D E N N I S
Asfaltkampioen
Het gaat niet om de carroserrievorm, het gaat om het feit dat beide als budgetauto op de markt zijn gezet. Ook hier in Europa.D. Elzinga zei:Dat is jammer, want de Logan is net als de Fox in de markt gezet als budget auto.
Ja, maar je kunt niet alle budgetauto's met elkaar vergelijken, enkel omdat het budgetauto's zijn. Daarbij werd de Fox hier helemaal niet in de markt gezet als budgetauto, itt de thuismarkt.
![]()
![]()
Ik zie hier een driedeurs hatchback en een conservatieve vierdeurs sedan. Dat zijn compleet verschillende carosserievormen.
Dit bedoel ik met verkeerd en ongeïnformeerd.den Voetstuk zei:Toch nog even over de ruimte achterin de Fox: die is zeer beperkt, ik kan me werkelijk niet voorstellen dat die ruimte net zo groot als in de Passat is.
Op de volgende foto (door mij gemaakt in mei 2006) staat de bestuurdersstoel bijna op de achterste stand. En ja, ik nam wat dichterlijke vrijheid met de verwijzing naar de Passat, maar de beenruimte achterin de Fox is heel ruim. Ruimer dan in de 9 centimeter langere Polo. En ook ruimer dan zijn directe concurrent de Dacia Logan, die overigens ook een prima beenruimte heeft.
Heb je hiermee ook nog een bedoeling? Of zijn de argumenten op?Mach1 zei:D.E.N.N.I.S. zei:Dat is jammer, want de Logan is net als de Fox in de markt gezet als budget auto.
D.E.N.N.I.S. zei:maar ik voel me altijd verplicht om te reageren als men weer verkeerde en ongeïnformeerde dingen roept over de Fox.