Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rutger DC zei:Och jongen.
Moderator
Joop 5528328 zei:
Joop 5528328 zei:misbaksels zoals deze Hyundai
Barri zei:Ik vind het wel bijzonder dat je met zo'n slechte ergonomie, dat scherm, toch een test kunt winnen. De detail verschillen op andere vlakken worden blijkbaar belangrijker geacht.
Wouter82 zei:Joop 5528328 zei:
Nee jouw gemiddelde bijdrage is van niveau. En zover terug hoeven we dan niet eens te gaan:
Joop 5528328 zei:misbaksels zoals deze Hyundai
Benieuwd hoe je dat doet een banaan smelten, en dan ook ze omhoogtillen tijdens het bakkenJoop 5528328 zei:De i30, en zeker de wagon, ziet er uit alsof de auto doorgebogen/geknakt is. Alsof hij in het midden omhooggetild werd bij het bakken, als een gesmolten banaan.
der Magistrat zei:O jee, een topic met Joop #### én Joris ####. Feest!![]()
Barri zei:Ik vind het wel bijzonder dat je met zo'n slechte ergonomie, dat scherm, toch een test kunt winnen. De detail verschillen op andere vlakken worden blijkbaar belangrijker geacht.
MCW zei:Tja ik vind die i30 door die hangende lijn ook niet mooi. Als N Line geslaagd maar lijkt wel alsof ze alleen de voorkant dat pakketje hebben gegeven. De rest ziet er nog steeds wat iel uit. De Golf straalt sowieso helemaal niks uit. Kan je idd beter de Skoda of Leon hebben. Al vind ik die van beide ook net uit verhouding maar op een andere manier dan de Golf Variant. Megane en Auris zijn idd de enige echte geslaagde stations[/quote
Je hebt ze allemaal bereden, is het niet?
Wat is dat nou weer voor impertinente vraag?Rush Hour zei:MCW zei:Tja ik vind die i30 door die hangende lijn ook niet mooi. Als N Line geslaagd maar lijkt wel alsof ze alleen de voorkant dat pakketje hebben gegeven. De rest ziet er nog steeds wat iel uit. De Golf straalt sowieso helemaal niks uit. Kan je idd beter de Skoda of Leon hebben. Al vind ik die van beide ook net uit verhouding maar op een andere manier dan de Golf Variant. Megane en Auris zijn idd de enige echte geslaagde stations
Je hebt ze allemaal bereden, is het niet?
DeeTwee zei:Wat is dat nou weer voor impertinente vraag?Rush Hour zei:MCW zei:Tja ik vind die i30 door die hangende lijn ook niet mooi. Als N Line geslaagd maar lijkt wel alsof ze alleen de voorkant dat pakketje hebben gegeven. De rest ziet er nog steeds wat iel uit. De Golf straalt sowieso helemaal niks uit. Kan je idd beter de Skoda of Leon hebben. Al vind ik die van beide ook net uit verhouding maar op een andere manier dan de Golf Variant. Megane en Auris zijn idd de enige echte geslaagde stations
Je hebt ze allemaal bereden, is het niet?
D Elzinga zei:DeeTwee zei:Wat is dat nou weer voor impertinente vraag?Rush Hour zei:MCW zei:Tja ik vind die i30 door die hangende lijn ook niet mooi. Als N Line geslaagd maar lijkt wel alsof ze alleen de voorkant dat pakketje hebben gegeven. De rest ziet er nog steeds wat iel uit. De Golf straalt sowieso helemaal niks uit. Kan je idd beter de Skoda of Leon hebben. Al vind ik die van beide ook net uit verhouding maar op een andere manier dan de Golf Variant. Megane en Auris zijn idd de enige echte geslaagde stations
Je hebt ze allemaal bereden, is het niet?
Die i30 heeft wel een mooi setje uitlaten.
Ah, krijg jij ook al van die fraaie proza toegezonden?MCW zei:Rush hour/Rickm, hou eens op man. Je zit me ook al via PM met dat soort onbenullige vragen lastig te vallen. Ben ik je nieuwe slachtoffer ofzo?
Dat hoeft niet per se. Er is inmiddels dermate veel kritiek op geweest vanuit de pers dat het niet onaannemelijk is dat de bediening niet zo geweldig is. Zie ook commentaar op de Seat Leon en Skoda Octavia, die grotendeels hetzelfde concept aan boord hebben. Sterker, ik vraag mij af óf er überhaupt een journalist is geweest tot dusver die er positief over is. Wel lees je hier en daar opmerkingen van eigenaren/berijders dat het wel meevalt, meestal begeleid door de tekst "Hoe vaak gebruik je 't nou eigenlijk?", maar dat is wat mij betreft drogredeneren. Leuk dat de mens in staat is zich erop aan te passen -toch wel een kwaliteit waar als mens veel aan te danken hebben, daar niet van- maar je moet het product beoordelen, niet de gebruiker.Joris 6091088 zei:Barri zei:Ik vind het wel bijzonder dat je met zo'n slechte ergonomie, dat scherm, toch een test kunt winnen. De detail verschillen op andere vlakken worden blijkbaar belangrijker geacht.
