Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vette spot, geloof niet dat ik ze ooit met dat font heb gezien.krulletterlogo
Ik zag vandaag ook een Carina II, alleen was dat een sedan en was hij iets nieuwer (1989). Mij viel op dat 3 velgen zwart waren en 1 zilver:Toyota Carina II in embarmelijke staat.
Dit is iets waar je 112 voor mag bellen.En al helemaal met een kenteken van een Nissan Leaf… hier klopt iets niet![]()
Die Ritmo!
Ik geloof niet dat ik eerder een Q30 heb gezien
![]()
Combi 18-03-1975 (49-FA-28) by Wesley Huisman, on Flickr
(Met dank aan Wesley)
Dat is waarschijnlijk de oudste nog overlevende in NL. De 4 met een vroegere tenaamstelling in RDW opendata hebben allemaal een APK vervaldatum van meer dan 20 jaar geleden.Vanmorgen deze Renault Espace Kampeerwagen
Grappig, die zag ik vorige week nog op de A15 maar de foto was misluktFL-62-LX by CitroenAZU, on Flickr
He wat leuk. Ik was ook bij die rit (Corvette) en ik heb je auto gezien maar op de een of andere manier jou niet gespot.Onlangs vierde Youngtimer Magazine haar 15 jarige jubileum met een hele leuke avond rit / rallye.
Onderweg in Zaltbommel, moest ik toch even stoppen toen ik deze leuke Herbie-achtige kevertjes op een rij zag staan, leverde toch een heel geinig plaatje op.
![]()