Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Phaeton V8 zei:Ik zag dat je al winterbanden hebt. Ik stond gisterochtend met de E91 op een spekgladde A12. Zonder winterbandenOok op de Duitse Autobahnen lag sneeuw zodanig dat de BMW een stapje opzij zette met 100 km/h. Maar het is te doen, een BMW op zomerbanden in de winter.
Bofkont zei:Bijzonder mooie woning Wouter, doe je echt goed![]()
Wouter82 zei:Phaeton V8 zei:Ik zag dat je al winterbanden hebt. Ik stond gisterochtend met de E91 op een spekgladde A12. Zonder winterbandenOok op de Duitse Autobahnen lag sneeuw zodanig dat de BMW een stapje opzij zette met 100 km/h. Maar het is te doen, een BMW op zomerbanden in de winter.
Dat zou ik echt niet willen. Nu vind ik het goed te doen, maar merk echt al verschil met de 4x4 Jaguar. En als ik vanmiddag zie dat ook personenauto's de Van Brienenoordbrug niet meer opkwamen
Zou ik ook zeker niet doen. Alleen een oplossing als je gevel echt heel lelijk is. Net als stuccen het blijft niet mooi en het zorgt voor een bult extra werk. Beetje late reactie maar wat een vreselijk gaaf huis. Ik had er ook voor kunnen vallen ondanks dat wij weer een heel ander type huis hebben gekochtWouter82 zei:Nee, dat gaat niet gebeurenHuis is nog nagenoeg origineel en is eigenlijk niet te moderniseren. Dat wordt toch niet meer dan net niet en dat is zonde. Ik zal wel een keer de gevels laten reinigen.
Moderator
Moderator
Micha D. zei:Wel eventjes uitbreiden naar een twee emmer-systeem met grid guards, hogedrukspuit met prewash/foam en een paar goede droogdoeken hè Wouter, nu je toch de ruimte hebt.
Moderator
Micha D. zei:Zo bedoelde ik het niet...
Je kunt ook binnen een wasbox maken.
Moderator
Wouter82 zei:De tankbeurt van gisteren gaf een nieuwe hoogste gemiddelde snelheid: 100,1 km/u over 871 km![]()
Moderator
Gewoon Dirk zei:Ik voel een West-Brabantse AW minimeet aankomen. Ogen uitkijken, detailen, BBQ-en. Dat moet helemaal goed komen.![]()
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator
Rwd sports zei:Fijne auto! Mooi ding.
Net verbruik, maar niet schrikken , mijn f30 330d automaat 8 rijdt geregeld 1 op 18 met woon werk verkeer, die nieuwe Zf8 automaat is zo goed.
Samantifest zei:Best een fijn verbruik lijkt mij zo!
En onze redder in nood.
Nog veel fijne kilometers (en natuurlijk veel plezier bij het nieuwe werk binnenkort!)