Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik durfde het niet te zeggen, maar ik wist dat...............Carkiller zei:Ik heb het voorbeeld van Soloman maar gevolgd en een pizza besteld bij een goede pizzeria.
Over 20 minuten zou ie er moeten zijn.:T
Carkiller zei:Ik heb het voorbeeld van Soloman maar gevolgd en een pizza besteld bij een goede pizzeria.
Over 20 minuten zou ie er moeten zijn.:T
Ah, die zijn lekker. Ik heb er laatst zelf eentje gemaakt, van oud brood.Carkiller zei:Shoarma pizza was het geworden.
Met knoflooksaus.:T
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Weekeinde altijd vis.
Gisterenavond vooraf garnalen in look met stokbrood en olijfolie, vervolgens tonijn met gebakken groente, gebakken aardappeltjes en looksaus. Vanavond garnalen in look met olijfolie en stokbrood (kliekje van gisteren) en kabeljouw omwikkeld met spek uit de oven met boontes en patatjes. looksausje en/of mayo.
R-W zei:Origineel zijn het stukjes brood, ingewreven met knoflookteentje, olijfolie, zout en peper. Kruidenpoeders e.d. is daar nogal not done. Je bedoelt denk ik Bruschetta? Kijk hier dan maar eens bijv: https://nl.oilvinegar.com/bruschetta