Hee,
Phoeh, wel heel erg lang geleden dat ik hier wat heb geplaatst. De Juke maakt het nog steeds bijzonder goed. Ondertussen een kilometerstand van 90.000km en (afkloppen) nog steeds zonder problemen. De auto is net weer voor een beurtje geweest bij de dealer en ook daar zijn er geen punten naar voren gekomen. Nog steeds de originele uitlaat, originele remmen, geen olieverbruik, geen ratels of wat dan ook. Verbruik ligt meestal rond de 1 op 12.5 met uitschieters tussen de 1 op 6 in Duitsland bij een kruissnelheid van 180+ en 1 op 16 wanneer er veel 100 gereden moet worden.
Twee weken geleden een weekendje naar Winterberg geweest en daarom voor de gelegenheid de wintervelgen weer erbij gepakt. In december had ik al twee velgen laten richten ivm een trilling die er niet uit ging met balanceren en meteen ook twee nieuwe Continental TS850P winterbandjes erbij besteld. Nu na het opnieuw spuiten eindelijk weer gemonteerd onder de auto, ziet er wat mij betreft zeer vet uit
De vers gespoten velgjes:
Onder de auto:
En in actie:
Van het weekend het voorraam laten vervangen in verband met een vervelende steen die het nodig vond om een scheurtje te veroorzaken in mijn voorraam. Ik heb een zogenaamde akoestische ruit laten monteren die een extra laagje in de voorruit heeft waardoor er minder geluid naar binnen komt. Het werkt kan ik in ieder geval melden
De nieuwe akoestische voorruit:
Juke zonder ruit:
Nieuw ruitje:
En de auto meteen waar even goed gewassen, voorbumper en motorkap gepolijst, de auto gepolished met poorboys blackhole en gewaxed met collinite marque délegance 915. Kunstof en bandjes uiteraard ook gedaan.
Al met al nog steeds een zeer tevreden Juke rijder! Ik zit wel te speuren naar een nieuwe auto, een pulsar GT heeft tot nu toe de voorkeur. Maarja ik heb er geen haast mee, de Juke bevalt nog uitstekend.
Groetjes,
Rens