AsconaGT
Asfaltkampioen
Ik ben ook benieuwd naar je ervaringen. Ik heb het een jaar geleden bij de Audi gedaan, maar ik kreeg daarna vooral vanaf de achterbank klachten dat de kinderen heen en weer gleden over het leer, dat toch wel een stukje gladder was geworden.
Eerste feedback
Gyeon leather cleaner.
Prima spul maar weinig effect op mijn stoelen. Wat vlekjes gingen er wel uit maar als totaalplaatje niet zo anders. Waarschijnlijk omdat het leer al in goede/schone staat was. Ander nadeel is dat er geen echte spraystand op de fles zit. dus alleen een harde straal. Uiteraard spray je het eerst op een doek, maar dan nog steeds liever wat verneveld. Heb 3x gekeken , maar alleen een harde dikke straal. Spul zelf werkt verder prima volgens mij. Nadien is het niet glad en mooi mat (en schoon)
Gyeon leather shield EVO
Net als met alle coatings is de voorbereiding het meeste werk. Het aanbrengen is super simpel. Binnen 20 minuten had ik de hele auto incl. deurpanelen in de coating staan. Precies volgens de video van Gyeon. en dus ook het stuur meegenomen. moest minimaal 6 uur uitharden, had de auto toch 2 dagen niet nodig dus top.
Maar ik ben gematigd tevreden. Het droogt mooi mat op dus je houd inderdaad exact de kleur. De bescherming moet nog bewezen worden, maar obv de recenties van anderen geloof ik dat wel.
Maar het word dus wel degelijk gladder! Dat terwijl er op de website van carclean zelfs dik gedrukt staat dat dit niet het geval is
Ik heb nu ook spijt omdat ik het stuur heb gedaan. niet dat het super glad is, maar een heel stuk gladden dan voorheen en vind het zeer onprettig. De stoelen vallen mij wel mee omdat ik redelijk vast in de stoel zit en dus geen last heb van schuiven. Geen idee hoe het komt. Heb ook niets verkeerd gedaan met aanbrengen. Maar dit is het eerste product van Gyeon waar ik niet echt tevreden over ben. zou in ieder geval zeker niet het stuur doen zoals Gyeon wel laat zien in hun instructievideo. Maar ook als ik de armsteun of stoelen voel, nee dat was hiervoor vele malen prettiger.
Geen idee wat ik er nu mee moet doen. Zeker BMW stuurtjes moet je niet al te agressieve goedjes op los laten, maar wil het graag weer weg hebben. Misschien ook wel van de voorstoelen.
Laatst bewerkt: