaatse kort te volgen.
Heb zelf het idee dat de BMW-bestuurder de bocht net iets te ruim nam en bijna de vluchtheuvel dreigde te raken, vandaar het sterke afremmen ...
rke zei:Wat ik mezelf wel afvraag, de BMW - remmentest lijkt in dit filmpje opzet. Hoe gaat de verzekering om met de schuldvraag als dit filmpje als bewijsmateriaal aangeboden wordt?
Blackadder the 5th zei:rke zei:Wat ik mezelf wel afvraag, de BMW - remmentest lijkt in dit filmpje opzet. Hoe gaat de verzekering om met de schuldvraag als dit filmpje als bewijsmateriaal aangeboden wordt?
Alles staat of valt met de interpretatie. Denk zelf dat men sneller op een ieder-de-eigen-schade-betalen-regeling zal komen,
omdat beide automobilisten niet geheel foutloos hebben gereden.
Bij een schriftelijke verklaring alleen zijn de verhalen vaak wat meer zwart-wit.
Blackadder the 5th zei:Boppie zei:der Magistrat zei:Daarom de tip van de dag van der Magistrat: rijd 90 op de snelweg.Niks bumperkleven, rechts inhalen (inhalen komt überhaupt maar zelden voor), minder motorgeluid.
Je zou het zo gaan doen. Gisteren tot tweemaal toe door verschillende debielen opgeduwd tijdens het inhalen. Je hebt je rechterwiel nog niet over de streep of ze zitten al links van je. Ik rij niet langzaam, ga niet na een uur naar rechts, maar ga mijzelf niet recht voor een vrachtwagen planten. Dat zijn de momenten waarop ik met liefde diegene gewoon wil slaan. Niet uitleggen, maar gelijk meppen. Ik heb mijn dochtertje achterin en een debiel gaat met 120 lopen kleven.
Mijn voorruit wil tijdens het inhalen nog wel eens smerig worden, die moet ik dan wel eerst weer goed schoonmaken met de wisser/sproeier.
Vaak maakt de achterligger dan wel weer ruimte ...(niet doen bij motorrijders, die hebben zelf geen wisser/sproeierinstallatie).
Dat weet ik niet, ken je die kruising?rke zei:5- BMW meneer ergert zich aan het terechte getoeter en voert een remmentest uit.