Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zet hier maar neerDit blijft 1 van m’n favoriete kleurencombinaties; Carbonzwart met Cinnamon nappa….![]()
Die van mij is ook Obsidian Schwartz met AMG pakket. Jij hebt vast eentje gekozen met wat minder kilometers, die van mij heeft er 220.000 op staan. Waarin verschilt de facelift nog meer behalve de minder opvallende dagrijverlichting?Eensch. Moet wel zeggen met de facelift is die er wel op vooruit gegaan. AMG pakket Obsidian Schwartz maken het wel een dikke bak.
107.000 km idd. ILS. Andere achterlichten en wat ronder maar verder weinig verschil.Die van mij is ook Obsidian Schwartz met AMG pakket. Jij hebt vast eentje gekozen met wat minder kilometers, die van mij heeft er 220.000 op staan. Waarin verschilt de facelift nog meer behalve de minder opvallende dagrijverlichting?
Ik hou er van. Familiebak maar stiekem ook wel een beetje een sleeper.Die van mij is ook Obsidian Schwartz met AMG pakket. Jij hebt vast eentje gekozen met wat minder kilometers, die van mij heeft er 220.000 op staan. Waarin verschilt de facelift nog meer behalve de minder opvallende dagrijverlichting?
Ik dacht dat je de beperkte facelift van half 2010 had met andere voorbumper maar je hebt de complete facelift. Die was er in Europa toch niet meer met de 5.5?107.000 km idd. ILS. Andere achterlichten en wat ronder maar verder weinig verschil.
Ik zeg helemaal goed.Ik dacht dat je de beperkte facelift van half 2010 had met andere voorbumper maar je hebt de complete facelift. Die was er in Europa toch niet meer met de 5.5?
Ik kom bij je op de koffie voor de verschillen![]()
Je hebt een PBIk dacht dat je de beperkte facelift van half 2010 had met andere voorbumper maar je hebt de complete facelift. Die was er in Europa toch niet meer met de 5.5?
Ik kom bij je op de koffie voor de verschillen![]()
Nee, alleen een bedrag van EUR 78.285 aan BPM. Leek geen Amerikaanse uitvoering gezien de kentekenplaat. Misschien een witwasconstructie?Stond er niet ook een resterende BPM bij? Vaak komen die USA auto's als schadebakken naar Europa.
Dikke auto hoor. Mooie optie ook, "ambientes licht." Dat had ik dus even over et hoofd gezien bij mijn exemplaar. Tis altijd stikdonker in de auto. Heb er niet zoveel last van, maar mijn vorige auto's waren iets sfeervoller bij nacht.Optielijst van de G21. Waarbij de driving assistant, pano en keyless eigenlijk doorslaggevend waren. En non-M.
Ik gok meegenomen als verhuisgoed, dan betaal je die BPM niet. Dus maakt die hoge CO2 uitstoot ook niets uit.Nee, alleen een bedrag van EUR 78.285 aan BPM. Leek geen Amerikaanse uitvoering gezien de kentekenplaat. Misschien een witwasconstructie?
Eensch. Erg op de Aziatische markt afgestemd. Waar ik de nieuwe Mercedessen juist prachtig en elegant geworden vind.Ja die mij die maar. Al vond ik de 840 al een heerlijke daily.
Zet dat nou eens naast de 7, of een 5 en wat is bmw dan toch afgegleden. Hopelijk wordt de nieuwe 3 nog wat,
1 serie is ook een compleet bmw onwaardig model, dat kon net zo goed een Kia of Toyota zijn oid
Van wat ik heb gehoord doen de protserige BMW's het ook best goed in de rest van het oostblok. Bulgarije is zo'n beetje het enige land waar de BMW XM een succes is.Met Russische protserige wansmaak hoeven ze ook geen rekening meer te houden, tijd voor mooi design!
Hier is het ook best een succes 429 stuks in 2 jaar.Van wat ik heb gehoord doen de protserige BMW's het ook best goed in de rest van het oostblok. Bulgarije is zo'n beetje het enige land waar de BMW XM een succes is.
Jep 100% eens. Ik heb altijd zwak gehad voor Mercedes-Benz maar design periode 2010-2020 minder. Vind ze nu wel echt mooi. Chique, elegant en rustig vormgegeven. Beter dan BMW. Alleen interieur kwaliteit met beruchte plastic kraakjes minder.Ik had BMW en Mercedes altijd ongeveer even hoog staan, maar ook ik kan mij steeds minder vinden in het design van BMW de laatste tijd. Mercedes maakt nog steeds een mooie C-, E- en S-Klasse, bij BMW vallen de 7 en de 5 mij erg tegen en houd ik mijn hart vast voor de nieuwe 3.
De Duitse merken verkopen echter steeds minder in China, wellicht een reden om zich qua design dan maar weer iets meer op het westen te richten….
Jep 100% eens. Ik heb altijd zwak gehad voor Mercedes-Benz maar design periode 2010-2020 minder. Vind ze nu wel echt mooi. Chique, elegant en rustig vormgegeven. Beter dan BMW. Alleen interieur kwaliteit met beruchte plastic kraakjes minder.
Zo, die ziet er mooi uit prachtige kleur.De nieuwe is inmiddels binnen bij de dealer. Vandaag al even wezen kijken (ik had de kleur nog niet gezien op een Estate) en vind het er echt heel goed uitzien, ook de combi met de wielen. Aflevering waarschijnlijk midden volgende week.
![]()
Ja ik ga meer af op die filmpjes die je op YT en Insta ziet bij Benz interieurs met veel gekraak. Bijv. Carwow ook wel.Gekraak interieur heb ik in mijn huidige en vorige E nooit last van gehad, totaal geen rammels en gekraak. Mijn 3 BMW’s daarvoor moesten nog wel eens terug voor een rammeltje of kraakje, en ook de Z4 is al 2x bij de dealer geweest voor bijgeluiden.
Prachtig! Hij staat mooi dichtbij mij in de buurt heb ik et idee. Ik heb vorige week op de autosalon in Brussel een E53 estate bekeken, och och wát een auto.De nieuwe is inmiddels binnen bij de dealer. Vandaag al even wezen kijken (ik had de kleur nog niet gezien op een Estate) en vind het er echt heel goed uitzien, ook de combi met de wielen. Aflevering waarschijnlijk midden volgende week.
Hele mooie uitvoering zo! Complimenten voor de samenstelling. Dat wordt weer genieten, lekker een nieuwe auto inrijden.De nieuwe is inmiddels binnen bij de dealer. Vandaag al even wezen kijken (ik had de kleur nog niet gezien op een Estate) en vind het er echt heel goed uitzien, ook de combi met de wielen. Aflevering waarschijnlijk midden volgende week.
![]()
Ik heb nog nooit last gehad van bijgeluiden in panoramadaken, terwijl ik er toch alweer jaren mee rijd. Maar dat zal de dealer wellicht bij onderhoud wel meepakken zonder dat ik het weet. Het blijft intens jammer dat BMW stopt met panoramadaken die open kunnen.Ja de BMW panodaken kunnen na verloop van tijd wat bijgeluiden geven (wat weer voor een tijdje verholpen is door ze in te vetten), dat zal ook wel een reden zijn dat ze nu alleen nog vaste daken monteren.
Hey, mijn vrouw heeft een telluride. Tussen alle zielloze .. Koreanen 1 van de mooiste auto's op de beurs.
Ik moest even googelen... Lijkt wel een knappe Koreaan, bevalt ie?telluride