Daewoo-Chevrolet zei:
Ik zie om eerlijk te zijn geen verschil in interieurkwaliteit tussen de up!, Panda en Picanto. Wel vind ik die laatste twee ruimtelijker. Stoelen heb ik niet zo op gelet.
Ik zie veel verschil in kwaliteit, waaronder de kwaliteit van de gebruikte materialen (dashboard maar ook de bekleding van de stoelen), bouwkwaliteit (bij een Panda
merk ik bij het dichtgooien van de deur dat de bouwkwaliteit minder is; overigens merkte ik hetzelfde bij een Suzuki Alto, die is echt blikkerig

) en zoals gezegd, de kwaliteit van de stoelen. Maar als je dit niet ziet, is dat geen probleem. Iedereen ziet weer andere dingen. En met alle respect, ik waardeer je eerlijkheid.
O ja nog meer pluspunten van de Up ten opzichte van de Panda, Picanto en Alto. Het koppelingspedaal van de Up vind ik veel beter aanvoelen, dat van de drie genoemde concurrenten voelt voor mij héél vaag aan, met name het laatste stuk als je het pedaal weer loslaat. En de schakelpook van de Up vind ik ook veel strakker aanvoelen bij het schakelen.