Rembrandt
Kilometervreter
En licht interieur.……doe mij er maar één met chromen lijstjes en donkere kleur
We worden oud….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En licht interieur.……doe mij er maar één met chromen lijstjes en donkere kleur
Heb het echter toch niet gedaan, enerzijds omdat ik graag de volgende BMW naar mijn smaak wil samenstellen, en niet 'genoegen moet nemen' met een voorraadauto, anderzijds heb ik een klus aangenomen waar een 'dure auto' teveel zal polariseren
Die van mij is gister weer glansrijk door de keuring gekomen.Sowieso was de F11 super. Heb ook nog kort een F11 525d LCI gehad met acc en headup. Geweldige auto.
Ik erger me bij de G21 dood aan et feit dat er geen vilt in de portiervakken zit. Ik heb bestelbussen waar dat beter geregeld is. Wat voor onnozele besparing is dat nou denk ik dan.Proefrit gemaakt in een G31 en voelt ook toch al wat minder kwalitatief (portieren bijv)
De G60/61 hebben dat ook niet. En bij de W213 was Mercedes het ook vergeten, maar gelukkig weer rechtgezet bij de W214 waarbij de portiervakken weer netjes zijn bekleed.Ik erger me bij de G21 dood aan et feit dat er geen vilt in de portiervakken zit. Ik heb bestelbussen waar dat beter geregeld is. Wat voor onnozele besparing is dat nou denk ik dan.
Ja de oplossingen zijn er wel, maar et is niet de bedoeling dat ik een auto van €75k nog verder moet afbouwen naar mijn bescheiden mening.Via Aliexpress die viltjes voor de portiervakken te bestellen?
Misschien een leuk verdienmodel voor de bmw accountants, een DIY pakket om je nieuwe bmw op bmw niveau te brengen.Ja de oplossingen zijn er wel, maar et is niet de bedoeling dat ik een auto van €75k nog verder moet afbouwen naar mijn bescheiden mening.
Een beetje hoe ze dat doen met terreinwagens. Koop een basismodel om die vervolgens naar eigen smaak op te bouwen.Ja de oplossingen zijn er wel, maar et is niet de bedoeling dat ik een auto van €75k nog verder moet afbouwen naar mijn bescheiden mening.
Worden?
ik begin dat wel te denkenHehe. Vroeger was alles beter. Toch, jongens? Of ik bedoel…. Toch, heren?
Maar niet te ver teruggaan hoor. Als ik mijn auto's als bij een Ford Model T moet gaan aanzwengelen wordt ik ook gek.Ook extra $$$
ik begin dat wel te denken
maar bij autos is dat ook gewoon![]()
Hear hear . Enkel zilverkleurig. De rest vind ik niet mooi.Ben zelf helemaal geen liefhebben van zwarte velgen. Brons mag misschien net, maar vind gewoon zilver lichtmetaal nog altijd het mooist. Viel mij overigens op dat die niet meer in de configurator staan? (Zal achteraf via de dealer nog wel moeten lukken verwacht ik)
Ik ben natuurlijk bevooroordeeld, maar juist de neus vind ik bij deze heel geslaagd. Veel beter dan bijvoorbeeld de 5 en de 7.De neus met die monster grille is inmiddels toch wel weer lelijk, het was even grappig, maar het hele ontwerp klopt gewoon niet. De neus van de gewone 3 is wat te braaf voor een m, maar dit wordt ook niet echt mooi oud.
Geweldige kleur! Subtiel verlaginkje om de wielkasten beter te vullen en klaar!Zo mogen alle M4's wel besteld worden. Oké, bronskleurige velgen had het helemaal afgemaakt.
![]()
![]()
Zo natuurlijk!Jawel brons kan ook mooi zijn, zeker op bepaalde autos, icm met groen of blauw
![]()
![]()
Die heb ik eerder al eens op de foto gezet, maar kan ik binnenkort nog wel eens doen.Heb je ook nog wat meer foto’s genomen van die B3 op de achtergrond?![]()
Wit is mooier.Je gaat er toch meer op letten nu.![]()
Goed gezienIk gok op station Amersfoort, maar ik kan het niet zo goed zien
Zat woensdag nog in een overleg bij een bedrijf aan het station, met mooi zicht op de sporen. Blijft leuk!
Mooie Phaeton voor EUR 2.500: https://www.marktplaats.nl/v/auto-s...lkswagen-phaeton-3-2-vr6-177kw-aut-2003-grijs
Exterieur in goede staat, interieur "wat minder", zie ook foto 7.