Verzoekentopic deel 3

Goedenmiddag!

Kan iemand voor mij en mijn bedrijf een peugeot 107 oranje maken!!1 echt oranje?
dus niet de orange mandelin kleur. maar het nederlandse oranje!!

alvast bedankt.

je mag een willekeurige 107 pakken

StalenSnuitje zei:
Is dit trouwens 15 of 16 inch wat je er bij mij onder hebt gelegd?

Geen idee. Ik heb ze iets groter gemaakt dan je wieldoppen. Ik denk dat dit 15 is. Maar kan ook 16 zijn.

Trouwens, onder onze 306 cabrio lagen de Cyclone 16" en die waren mooi. ;)

peugeot1072009800x600wa.jpg

heren en dames! nog 1 vraag

zou iemand voor mij van een peugeot 207 cc in het wit, een nederlandse vlag kunnen maken, en een oranje model??

foto's 207 cc

hier heb je een aantal goede foto's

alvast bedankt

schuin over de auto heen, dus links/rechts bij het wiel beginnen en dan schuin omhoog naar het dak toe.

of over de motorkap heen.

en de auto geheel oranje, wel vel oranje

alvast bedankt

Heb even snel de vlaggen voor je gedaan. Gaat niet om de kwaliteit mag ik hopen, gaat meer om de impressie. Voor die oranje versie moet je even op iemand anders wachten, heb ik nu geen tijd meer voor, anders doe ik die vanavond als ik er nog aan denk ;)

peugeotnl1.jpg

peugeotnl4.jpg

peugeotnl3.jpg

peugeotnl2.jpg

Doet me denken aan de vrachtwagens van getru (T)

https://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/04/11/1239442546-010.jpg

Heb die vrachtwagens nog nooit gezien.
Ik vind de tweede versie best wel geslaagd qua idee.

Hallo mensen, ik had ook een verzoek en hoop dat jullie mij daarbij kunnen/willen helpen:
B.v.d. N. Thomas

144096s.jpg

Verzoek: Graag zou ik fuchs velgen willen zien op deze foto.
Reden: Veel mensen(porsche leden) zeggen mij altijd dat er fuchsen onder moeten, nu zou ik graag eens willen zien hoe dat staat!

dlattach.html%3Btopic=674.0%3Battach=3436%3Bimage

Dit zijn fuchs velgen

Bleek vandaag niet te hoeven werken dus ging ik opzoek naar tutorials over hoe ik het zelf zou kunnen doen:

fuchsd.jpg

Goedemorgen fotoshoppers.

Ik had een verzoekje waarvan ik hoop dat (een van) jullie hem uit kunnen voeren(y)
Ik heb gisteren een onder voorbehoud Peugeot 205 gekocht en nu wil ik die eigenlijk wel wat 'passender' maken d.m.v. enkele modificaties. Het is toch een beetje een oubollige auto zo:D

Zouden er 106 Rallye velgen geshopt kunnen worden onder deze auto?:

Foto0015.jpg

Foto0013-1.jpg

Eventueel zouden er ook wel witte racestrepen over de motorkap en dak geknutseld mogen worden maar dat is meer voor de lol...:)

Alvast bedankt!

foto0015copy.jpg

Weet inmiddels hoe ik de velgen kan veranderen dus dat heb ik maar even gedaan, de rest zal je dan moeten helpen met de strepen.

foto0015copy2.jpg

Bedankt voor je shopwerk Bassen, ziet er netjes uit!
Verlagen is wel de bedoeling op langere termijn maar niet zo extreem als geshopt:) Velgen vind ik wel fraai staan eigenlijk. Ik heb al een verkoper gemaild naar wat zo'n setje moet kosten(y)

.Marcel zei:
Ik zou gewoon je standaard velgen wit spuiten...

Ik weet zo niet welke velgen er onder de wieldoppen zitten maar het is wel een optie inderdaad. Ik zal er binnenkort eens een dop vanaf halen!

Meer dan dit kan ik er ook niet van maken, ben zelf ook nog maar net deze week aan photoshop.

p1060575copy.jpg

Je moet gewoon opzoek gaan naar betere foto, de velgen die je laat zien zijn met een flitser gebruikt en onder een vreemde hoek, dit zorgt ervoor dat het niet echt lijkt

Daar zit wat in. Helaas werkt het ook op een andere foto met betere hoek niet echt:

qnrcpk.png

De kleur moet je er dan wel even bijdenken...

