Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
AutoWeek heeft twee Pony-folders, in de grote van 1979 is er niks over te vinden maar in de kleine brochure van 1977 is die op één foto net zichtbaarMicha D zei:Ik wist overigens ook niet dat je hem met ruitenwisser achter kon krijgen, dat heeft die van mij niet.
Wouter82 zei:AutoWeek heeft twee Pony-folders, in de grote van 1979 is er niks over te vinden maar in de kleine brochure van 1977 is die op één foto net zichtbaarMicha D zei:Ik wist overigens ook niet dat je hem met ruitenwisser achter kon krijgen, dat heeft die van mij niet.
![]()
Wouter82 zei:Ja dat is inderdaad een logische conclusie. Maar goed, de achterwisser was dus een officieel leverbare optie en geen achteraf-knutsel van de eigenaar![]()
rzasa zei:Is de Pony station, zoals ook in de folder afgebeeld, ooit op een beeldbankfoto aangetroffen?
Akkerb0er zei:.. en Eendje gevonden!
MX6 zei:Volgens mij gewoon een T-Ford
Moderator
929V6 zei:
De Schaduw zei:Altijd leuk, een auto met een verhaal! Hoe ben je daar uiteindelijk na 15 jaar nog achter gekomen?
Tydelyck zei:Is het dan een Steyr 220 Gläser Roadster? Als ik het goed lees, zijn er daar maar zes van gemaakt.
XBXG zei:De Schaduw zei:Altijd leuk, een auto met een verhaal! Hoe ben je daar uiteindelijk na 15 jaar nog achter gekomen?
Ik heb na lang zoeken het originele topic terug gevonden waarin gevraagd werd of iemand wist wat het was.