Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Moderator
Bofkont zei:Verbruik is ook netjes, maar lijkt me niet echt van belang, dan had je wel een 318/320D gekocht.
Moderator
Moderator
Moderator
Sanoma zei:He Wouter,
Ik reageer niet erg vaak buiten het Opel-topic maar zag hier opeens een bekende garage voorbij komen: daar heb ik mijn auto ook gekocht
Toch wel geinig; van Den Haag, naar Brabant en dan haal je de auto uit Overijssel.
Eerlijk gezegd: ik vond de facelift van de 3-serie altijd een beetje mislukt maar ik begin er nu langzaam aan te wennen: jij hebt in elk geval een erg mooi exemplaar gevonden!![]()
Ik zag de X laatst nog voorbij komen tussen mijn zoekresultaten via een occasionsite: nu weet ik waarom ie mij zo bekend voorkwam![]()
Achterlichten te rood en te 'gemaakt' (alleen bij de sedan) Vond ik de oude wat strakker. Maar ik begin er langzaam aan te wennenDat hoor je niet vaak![]()
Foto's bij dat autobedrijf zijn nooit hoogstaand, dus van jouw ex-auto ook niet. En ook geen toelichting dat de auto in zeer goede staat is (al zie je dat er op de foto's wel aan af!)Oh, interessant. Ergens heel benieuwd, maar ergens ook niet willen weten wat ze er voor vragen en hoe ze hem aanbieden
Moderator
Moderator
Enzo Ferrari zei:Goed bezig, Wouter. Knap verbruik ook. Met een beetje rekenwerk kom ga je uitkomen op zo'n 40.000 km per jaar, en dat met een heerlijke zes cilinder! Wat is je huidige kilometerstand?
Moderator
Moderator
madmat1986 zei:Idd, die praatpaal is misschien meer iets voor de loods dan voor de hal in je huis![]()
Micha D. zei:.... staat hij in de woonkamer.
Huis ís ook lekker ruim met 350m^2 grinning smiley
Moderator
Total Loss zei:Moet dat niet 350m3 zijn ipv m2 ?
Ziet er best groot uit maar 350m2 is wel heel veel.
Sowieso lekker huissie !![]()
Bhuddymahn zei:Mooie 3 serie! Valt het verbruik je juist niet tegen omdat het een diesel is?
Total Loss
Moet dat niet 350m3 zijn ipv m2 ?
Ziet er best groot uit maar 350m2 is wel heel veel.
Sowieso lekker huissie ! thumbs up
Dank je! Maar inderdaad, typefoutje, oppervlakte is 325. Inhoud 850 winking smiley
Altai zei:Micha D. zei:.... staat hij in de woonkamer.
Ik lees hierin een nieuw toppunt van decadentie.
![]()
Moderator
der Magistrat zei:Wauw, lekker huis hoor! En diepraatpaalpraatpalen: briljant.![]()
ginkelvanmichiel zei:prachtig huis!
Zou dat metselwerk binnen origineel niet schoon metselwerk geweest zijn en de plafonddelen bruin gelakt hardhout?![]()
Enzo Ferrari zei:Goed om te horen dat de BMW bedrijfszeker zijn werk doet. En een mooi en typisch jaren '70/'80 huis! Zijn er verdere nog verbouwplannen?
Barri zei:Tof huis! Uit de tijd van de ontwerpen van Herman Hertzberger ook. Bijzondere architectuur.