Robert...

Op zich had Sjoerd dat ook al wel duidelijk gemaakt met zijn eigen link, en anders had Giordino het altijd nog op kunnen zoeken.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat dat beter thuis had gepast in het offtopic. After all, er wordt al genoeg gespamd in dit topic... :)

Robert...

Is er iemand die de uitdaging aan wil / aankan om van een Mercedes W124 een Peugeot te maken, m.a.w. de neus zo aan te passen dat het model echt in de Peugeot-lijn past?

Achtergrond: volgens sommigen is het niet te doen.

Dennis_zw zei:
Is er iemand die de uitdaging aan wil / aankan om van een Mercedes W124 een Peugeot te maken, m.a.w. de neus zo aan te passen dat het model echt in de Peugeot-lijn past? (...)

Moeten die hersenspinsels uit een ander topic écht over meerdere topics uitgesmeerd worden? Als je 't zo graag wilt zien, probeer je het toch fijn zelf?

Ik kan het niet. Als jij het ook niet kunt, doe je het toch niet? Misschien kan iemand anders het wel.

YC zegt toch ook helemaal niet dat hij het niet kan? Het is alleen of een themawedstrijdaanvraag, of een verzoekje...

Robert...

Regels en uitleg zei:
Laat weten wat er met je foto moet gebeuren:

- Hoe tunen, extreem of "normaal"
- En het liefst ook waarom, zodat we niet zinloos gaan shoppen.

of

- Carrosserie veranderen (hatchback, Stationwagon, Sedan, SUV)

Funverzoekjes ("Maak van deze pagani eens een suv, dat vind ik leuk" zijn toegestaan maar zullen in de meeste gevallen minder snel worden behandeld. Probeer deze ook tot een minimum te beperken, zodat nuttige verzoeken niet worden overgeslagen.

Verzoekjes mogen alleen gedaan worden als het resultaat kwalitatief en realistisch de moeite waard is.

Dus: Waarom?

Dat jullie de discussie hebben over het al dan niet mogelijk zijn van een ombouw MB --> Peugeot, wil niet zeggen dat een ander het voor jullie moet oplossen.

Persoonlijk ben ik van mening dat dit soort verzoekjes dan ook geweigerd moeten worden. IMO is dit topic meer bestemd voor mede-forummers die graag willen zien hoe goed een bepaalde velg staat onder hun eigen auto, vóór ze overgaan tot aanschaf.

.Marcel zei:
Regels en uitleg zei:
Laat weten wat er met je foto moet gebeuren:

Het waarom stond erin. Dus zinloos is het niet.

.Marcel zei:
Regels en uitleg zei:
Funverzoekjes "Maak van deze pagani eens een suv, dat vind ik leuk" zijn toegestaan

Het was ook geen fun-verzoek, het is geheel serieus.

.Marcel zei:
Regels en uitleg zei:
Funverzoekjes: Probeer deze ook tot een minimum te beperken, zodat nuttige verzoeken niet worden overgeslagen.

Wat nuttig is, is totaal subjectief. Dat oordeel is dus aan de verzoeker en degene die wel aan het verzoek wil voldoen. De rest hoeft zich daarmee niet te bemoeien.

.Marcel zei:
Persoonlijk ben ik van mening dat dit soort verzoekjes dan ook geweigerd moeten worden. IMO is dit topic meer bestemd voor mede-forummers die graag willen zien hoe goed een bepaalde velg staat onder hun eigen auto, vóór ze overgaan tot aanschaf.

Hier hoort te staan IMHO. En dat is mijn mening.

.Marcel zei:

Eens.

Ook eensch...

En wat ik niet snap, Dennis, is waarom je zo hard de kans dat er ooit nog eens iemand op het idee komt om je verzoekje wel te doen steeds kleiner maakt. Ik snap best dat je verzoekje volledig volgens de regels is, maar zoals Marcel al zei, niemand hoeft het te doen...

Robert...

Hallo, een verzoek van mijn kant...

