Marc 827 3500
Wegverkenner
Gefeliciteerd met de apk. Eindelijk! Balen van de spiegel maar daar is vast een mouw aan te passen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Zadelsnuiver zei:Jeetje wat een slechte timing! Of misschien juist wel een perfecte timing?
Wouter82 zei:Zadelsnuiver zei:Jeetje wat een slechte timing! Of misschien juist wel een perfecte timing?
Relatief een perfecte timing, als het 's ochtends was gebeurd had die gekeurd kunnen worden![]()
Het is nog een beetje onwerkelijk dat het eindelijk gelukt is![]()
Moderator
Carkiller zei:Nu in de verkoop?:T
Guus Leferink zei:Gaaf dat het allemaal gelukt is Wouter !!
En uit eigen ervaring kan ik zeggen dat hij geweldig klinkt...
uwbuurman zei:Ein-de-lijk!!! Ik herinner me het gevoel, toen na 8 jaar ploeteren er eindelijk een APK zat op mijn e21. Afgelopen week moest hij alweer, we zijn dus weer twee jaar verder. Zo snel gaat de tijd dan ineens hahaha. Ik wens jou het zelfde, lekker rijden en genieten, en ja, bij dit oude lel zal nog wel eens eea stukgaan, maar je bent in jaren niet zover geweest als nu.
Die nummerplaat achter, daar zou ik ongehoorzaam zijn en een kleintje plaatsen, zoals je een heel bos pre-gaik plaatjes hebt voor de Sierra's.
Moderator
MWH zei:Hahaha, dat laatste begrijp ik! Gefeliciteerd!!![]()
der Magistrat zei:Oef, inderdaad gelukkig gehad dat dit net ná de APK gebeurde.
Gefeliciteerd zeg!
Enne, nu ben ik wel benieuwd naar dat motorgeluid.![]()
Moderator
Wouter82 zei:Maar dat lachspiegel-effect is niet te voorkomen, dat is gewoon het product.
Moderator
Moderator
Moderator
Engineer2 zei:Wow! Even gemist dat de APK er nu eindelijk op zit!
Heel fijn dat het gelukt is!.
Engineer2 zei:Qua snelheidssensor; kijk ook eens of die wel goed is c.q. dat de stekker er wel op aangesloten is. Die sensoren gaan niet zo snel stuk.
Ook trouwens het probleem van het stroomverbruik opgelost? Of is nog steeds die zekering eruit die ik als tijdelijke oplossing eruit had gehaald?
Net als de Stellar gaat het sturen erg licht maar ook behoorlijk direct, al is het in de Fairlane natuurlijk verfijnder en subtieler. Evengoed is dat wel hetgeen wat nog het meeste gewenning vraagt. Maar ook merk ik dat ik echt nog wat vertrouwen in de auto moet winnen, dat komt specifiek vanwege de voorgeschiedenis waardoor ik toch wat angstig ben voor nieuwe gebreken zoals met bijvoorbeeld de remmen of de motor. Zo stond die enorm te piepen toen ik hem vanavond startte om naar huis te rijden, als een gare V-snaar. Maar dat kon het niet zijn en gelukkig stopte het uiteindelijk. Een echt lekker gevoel gaf het echter niet...Engineer2 zei:Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je qua rijden even moet wennen. Het is niet te vergelijken met wat je verder in de vloot hebt en het is hele iets anders dan een BMW. Zo'n Fairlane schrikt dan ook niet van een paar dagen lang in de hitte over een onverharde weg en blijft dan ook comfortabel. Vooral dat laatste aspect is die BMW natuurlijk niet zo sterk in.
Moderator
Moderator
Barri zei:Zelfs een S klasse lijkt er een ukkie bij!
Barri zei:Ps: van wie is die rode Golf 4? Lekker kleurtje!
Wouter82 zei:...De rondrit voerde over smalle dijkwegen rijkelijk gedecoreerd met drempels en andere snelheidsremmers en dat is duidelijk niet de habitat van deze auto. Maar dat maakt de pret niet minder, het rijdt gewoon goed en langzaam maar zeker leer je de auto kennen. En ondanks dat nog niet alles naar behoren werkt, is het gewoon gaaf om er eindelijk gewoon mee te kunnen rijden natuurlijk![]()
Moderator
Gewoon Dirk zei:Van dat langzaam was op de achterbank nauwelijks iets te merken. Het leek wel alsof je dacht onderweg te zijn met een sportwagen.![]()
Gewoon Dirk zei:De V8 roffelt overigens heerlijk.
Moderator
Engineer2 zei:Het was wel een mooi rijtje op een gegeven moment (hoger segment sedans): Lexus GS300? (Azie), Alfa Romeo 164 (Europa), Ford Fairlane (Aus.) en een Caddilac (Noord-Amerika). Allemaal van (ruim) rondom het jaar 2000.