Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Durashift zei:A.s. vrijdag is het dierendag. De oproep is om die dag geen dier te eten.
Dus, wie heeft een lekker vegetarisch gerecht in de aanbieding?![]()
Durashift zei:Durashift zei:A.s. vrijdag is het dierendag. De oproep is om die dag geen dier te eten.
Dus, wie heeft een lekker vegetarisch gerecht in de aanbieding?![]()
Het zijn pannenkoeken geworden, zonder spek dit keer.
Beviel mij matig, heb ze zelf gebakken maar op 1 of andere reden viel de smaak tegen..
pak meergranenmix
900 ml melk
3 eieren
snufje zout..
Straks met de lunch proeven of de koude beter zijn..
Soloman zei:Vanavond eten we hapjes bij de tv. We kijken dan Pawn Stars (ontzettend leuk, over een winkel waar je spullen kwijt kunt als onderpand voor een lening, hoe heet dat ook al weer in het Nederlands?
Bekend menu, die kroketjes, van jou. winking smiley
Lekker hoor. Meestal neem ik de balletjes van AH.
Welk merk eet jij?
Durashift zei:Bier kan, alhoewel met kind dat ook niet zo verstandig is..
Ah, die was ik bijna vergeten.
rke zei:Maar helemaal vegetarisch koken is veel lastiger dan met vlees. Een lekkere vegatarische maaltijd maken valt vies tegen
halfords zei:Ontbijt is veruit de belangrijkste maaltijd van de dag. Daar hoor ik hier, voor zover ik terug heb gelezen, weinig over!
Zal wel de culinaire insteek van dit draadje zijn!
Janus Diedericus zei:Je hebt helemaal gelijk, het ontbijt is zeer zeker belangrijk.
Daarom, speciaal voor jou:
Mijn ontbijtje vandaag bestond uit twee wasa-crackers, één met belegen kaas en één met frambozenjam. Dit onder begeleiding van een groot glas vruchtensap.
In het weekend zijn er verse broodjes van de bakker, meestal ook nog een zachtgekookt eitje erbij.
halfords zei:Je vind het ontbijt zeer zeker belangrijk en vervolgens neem je twee crackers. Dat spreekt mekaar tegenJanus Diedericus zei:Je hebt helemaal gelijk, het ontbijt is zeer zeker belangrijk.
Daarom, speciaal voor jou:
Mijn ontbijtje vandaag bestond uit twee wasa-crackers, één met belegen kaas en één met frambozenjam. Dit onder begeleiding van een groot glas vruchtensap.
In het weekend zijn er verse broodjes van de bakker, meestal ook nog een zachtgekookt eitje erbij.
Soloman zei:Het is trouwens echt erwtensoepweer. Ik heb nog een blik staan. Toast met kruidenboter erbij en het komt helemaal goed deze week!
Soloman zei:Natuurlijk. Ik kan zelf geen erwtensoep maken (veel te moeilijk), maar ik doe er dan vaak zelf wat bij. Zoals wat plakjes rookworst er in en wat stukjes aardappel. Doe ik ook bij bruinebonesoep. Bij goulashsoep is het altijd erg lekker om een paar soepballetjes erbij te gooien.
Met toast erbij heb je dan een volledige maaltijd.
Ouwediesel zei:(35%-sticker, je blijft noordeling) .
speedtouch zei:Ouwediesel zei:(35%-sticker, je blijft noordeling) .
Ik dacht dat dat alleen bij de Zeeuwen was?![]()