Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
StalenSnuitje zei:Is dit trouwens 15 of 16 inch wat je er bij mij onder hebt gelegd?
Cyclone is er alleen in 15" of zeldzaam aftermarket als 17"Joël D. zei:Trouwens, onder onze 306 cabrio lagen de Cyclone 16" en die waren mooi.![]()
.Marcel zei:Ik zou gewoon je standaard velgen wit spuiten...
Giordino zei:Heb die vrachtwagens nog nooit gezien.
Dennis_zw zei:Is er iemand die de uitdaging aan wil / aankan om van een Mercedes W124 een Peugeot te maken, m.a.w. de neus zo aan te passen dat het model echt in de Peugeot-lijn past? (...)
Regels en uitleg zei:Laat weten wat er met je foto moet gebeuren:
- Hoe tunen, extreem of "normaal"
- En het liefst ook waarom, zodat we niet zinloos gaan shoppen.
of
- Carrosserie veranderen (hatchback, Stationwagon, Sedan, SUV)
Funverzoekjes ("Maak van deze pagani eens een suv, dat vind ik leuk" zijn toegestaan maar zullen in de meeste gevallen minder snel worden behandeld. Probeer deze ook tot een minimum te beperken, zodat nuttige verzoeken niet worden overgeslagen.
Verzoekjes mogen alleen gedaan worden als het resultaat kwalitatief en realistisch de moeite waard is.
.Marcel zei:Regels en uitleg zei:Laat weten wat er met je foto moet gebeuren:
.Marcel zei:Regels en uitleg zei:Funverzoekjes "Maak van deze pagani eens een suv, dat vind ik leuk" zijn toegestaan
.Marcel zei:Regels en uitleg zei:Funverzoekjes: Probeer deze ook tot een minimum te beperken, zodat nuttige verzoeken niet worden overgeslagen.
.Marcel zei:Persoonlijk ben ik van mening dat dit soort verzoekjes dan ook geweigerd moeten worden. IMO is dit topic meer bestemd voor mede-forummers die graag willen zien hoe goed een bepaalde velg staat onder hun eigen auto, vóór ze overgaan tot aanschaf.
.Marcel zei:Persoonlijk ben ik van mening dat dit soort verzoekjes dan ook geweigerd moeten worden. IMO is dit topic meer bestemd voor mede-forummers die graag willen zien hoe goed een bepaalde velg staat onder hun eigen auto, vóór ze overgaan tot aanschaf.