Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Moderator
der Magistrat zei:Maar het resultaat lijkt me zeer veelbelovend!
Carkiller zei:En geen transportschade aan de ruit, ook fijn.![]()
Moderator
Carkiller zei:Zit er een gangbare maat ruitenwissers op de Fairlane?
Moet je ook wel vervangen meteen.:T
uwbuurman zei:Cool. Spannend ja, dat ze m maar niet laten stuiteren...
Moderator
der Magistrat zei:uwbuurman zei:Cool. Spannend ja, dat ze m maar niet laten stuiteren...
Zolang die nog stuitert, is er niet zo'n probleem....
Wouter82 zei:De ruit is gekit. Volgende week dinsdag komt Carglass langs om hem te plaatsen. Spannend!
Moderator
Moderator
Moderator
A3 White zei:De fanfare mag blazen.
Carkiller zei:Hoe gaat je boek heten Wouter?
There and back again. A windscreens tale?
Total Loss zei:Wat een bevalling.![]()
Zadelsnuiver zei:En nu direct de allerbeste glasverzekering afsluiten die er bestaatgefeliciteerd met deze mijlpaal
![]()
marathon zei:Gefeliciteerd! Dat een voorruit toch zó'n verhaal kan opleveren![]()
Moderator
Nico GTR zei:Ziet er keurig uit Wouter! 1 zorg minder.
ginkelvanmichiel zei:Gefeliciteerd!
Stif zei:Mn complimenten. Wat een doorzettingsvermogen. Gefeliciteerd
MWH zei:Hèhè, de soap is ten einde. Fijn Wouter, op naar de APK!
Durashift zei:Gefeliciteerd. Mooie klus geweest, zo te zien.![]()
speedtouch zei:Klus weer geklaard!Op naar de volgende.
Micha D zei:Gefeliciteerd man! Heel netjes opgelost inderdaad, fijn dat je zo'n kundig iemand had die niet terugdeinst voor dit soort klussen.
Let alsjeblieft op met het terugplaatsen van die spiegel, ik ken mensen die een voorruit te barsten hebben geholpen met het plaatsen/verwijderen van een binnenspiegel.
Barri zei:Fijn dat je een geschikte monteur had die het ook nog leuk vindt om te doen!![]()
uwbuurman zei:Yeah!!! Congrats, mate!! Heerlijk dat het is gelukt, maar wat een zooi onder die oude ruit, zeg. Ik zie roest, missende strips kennelijk, onjuist aangebrachte kit... allemaal in een rush gedaan....
Maar goed, wat moet je nog gelast hebben aan je auto, voor APK erop kan?
Er zit een metalen plaatje op de ruit, daar schuif je spiegel overheen en dan draai je het schroefje aan.
Moderator