Phaeton W12
Kilometervreter
Vandaag een E-klasse testvoertuig gespot (of is het een S?). De stickers op de deuren vertelden dat Mercedes hier samenwerkt met Nvidia. Kennelijk worden er innovatieve AI systemen in deze auto gebruikt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar de cabrio kriebels zijn er ook weer..
Een 4 zits cabrio is inderdaad sowieso een heel andere beleving.Wat comfort betreft denk ik dat geen cabrio de E-Klasse (A207, waarschijnlijk ook de A238 maar daar heb ik nooit mee gereden) overtreft. Niet een heel fraai detail, maar de Aircap spoiler boven de voorruit doet wonderen in uitgeklapte stand. In combinatie met de nekverwarming voel je dan voorin niets meer van kou of rijwind. Op frissere dagen als deze mis ik dat nu al, de Z4 is wat dat betreft een heel andere auto maar dat wist ik van te voren. Maar het rijden in de Z4 is zoveel leuker, meer beleving en veel sportiever, en qua looks kan een 4-zits cabrio het ook nooit winnen van een roadster. Kortom, minder comfort maar daar krijg je ook weer veel voor terug. Dus jas aan en sjaal om, stuurverwarming aan en genieten![]()
Style 32 zijn imo sowieso de mooiste velgen die BMW onder z’n auto’s heeft gehangenHeel mooi zo'n Z3 Coupé, maar de velgen doen toch afbreuk aan het geheel. Zo is die het mooiste vind ik.
![]()
Ja, en ik rijd er jaarlijks ook niet veel km bij dus kan hem nog heel lang ruim onder de 2 ton houden.Met slechts 170.000 km op de teller?
4.500 km / jaar gemiddeld?
Herkenbaar! Zal ook te maken hebben met goed onderhoud en een goeie acculaderBlijft altijd weer bijzonder zo’n eerste voorjaarsritje, en ik verbaas mij er elke keer weer over hoe die na bijna 5 maanden meteen aanslaat en hoe soepel en comfortabel het rijdt. 38 jaar oud inmiddels, maar de kwaliteit straalt er nog altijd vanaf.
Van het weekend heb ik weer eens 'racing power 100+' getankt voor 2,34 euro per liter. Was wel even schrikken bij het afrekenen. Gelukkig rij ik normaal nog geen tank per maand leeg.Bij alle oudjes tank ik E5 98, en vaak gooi ik er nog een scheut toevoeging bij.
Vind dit wel meevallen, waar was dit in NL? Ik tankte vd week €2.27 voor euro 98Van het weekend heb ik weer eens 'racing power 100+' getankt voor 2,34 euro per liter
Kreuze Steenwijk €2,21 en Hartholt Windesheim, alhoewel die laatste is overgenomen door Tamoil. Geen idee of die ook nog Racing Power 100+ hebben.Waar tank je die 100+ ?
Zoals ENTE zegt bij Tamoil/Hartholt Windesheim, daar hebben ze hem inderdaad nog. Alleen al voor de locatie leuk om er te tanken.Waar tank je die 100+ ?
Zeker doen en dan de 'racing benzine' goed besteden over de dijk langs de IJssel.Daar kom ik nog wel eens in de buurt, zal er bij gelegenheid een tankje volgooien![]()
Er komt ook weer een nieuw adres om mooie teutonen te bekijken (of kopen) zag ik op linkedin voorbij komen. In Amstelveen. Met een bekende meneer aan et stuur.
Zelfs 2 bekenden meneren van hier.....Er komt ook weer een nieuw adres om mooie teutonen te bekijken (of kopen) zag ik op linkedin voorbij komen. In Amstelveen. Met een bekende meneer aan et stuur.
De 540i is eigenlijk alles wat je wilt, met stage 1 erop gaat het al zo loeihard. @b0mmel (wie weet komt die ook ff buurten) heeft m zelf gemapt en haalde dacht ik onder de 4 sec en topsnelheid richting de 290 km/u.Best doorgereden met zeg 60k per jaar. Verder absoluut geen exemplaar wat ik zou durven kopen. G30/G31 LCI spreekt met over het algemeen wel aan, mits minimaal 540i.
Maaar dat gezegd hebbende, de V8 van na ~2018 is eigenlijk best betrouwbaar. Ik zou het wel durven mocht ik in de markt zijn voor een V8, maar de zes in lijn heeft bij mij toch meer de voorkeur
Maar wie is dan die 2e….?Zelfs 2 bekenden meneren van hier.....
Speaking... onze X5 staat weer bij de dealer met een check engine light. Deze keer niet gerelateerd aan het hybride systeem.Klopt, meeste indianenverhalen komen ook uit de States en daar weten ze alles te slopen. Maar idd, lijn-6 en BMW past mooi bij elkaar.
Ik zag et nu ook ja. Mooi!Zelfs 2 bekenden meneren van hier....
haha ja dat had ik al een keer eerder ook geschreven: je leest zoveel spook verhalen maar die gasten daar gaan veel sneller kloten en tunen plus sleutelen / onderhoud veel zelf. Tsja..Klopt, meeste indianenverhalen komen ook uit de States en daar weten ze alles te slopen. Maar idd, lijn-6 en BMW past mooi bij elkaar.
Maar wie is dan die 2e….?
Ik zag et nu ook ja. Mooi!
Z3 Coupé in Sonderlackierung, leuk! 1 van de 33 geproduceerd met een andere kleur dan het standaard lijstje. Handbak of automaat?
Van de hypotheken naar de YT-business Michel? Gefeliciteerd!
Toch maar weer eens meeting in Zwolle plannen, kunnen we de groene naast de blauwe zetten.
De 26e in de middag? Dan ben ik op kantoor in Zwolle.Ja leuk, Zwolle. Genoeg mooi spul om te bewonderen en om gezellig over te kletsen!
Z3 Coupé in Sonderlackierung, leuk! 1 van de 33 geproduceerd met een andere kleur dan het standaard lijstje. Handbak of automaat?
Het is een geweldige auto, ik neem die van mij regelmatig mee en altijd bekijks, duimpjes onderweg en opmerkingen bij het parkeren.
Toch maar weer eens meeting in Zwolle plannen, kunnen we de groene naast de blauwe zetten.