Na al die dramatische detailfoto's nog even naar de auto in zijn geheel, dat stemt wat vrolijker

De auto kon namelijk niet zelf naar Rush toe, bij gebrek aan een apk (bij gebrek aan noemenswaardige remmen). Dus een transporteur geregeld. Planning was wat lastig, maar uiteindelijk zou de Fairlane overgebracht worden op dezelfde dag dat ik met Rush had afgesproken om de Sierra Ghia op te halen. Niet helemaal logisch, maar goed. En volgens die planning zou ik thuis vertrekken vóordat de Fairlane opgehaald werd en zou ik bij Rush weer vertrekken voordat daar de Fairlane werd afgeleverd. Maar omdat van de Sierra bleek dat de dynamo was overleden, ben ik later bij Rush vertrokken zodat ik alsnog de Fairlane heb zien aankomen
EMW-sticker opgeplakt, die niet op de bedoelde plek onder het kenteken paste. Dan maar zo
De avond voor het transport de auto buiten gezet zodat die opgeladen kon worden.
Ghia Mania bij Rush! Drie totaal verschillende Fords, maar allemaal Ghia's
Mij was verteld dat de auto met een Canter oprijwagen zou worden vervoerd, wat mij een betere oplossing leek dan met een tandemasser-aanhangertje. Beetje teleurgesteld dus dat het alsnog een aanhangertje bleek te zijn geworden....
Project 1 er uit, project 2 er in

Althans, dat was het plan totdat bleek dat de dynamo van de Sierra was overleden. Dus mocht project 1 nog een weekje bij Rush logeren alvorens met project 2 werd begonnen.
En dan zullen hierna weer foto's volgen die je doen afvragen waar je aan begonnen bent

Maar zoals een wijs man mij vandaag vertelde, vanaf hier wordt het alleen maar beter