Heb jij het scherm uitvoerig getest op ergonomie?
MCW zei:Rush hour/Rickm, hou eens op man. Je zit me ook al via PM met dat soort onbenullige vragen lastig te vallen. Ben ik je nieuwe slachtoffer ofzo?
DeeTwee zei:Ah, krijg jij ook al van die fraaie proza toegezonden?MCW zei:Rush hour/Rickm, hou eens op man. Je zit me ook al via PM met dat soort onbenullige vragen lastig te vallen. Ben ik je nieuwe slachtoffer ofzo?![]()
Joop 5528328 zei:OT: Ik zie ze amper rijden, deze Golf. Zou het dan echt de laatste generatie zijn?
Joop 5528328 zei:Damn, je begint wel heel erg op een (vervelende) stalker te lijken. Elke dag van naam veranderen is blijkbaar ook een hobby, Rick, Daniel, Kalid of Rush... De enige die voor paal staat ben jij, niet MCW.
OT: Ik zie ze amper rijden, deze Golf. Zou het dan echt de laatste generatie zijn?
Rush Hour zei:Joop 5528328 zei:Damn, je begint wel heel erg op een (vervelende) stalker te lijken. Elke dag van naam veranderen is blijkbaar ook een hobby, Rick, Daniel, Kalid of Rush... De enige die voor paal staat ben jij, niet MCW.
OT: Ik zie ze amper rijden, deze Golf. Zou het dan echt de laatste generatie zijn?
Jopie 696969669:
Stalker?
Zegt een anonieme V/M/Troll met een 06 nummer als account.
Ik stalk met 3 posts per dag? Nou vooruit, vandaag 4.
Sneue reactie kerel
Want dat ben je toch, een kerel?
Joop 5528328 zei:Rush Hour zei:Joop 5528328 zei:Damn, je begint wel heel erg op een (vervelende) stalker te lijken. Elke dag van naam veranderen is blijkbaar ook een hobby, Rick, Daniel, Kalid of Rush... De enige die voor paal staat ben jij, niet MCW.
OT: Ik zie ze amper rijden, deze Golf. Zou het dan echt de laatste generatie zijn?
Jopie 696969669:
Stalker?
Zegt een anonieme V/M/Troll met een 06 nummer als account.
Ik stalk met 3 posts per dag? Nou vooruit, vandaag 4.
Sneue reactie kerel
Want dat ben je toch, een kerel?
Maakt het jou wat uit wat er in de broek hangt, of niet?Totaal irrelevant.
Niemand heeft het over de hoeveelheid posts, zinloos op de man spelen met onbenullige vragen (wat je nu dus ook weer doet) daar gaat het om.
Praat gewoon auto/Golf gerelateerd...
Rush Hour zei:Ik reageerde zonet wel op nietszeggende bagger en desinformatie.
Rush Hour zei:berichtte de Duitse pers eveneens over een recall mbt de Golf 8
Software problemen. Irononisch gezien de ID3 aanloop issues.
DeeTwee zei:Dat hoeft niet per se. Er is inmiddels dermate veel kritiek op geweest vanuit de pers dat het niet onaannemelijk is dat de bediening niet zo geweldig is. Zie ook commentaar op de Seat Leon en Skoda Octavia, die grotendeels hetzelfde concept aan boord hebben. Sterker, ik vraag mij af óf er überhaupt een journalist is geweest tot dusver die er positief over is. Wel lees je hier en daar opmerkingen van eigenaren/berijders dat het wel meevalt, meestal begeleid door de tekst "Hoe vaak gebruik je 't nou eigenlijk?", maar dat is wat mij betreft drogredeneren. Leuk dat de mens in staat is zich erop aan te passen -toch wel een kwaliteit waar als mens veel aan te danken hebben, daar niet van- maar je moet het product beoordelen, niet de gebruiker.Joris 6091088 zei:Barri zei:Ik vind het wel bijzonder dat je met zo'n slechte ergonomie, dat scherm, toch een test kunt winnen. De detail verschillen op andere vlakken worden blijkbaar belangrijker geacht.
Heb jij het scherm uitvoerig getest op ergonomie?
