Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan wel, in duitsland heeft Misterdotcom een trekhaak voor de ID.3/Born gemaakt die 1500kg kan trekken, TUV gekeurd. Alleen even kijken hoe we dit bij de vrienden van de RDW rondkrijgen, dat is in elk geval hoe ik mijn ID.3 ga kopen... Ik wil echt geen Tesla Model 3 (sedans zijn echt super onpraktisch als je je auto ook gebruikt om meubels e.d. of andere grote spullen te verplaatsen) ik koop namelijk geregeld via marktplaats iets en ik ga niet altijd met een karretje liggen tuffen...Ik vind 'm wel leuk eigenlijk. Ben alleen wel bang dat ie duur wordt.
Het is nog steeds jammer dat er niet gewoon een karretje van 750kg achter de ID3/Born kan, want dan had ik er wel eentje willen hebben.
Ga je niet voor elkaar krijgen.Kan wel, in duitsland heeft Misterdotcom een trekhaak voor de ID.3/Born gemaakt die 1500kg kan trekken, TUV gekeurd. Alleen even kijken hoe we dit bij de vrienden van de RDW rondkrijgen, dat is in elk geval hoe ik mijn ID.3 ga kopen... Ik wil echt geen Tesla Model 3 (sedans zijn echt super onpraktisch als je je auto ook gebruikt om meubels e.d. of andere grote spullen te verplaatsen) ik koop namelijk geregeld via marktplaats iets en ik ga niet altijd met een karretje liggen tuffen...
Kan wel, in duitsland heeft Misterdotcom een trekhaak voor de ID.3/Born gemaakt die 1500kg kan trekken, TUV gekeurd. Alleen even kijken hoe we dit bij de vrienden van de RDW rondkrijgen, dat is in elk geval hoe ik mijn ID.3 ga kopen... Ik wil echt geen Tesla Model 3 (sedans zijn echt super onpraktisch als je je auto ook gebruikt om meubels e.d. of andere grote spullen te verplaatsen) ik koop namelijk geregeld via marktplaats iets en ik ga niet altijd met een karretje liggen tuffen...
| Vermogen | Accucapaciteit | Rijbereik | Snellaadsnelheid |
| 170 pk | 50 kWh | 416 km | 105 kW |
| 190 pk | 58 kWh | 494 km | 105 kW |
| 231 pk | 79 kWh | 630 km | 183 kW |
Nee (hoorde ik gisteren in de CarManiac video)En nog steeds geen trekgewicht vermoed ik![]()
Moderator
De Polo oogt ook net wat knapper. Ik zou die prefereren boven deze ID3. Sowieso vanwege het trekgewicht maar ook de uitstraling.Nee (hoorde ik gisteren in de CarManiac video)
Daar werd ie ook meermaals vergeleken met de ID-Polo, die duidelijk de betere en modernere EV is, waarbij hij zelfs op punten in eigen huis concurreert met de ID-3 (kofferbakruimte).
Moderator
| Vermogen | Accu | Uitvoering | Prijs |
| 170 pk | 50 kWh | Trend | €32.990 |
| 170 pk | 50 kWh | Life | €35.990 |
| 170 pk | 50 kWh | Style | €38.490 |
| 190 pk | 58 kWh | Life | €37.490 |
| 190 pk | 58 kWh | Style | €39.990 |
| 231 pk | 79 kWh | Life | €39.990 |
| 231 pk | 79 kWh | Style | €42.490 |
Zeker koopwaardig. Evolutie.vw luistert naar de klant! mooi totaalplaatje!
Precies, men vindt deze nog niet 'Golf' genoeg voor de naam.
Je ziet ook wel dat het een opgewarmde ID.3 is. Ik hoop dat de ID.Golf straks doet wat de ID.Polo nu doet.
De standaard ID3 wordt 'mooi oud' vind ikPrecies, men vindt deze nog niet 'Golf' genoeg voor de naam.
Je ziet ook wel dat het een opgewarmde ID.3 is. Ik hoop dat de ID.Golf straks doet wat de ID.Polo nu doet.
Nou ik kan je uit eerste hand vertellen dat het een prima auto is die doet wat die moet doen alleen net als alle andere elektrische auto's wat zielloos is. wel lekker ruim van binnen. Verder is het allemaal gepapegaaid en gelul van de kouwe grond.De huidige ID.3 een Golf noemen zou helemaal zelfmoord zijn. Velen zijn die eerste ID.3 nog niet vergeten.
Nou ik kan je uit eerste hand vertellen dat het een prima auto is die doet wat die moet doen alleen net als alle andere elektrische auto's wat zielloos is. wel lekker ruim van binnen. Verder is het allemaal gepapegaaid en gelul van de kouwe grond.
Vooral in de beginfase was er echt wel wat gedoe met software maar dat hebben ze prima opgepakt.Ik heb hem nog niet gereden of ingezeten. Denk ook dat die hele heisa zo uitvergroot was, omdat de verwachtingen net wat te hooggespannen waren rond Covid. Maar ik zie ze wel veel rijden, dus er zijn genoeg liefhebbers.![]()
Moderator
Op mijn werk hebben ze ID.3's van 2024, maar van voor de laatste grote update. Ik rijd er gelukkig niet veel in, maar ben wel benieuwd hoe vaak ik er mee moet rijden om het te laten doen wat ik wil. Irritante bediening van bijna alles.Nou ik kan je uit eerste hand vertellen dat het een prima auto is die doet wat die moet doen alleen net als alle andere elektrische auto's wat zielloos is. wel lekker ruim van binnen. Verder is het allemaal gepapegaaid en gelul van de kouwe grond.
Mijn ervaring ook... Je kan ook stellen dat de wegbeheerders de lijnen niet in "de ideale lijn" op het wegdek zetten.Mijn ervaring is anders. Blijkbaar heb je geluk gehad met die paar auto’s met lane assist, of routes, die je hebt gereden.