H
heidikeee
Guest
Bedankt voor jullie reacties, ik ben nu wel gerustgesteld! Ik ben vanmiddag terug naar de dealer geweest, en ze hebben hem gereset en getest op de computer en ook nog een stukje mee gereden, conclusie is dat hij gewoon prima rijd, en dat ik idd 1 op 10 rijd. Hij zei ook dat ik het pas na een paar 1000 km pas kan zeggen, en dat tie wel iets zuiniger word, dus precies allemaal wat jij zegt, ik rijd voornamelijk eigenlijk kortste stukjes, en dat is ook schadelijk zei hij omdat die turbo motor zo snel mogelijk wil opwarmen wat dus ook weer extra benzine kost. Maar ik ga het proberen wat je zegt om onder die 2500 toeren te blijven, en sneller te schakelen. In de 6e versnelling zit ik eigenlijk alleen bij de 120 dan schakel ik pas in zn 6 maar ik zal eens proberen om dat eerder te doen, dat zal allicht wel schelen, en normaal gesproken als ik moet afremmen trapte ik de koppeling al in en liet hem zo uitrollen, hoorde dus ook dat dat niet goed is, alleen de vorige auto stotterde dan altijd zo, nu vanmiddag met deze auto geprobeerd en deze blijft gewoon normaal rijden, dus gewoon remmen zonder koppeling in te trappen en het moment dat ik bijna stil sta dan pas schakel ik terug.
Verder is het een superauto en ben er hardstikke blij mee, zoveel luxe en opties wat er allemaal op zit. En al die mensen die naar die auto kijken, geweldig haha.
Oja ik tank euro 95 en jij? En ik had hem in de eco stand staan , maar heb hem nu op normaal gezet.
Verder is het een superauto en ben er hardstikke blij mee, zoveel luxe en opties wat er allemaal op zit. En al die mensen die naar die auto kijken, geweldig haha.
Oja ik tank euro 95 en jij? En ik had hem in de eco stand staan , maar heb hem nu op normaal gezet.