Guest
Poe, ik denk bijna 2 weken geleden. Op een dinsdag*. Rond een uurtje of 10u.
* Kan ook woensdag geweest zijn.
* Kan ook woensdag geweest zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
x-trailrijder zei:ahhh gelukkig! Ik zal de volgende keer ook eens beter rondkijken! ben je vaak op de A13 te vinden?
marco4000 zei:ik denk dat ze deze auto willen verkopen aan 20 -30 jarigen, alhoewel er vast wat 40-50 jarigen met moderne auto smaak zijn
groetjes marco,
marco4000 zei:ik wil er zowiezo een, moet maar ff kijken hoe ik em ga financieren..
adinsx zei:marco4000 zei:ik wil er zowiezo een, moet maar ff kijken hoe ik em ga financieren..
Emotie vóór verstand?
x-trailrijder zei:Doelgroep is vrij breed wel. De 20-30 jarige die een auto van de zaak mogen kiezen zullen de Juke vast ook meenemen in de keuze. Sportief rijdend, opvallend en lekker luxe voor een prijs van een gemiddeld golfje, net zoiets als met de Ds3/Mito etc. Op Nissanclub rijdt er nog een 1.6 DIG-T rond en die is ook van een jonge ondernemer van 27. Ik vind het een typische juppen-bak ookal is dat misschien wat oneerbiedig.
x-trailrijder zei:Kijk dan meteen naar de DIG-T versie![]()
alhoewel er vast wat 40-50 jarigen met moderne auto smaak zijn
Elco zei:alhoewel er vast wat 40-50 jarigen met moderne auto smaak zijn
De door mij geposte bruine wordt gereden door 80!![]()
@ Sultan,
Bij het ophalen van de bruine stond er ook een witte op 16" lelijke winterwielen. Ik vond het niks, maar met jouw set wielen staat 't wit hem goed! Superauto. Ik wil weer rijden!
Mooi zonder 'Juke' op het nogal rare hoekje afgeleverd!
heidikeee zei:Hoi Hoi
Wij hebben sinds vorige week een nissan juke tekna dig-t turbo. En volgens mij heb jij dezelfde? Mag ik vragen om de hoeveel km je moet tanken? En in welke stand rijd je dan? Het is namelijk zo, we hebben hem vorige week dinsdag gehaald met een volle tank, donderdags moest ik al tanken, 33 liter erin, maar volgens de gegevens heb ik een tank van 46 liter? Ok ik dacht het zou kunnen omdat we toch wel veel gereden hadden, maar nadat ik getankt had op de eco stand gezet, en nu vandaag moest ik weer tanken en hij gaf dus aan nadat ik getankt had dat ik er maar 368km mee kan rijden en er ging 35 liter in, Dat betekend een verbruik van 1 op 8?? Dus dit betekent dat we 3 volle tanken (km stand is nu 730) vereden hebben in 1 week, dat kan toch niet? Hoe zit dit bij jou? Ik heb het ook al bij de dealer voorgelegd hoor maar ik ben toch benieuwd hoe het bij jou is... Ik vind het zo'n fijne auto en ik wil hem niet meer kwijt, maar als dit zo blijft ben ik bang dat hij toch weg moet...
Ik hoor het graag even,
Groetjes