Zou iemand de volgende velgen onder onze auto kunnen ´maken´? o_O

Velgen, misschien niet allemaal onder de goede hoek voor een shop, maar gewoon afbeeldingen van de velgen zelf...

Kahn rs-v velg...

2iuaj2e.jpg

Astra opc1 velg...

n50b5i.jpg

Astra opc2 velg...

23h5zzo.jpg

Nu de auto waar het allemaal om gaat... :D

b8626t.jpg

f80lh.jpg

1pvxh5.jpg

Bij voorbaat heel veel dank.

edit: wanneer mogelijk, de velgen het liefst met 18'' formaat...

Hallo,

Zou iemand de MAK Indivia Deluxe (hyper silver) onder mijn auto kunnen fotoshoppen? Graag in 17".

Hier moeten ze onder komen :

Alvast bedankt.
Timo

Beste shoppers,

ik heb sinds enkele maanden een Ford Focus II Wagon en wil er eigenlijk iets aan doen. Hierbij moet je denken aan lm-velgen + bredere banden, kleine verlaging, ramen blinderen, etc...

Mijn vraag is of er iemand is die mijn Focus even wil shoppen?? 1x om het resultaat te zien met Focus RS 18'' wielen, getinte ramen achter de B stijl en een kleine beetje verlaagd.
En 1x om te zien wat er ook kan, laat je fantasie een beetje de vrije loop. Kleur blijft zwart en het blijft een klein beetje verlaagd (je moet er nog wel mee kunnen rijden ;)) dingen die eventueel zouden kunnen zijn oa. dakrails zilverkleurig, andere koplampen, donkere strook op voorruit, spoilers & bumpers rondom. Surprise me, als je zin en tijd hiervoor hebt.

Vriendelijke groet,

Kris Tiemens

ps. dit is de auto:

FF10.jpg

(als deze foto niet bruikbaar is dan hoor ik het wel van jullie, ik heb op een fototoestel nog andere foto's staan, maar die heb ik momenteel niet thuis liggen. Let me know!)

Wow! ziet er goed uit Robert.

Zou je misschien de ramen na de B-stijl nog kunnen tinten en de auto een klein beetje kunnen verlagen? Dat zijn eigenlijk de dingen die ik echt wil gaan doen in de nabije toekomst. Ben erg benieuwd naar het resultaat.
Mijn ruiten zijn al getint, 75%..
Deze velgen gaan wel werken onder deze wagen.

gr kris

Bedankt!

Velgen staan inderdaad erg goed, dat viel me ook al op toen ik het deed. Ik heb de ruiten achter de B-stijl al getint (kijk maar eens goed), maar wel zo dat er nog een kans bestaat dat het legaal is, bijna helemaal zwart gaat met eventuele politie namelijk wat lastig worden... Verlagen staat echt niet, maar ik wil het nog wel even doen, hoor.

Robert...

inderdaad Joël, volgens mij maakt dat ook niets uit. Mijn ruiten zijn voor 75% getint en ik kom regelmatig politie tegen op de snelweg, maar niemand die er naar omkijkt. Voorste ruiten mogen maar voor 25% getint worden, er moet nog 75% licht door kunnen. Vanaf de B-stijl maakt het echter niet meer uit wat je er mee doet.
Als je de ramen wilt aanpassen (achterruiten + ruiten achterdeuren) zodat je er bijna niet meer doorheen kunt kijken, want dat heb ik nu.
En over het verlagen, ik wil graag zien hoe het er uit zal zien, dus als je het wilt doen dan graag :D
Niet extreem hoor, maar gewoon klein beetje. Ik heb het idee dat de auto zowiezo wat breed lijkt, vooral van achteren, dus volgens mij moet het best wel gaaf zijn. Vooral in combinatie met de velgen.
Laat maar even weten.

groeten, kris

Alfisti o.h.a. happy-pappy met de nieuwe loot.... behalve met de voorzijde. Die schijnt toch wat controversieel te liggen. Kan iemand een sjoppie loslaten op de voorkant met 156-achtige koplampen? Wel die van de eerste generatie. Passen dan ook beter bij de achterlichten van de Giulietta. Kaik maar.

alfa156.jpg

Alfa-Giulietta-2_1537456c.jpg

Terug
Bovenaan