Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Alweer?
Renaultje zei:Alweer?
Begin deze maand was de laatste keer volgens mij, zo vaak eet ik dat ook weer niet
Jij komt een stuk vaker aanzetten met die hamburgers van je![]()
Rembrandt zei:Ik zit tijdelijk in een recreatie-bungalow, en dan kom je er achter wat makkelijk het is om thuis alles bij de hand te hebben.
Had een gerecht in het hoofd, maar kwam bij de start er al achter dat ik een aantal ingredienten miste.
Dus wat is het geworden?
Macaroni met prutje (courgettes, blikje tomaten, uien, tomatenpuree)
Zal vast lekker zijn. En heb meteen een vorraad voor een dag later in de week.![]()
Carkiller zei:Correctie, het is Tagliatelle met WILDE zalm.
Dat jullie het weten...
speedtouch zei:Volgens mij is obesitas niet aangeboren.
zemelaar zei:speedtouch zei:Volgens mij is obesitas niet aangeboren.
Weet het zo niet. Volgens mij wel iets psychisch. En daar wordt te gemakkelijk over gedacht.
Dat bedoelde ik in mijn post van 17:43 uur te zeggen.
Mensen staan zomaar klaar met hun oordeel. "Stel je niet aan!" of "Gewoon minder gaan eten!"
Als het zo makkelijk was, was er geen obesitas. Of wat voor psychische ziekte dan ook.
Het 'iets niet kunnen' maakt onderdeel uit van de ziekte.
rke zei:Ik probeer dat vooral op te lossen met sporten maar sporten is geen volledige oplossing. Ik sport drie keer in de week en ik trap iedere keer 800 tot 1000 calorieën weg (voornamelijk cardio-training), maar er is nog steeds meer dan 100 kilo rke op deze wereld.
Ik train en heb dus veel calorieën nodig.A110-50 zei:Een doos?! Zo kweek je wel obesitas lijkt me...
Ouwediesel zei:Van't weekend zelf snert gemaakt, smaakt een stuk lekkerder dan die bliktroep.
Janus Diedericus zei:Erwtensoep word verkocht in conservenblikken, dat is heel wat anders dan snert...
Ouwediesel zei:Janus Diedericus zei:Erwtensoep word verkocht in conservenblikken, dat is heel wat anders dan snert...
Erwtensoep kun je zoiets ook moeilijk noemen, groene smurrie met stukjes worst is een betere benaming.
Ouwediesel zei:Janus Diedericus zei:Erwtensoep word verkocht in conservenblikken, dat is heel wat anders dan snert...
Erwtensoep kun je zoiets ook moeilijk noemen, groene smurrie met stukjes worst is een betere benaming.
Ik vraag me af waarom mensen dat kunstmatige spul kopen terwijl soep (en snert...) zo makkelijk zelf te maken is.
Janus Diedericus zei:Deze week zelf ossenstaartsoep maken, de ossenstaart ligt al gereed (vers van de slager)
Durashift zei:Janus Diedericus zei:Deze week zelf ossenstaartsoep maken, de ossenstaart ligt al gereed (vers van de slager)
ah, die is dan wel echt. In tegenstelling tot de kant en klare ossenstaart soepen.
[size=x-small]was een week of wat geleden een item bij Keuringsdienst van waarde.[/size]
vandaag: kapsalon! (eerste in mijn leven)
Renaultje zei:vandaag: kapsalon! (eerste in mijn leven)
HeerlijkEn voor herhaling vatbaar?
Janus Diedericus zei:Ouwediesel zei:Janus Diedericus zei:Erwtensoep word verkocht in conservenblikken, dat is heel wat anders dan snert...
Ik vraag me af waarom mensen dat kunstmatige spul kopen terwijl soep (en snert...) zo makkelijk zelf te maken is.
Het zal gemakzucht zijn, of mensen willen niet lekker meer eten...
Deze week zelf ossenstaartsoep maken, de ossenstaart ligt al gereed (vers van de slager)
Renaultje zei:vandaag: kapsalon! (eerste in mijn leven)
HeerlijkEn voor herhaling vatbaar?