Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:Nee, roest is echt problematisch, dorpels zijn grotendeels weg en ook op andere plekken aan de onderkant zitten er kijkgaten.
Moderator
Engineer2 zei:Is het zelfdragend eigenlijk deze koets? Het middenstuk doet erg amerikaans aan maar dan toch meer bij de oude onverwoestbare modellen waarbij de dorpel geen gewicht draagt.
Moderator
101kg laadvermogen inclusief bestuurder! Dat wordt afvallen, Wouter!Dakloos zei:Gefeliciteerd! Stiekem even gekeken, wat me opviel zijn de gewichten: massa ledig voertuig 1620 kg, massa rijklaar 1720 kg en toegestane max. massa 1721 kg?
Moderator
Jay DoubleYou zei:Hoe mooi ik BMW's ook vind, de Fairlane is zoveel leuker...![]()
Moderator
Moderator
MX6 zei:Click bait
Geen foto van de onderkant, terwijl de auto op de brug staat.
Moderator
der Magistrat zei:Ongelooflijk wat een luxe heb jij toch thuis! Heerlijk man, hopelijk lukt het deze fantastische Fairlane weer in goede staat te
krijgen.
uwbuurman zei:Hahaha, gaaf, die brug!! #ikwilookeenbrug
Dat rotte, tja, zoals eerder gezegd, koop een cebora en meld je bij Rustbuster voor een korte cursus op woensdag. Ik vond het ook niks, ik kon niet lassen, ik heb het mezelf geleerd omdat mijn lasser niet leverde wat ik vond dat kon. Nu is het lassen en het blik bewerken het leukste van de totale restauratie....
Jammer dat je zover van mij woont, want anders kwam ik wel eens even kijken.
A3-White zei:Jaloerse blik hier!!!
TomTom zei:Dat ziet er goed uit Wouter! Geen geld, maar wel spullen is altijd een goed uitgangspunt! (Wel geld en spullen is nog beter natuurlijk)
[sub]*en waarom heb ik het gevoel dat er nog geen Mevr. J is?, of sla ik de plank mis? Mijn vrouw ziet me aankomen als ik een brug in de garage ga zetten*[/sub]
Stefan105 zei:MX6 zei:Click bait
Geen foto van de onderkant, terwijl de auto op de brug staat.
Wouter wil ons geen hartverzakkingen bezorgen, vandaar![]()
Moderator
Zadelsnuiver zei:Mamma Mia.. moeilijk te bevatten dat deze auto nota bene uit Australië komt![]()
der Magistrat zei:Ha. Wat een briljant goede auto heb ik eigenlijk.![]()
Zadelsnuiver zei:Mamma Mia.. moeilijk te bevatten dat deze auto nota bene uit Australië komt![]()