Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die set is standaard en deze waren een upgrade van 450 euro. Geen moment over getwijfeld.Mooi het nieuwe jaar in zo. Dat maakt het leven toch een tikje vreugdevoller.
Laat je deze wielen wel? Staan lekker stoer.Zeker in vergelijk met die wielen van de andere groene m5 op de foto van @S J 1001
Zo dan wat een apparaatJa, mooi meegenomen! Als ik wilde, kon het nog wel dit jaar. Maar ik heb geen haast en bij de dealer was het druk. Ze hebben zo meer tijd voor aflevering. Dat interieur is nog wat lichter dan Zimt, ik ben er superblij mee. Ook dat was een gokje, net als de kleur. Ik heb voor die enorme luchthappers aan de voorkant nog roosters besteld van Zunsport. Mooi op maat en het ziet er degelijk uit. Die monteren ze bij de garage ook meteen.
Type knopjes lijken ook anders , idd stuk beter en geen bestelauto gevoelMooi, groene kleur staat hem ook prachtig. Ik zie het paneel van raambediening nu in pianolak en ook instaplijsten. Hoogwaardiger dan voorheen bij de nieuwe 5/i5.
Hij is binnen, mijn nieuwe auto!
Dit is dan toch echt sfeervoller dan de nieuwe dashboards:@ dashboard
@suv Niks voor mij ook. Ik voel me er altijd ietwat ongemakkelijk in qua zitpositie. Wat @De Dude zegt, je moet een auto een beetje aantrekken.
De Mercedes staat op nieuwe pantoffels en er is het een en ander aan vervangen inclusief grote beurt. Hij gaat nog naar Wensink volgende week, er zit roest op het subframe achter, bekende kwaal en die wordt onder garantie vervangen. Maar weer eens hulde aan Mercedes wat dat betreft. De G21 (met het verfoeide dashboard) staat op 127k probleemloze kilometers. Eigenlijk ben ik wel dik tevreden op dit moment en hopelijk ook voor de komende jaren. Fijne 3 serie met M sport spullen (onderstel, remmen en sturing) voor het echte BMW gevoel en een S212 voor het echte Mercedes gevoel, niet dik uitgerust zoals de BMW, maar prima zo.
Uiteraard was een M340i en een E350 cdi ultiem geweest qua gevoel van beide merken, maar dit gaat ook best en economisch wat beter ook.
Dan moet ik de boel op roze zettenheerlijke hoerensloep zo![]()
Mercedes heeft het qua dashboards sowieso wel goed voor elkaar. Bij sommige BMW's heb ik het gevoel in mijn ID-3 te zitten.Bij mij ging de keuze tussen de GLE en de E. De GLE is een dijk van een auto, maar ik vind de E mooier gelijnd en fijner zitten (zit in de GLE meer op de bok), en hoewel het best wat minder scherm had mogen zijn vind ik de afwerking in de E wel top, eigenlijk mooier dan in de GLE.
Wel gaaf om zo even te kunnen passen, geven de auto toch weer een andere uitstraling. Onderstaande velgen hebben toch mijn voorkeur.Vandaag even op velgentocht geweest en de roosters afgegeven die ik van Zunsport besteld heb voor de luchtinlaten aan de voorzijde. Bij de dealer werden die roosters meteen gemonteerd en we hebben ook even de AC6 velgen van Schnitzer kunnen passen onder mijn auto. Zie de foto's hiervoor. Resultaat: ik heb een set besteld en de auto wordt dus zo afgeleverd.
De banden zijn natuurlijk best fors en zullen redelijk ‘laag’ zijn, toch valt me op bij veel auto’s dat het wel lijkt of de wanghoogte toeneemt. Dat zie je ook bij bv een E53 of standaard RS6. En daarbij vaak een ‘vierkante’ set up met voor ook brede velgen en banden. Zal wel met draagvermogen en behoud van comfort te maken hebben. Maakt mij niet uit, vind het mooi staan. Beetje wanghoogte en zeker icm concaaf geeft de indruk van een jaren 90 NASCAR velg/stance. Vooral bij een dikke sedan. Affengeil!
Mooi dat designo interieur. Hier ook weer ff gepoetst. Altijd fijn eer van je werk. Probleem alleen is als ik hem verkoop wat moet er voor terugkomen? Dit is alles in 1.![]()
≥ Mercedes-Benz E-klasse 400 4MATIC Prestige Elegance| Designo — Mercedes-Benz — Marktplaats
Mercedes-Benz E-klasse 400 4MATIC Prestige Elegance | Designo | 2e Eigenaar | Luchtvering | SchuifdakUnieke E400 4Matic in Designo-uitvoering. Bij MBlink.marktplaats.nl
Kan ik de ix3 nog teruggeven?