Prima als je de Panda's niet leuk vindt, ieder zijn smaak, gewoon even wegklikken dan maar.
Leuke foto’s, @Quadrifoglio Verde. Heb je nog meer foto’s van die tweede groene (oer-)Panda? Dat lijkt me pas echt een oudje…
Dat is deze. Helaas ziet hij er niet meer uit met die opgepimpte lak en facelift koplampen. Ik heb er nog zo'n oude gezien, die was helaas in dezelfde staat.
Hier de rest van de Fiats. In de achterkant van deze 850 zat een flinke, lelijke deuk
3x mazzel: een keurige Tipo GT die voorbij komt, je camera in de aanslag hebben en een foto gemaakt die scherp is.
Bijna uit het straatbeeld verdwenen, de Bravo, Brava en Marea.
Met enige regelmaat zag je nog een Punto uit de jaren 90, dit was één van de nettere...
Op het platteland zag je nog wel eens een Fiorino rijden, soms als pickup.
Ik heb nog een paar Uno's gezien, meestal waren het echt latere exemplaren zoals deze. Ze werden ook nog even naast de eerste Punto's geleverd.
Maar een 70 SX vijfdeurs is wel een echte zeldzame (en leuke) uitvoering.
Enige pre-facelift Uno die ik heb gezien.
Fiat Strada's zag je nog wel veel rijden. Zou één touwtje genoeg zijn om de lading veilig vast te zetten?
Een Cinquecento kwam je ook nog wel eens tegen, maar dat viel in het niets bij de Panda's.
Een Sporting is dan wel weer zeldzaam, zeker met wat Abarth spoilers.
Hier begint er langzaam al waardering te ontstaan voor de eerste Multipla, maar daar dringt dat nog niet echt door gezien de staat van een gemiddeld exemplaar.
Blijft toch altijd een beetje een vreemd ding, volgens mij is de Talento van voor de facelift nooit in Nederland leverbaar geweest.
Seicento's reden er nog genoeg, maar dit is de enige Sporting die ik heb gezien.