Het is 450 punten voor de Golf, die €33.985 kost, versus 435 punten voor de i30, die €30.014 moet opbrengen. Je zou kunnen betogen dat die 15 punten dus kennelijk bijna 4000 euro prijsverschil goedmaken. Ware het niet dat we nu niet weten hoe de punten zijn verdeeld (tenminste, ik kan het niet zien, maar er moet een reden overblijven om te betalen voor journalistiek natuurlijkBarri zei:Ik vind het wel bijzonder dat je met zo'n slechte ergonomie, dat scherm, toch een test kunt winnen. De detail verschillen op andere vlakken worden blijkbaar belangrijker geacht.
In een Duits blad weet je vooraf dat de VW wint, zelfs tegen binnenlandse concurrentie.Passchier zei:Des te knapper dat zo'n VW met zo'n bedieningssysteem het dan toch wint van een I30![]()
iDS zei:In een Duits blad weet je vooraf dat de VW wint, zelfs tegen binnenlandse concurrentie.Passchier zei:Des te knapper dat zo'n VW met zo'n bedieningssysteem het dan toch wint van een I30![]()
Dus om een eerlijk oordeel te krijgen zou je:
- bij een vergelijking VW/Duitse wagen: 10% van het eindresultaat VW aftrekken
- bij een vergelijking VW/niet-Duits merk: 20% va het resultaat VW aftrekken.
Het eindresultaat zou dus i30 435, Golf 360 punten moeten zijn :T
Kort door de bocht natuurlijk: de Golf is tot nu toe een degelijke wagen geweest, alhoewel niet erg inspirerend; maar af en toe ook tenenkrommend hoe de journalisten hun puntenverdeling verantwoorden.
Het leukste moment dat ik me herinner (làng geleden) toen Autobild het aandierf om de Kadett (E) te laten winnen tegen de Golf.
In een gelijkaardige test van AMS won de Golf. In de redactionele stukken vlogen de beschuldigingen vlogen over en weer over manipulatie van de resultaten.
Autobild heeft blijkbaar moeten inbinden want nadien 'lieten' ze opnieuw braafjes de Golf winnen.
iDS zei:In een Duits blad weet je vooraf dat de VW wint, zelfs tegen binnenlandse concurrentie.Passchier zei:Des te knapper dat zo'n VW met zo'n bedieningssysteem het dan toch wint van een I30![]()
https://www.hyundai.news/de/modell-news/neuer-hyundai-i20-gewinnt-auto-bild-vergleichstest/Neuer Hyundai i20 gewinnt Auto Bild Vergleichstest
https://www.autobild.de/artikel/kia-xceed-vw-t-roc-test-motor-preis-15783195.htmlKia XCeed schlägt VW T-Roc!
Monsieur Le Loure zei:Barri zei:Ik vind het wel bijzonder dat je met zo'n slechte ergonomie, dat scherm, toch een test kunt winnen. De detail verschillen op andere vlakken worden blijkbaar belangrijker geacht.
Da's niet zo moeilijk , een duits blad dat een duitse auto en een koreaanse auto test....
Wouter82 zei:Dat is echt een hele fijne eerste bijdrage aan dit forum![]()
Moderator
Ik heb even snel twee pagina's met zijn reacties doorgescrolld en je reactie is weldegelijk minder waar.Erik van Trigt zei:Heb je natuurlijk gelijk in, maar helaas is mijn reactie niet minder waar.
Zijn reacties zijn altijd zo voorspelbaar anti Duits/VW , maar dat mag natuurlijk wel of niet dan?
Wouter82 zei:Ik heb even snel twee pagina's met zijn reacties doorgescrolld en je reactie is weldegelijk minder waar.Erik van Trigt zei:Heb je natuurlijk gelijk in, maar helaas is mijn reactie niet minder waar.
Zijn reacties zijn altijd zo voorspelbaar anti Duits/VW , maar dat mag natuurlijk wel of niet dan?
Moderator
Erik van Trigt zei:Wouter82 zei:Ik heb even snel twee pagina's met zijn reacties doorgescrolld en je reactie is weldegelijk minder waar.Erik van Trigt zei:Heb je natuurlijk gelijk in, maar helaas is mijn reactie niet minder waar.
Zijn reacties zijn altijd zo voorspelbaar anti Duits/VW , maar dat mag natuurlijk wel of niet dan?
Check even zijn reacties op autoblog en die op de frontpage, je mag niet jokken Wouter, groeit die neus van je nog meer van![]()
Wouter82 zei:Erik van Trigt zei:Wouter82 zei:Ik heb even snel twee pagina's met zijn reacties doorgescrolld en je reactie is weldegelijk minder waar.Erik van Trigt zei:Heb je natuurlijk gelijk in, maar helaas is mijn reactie niet minder waar.
Zijn reacties zijn altijd zo voorspelbaar anti Duits/VW , maar dat mag natuurlijk wel of niet dan?
Check even zijn reacties op autoblog en die op de frontpage, je mag niet jokken Wouter, groeit die neus van je nog meer van![]()
Ik hoef niks te checken als jij gewoon normale berichten plaatst.