funf
Kilometervreter
Leuk, ik ga er ook heen. Op zaterdagochtend ga ik ff op de AW-stand gedag zeggen en bedanken voor het ticket. Wellicht zie ik je daar?Volgend weekend wel Maastricht Interclassics!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leuk, ik ga er ook heen. Op zaterdagochtend ga ik ff op de AW-stand gedag zeggen en bedanken voor het ticket. Wellicht zie ik je daar?Volgend weekend wel Maastricht Interclassics!
Leuk, ik ga er ook heen. Op zaterdagochtend ga ik ff op de AW-stand gedag zeggen en bedanken voor het ticket. Wellicht zie ik je daar?
Crimson red?maar wat heeeeeeerlijk rood en dat interieur erbij.. práchtig!!
Crimson red?
Geweldige kleur combi ook.
waarom dan? Ding kan toch gewoon geveild worden? Levert de overheid nog wat geld op ook, dat een auto van een crimineel was interesseert mij echt helemaal niets.Ik snap dat het het voertuig met het chassisnummer helemaal van de aardbodem weg wil hebben,
Omkatten....waarom dan? Ding kan toch gewoon geveild worden? Levert de overheid nog wat geld op ook, dat een auto van een crimineel was interesseert mij echt helemaal niets.
Eens.. zit schat aan onderdelen in . Zo zondeIk snap dat het het voertuig met het chassisnummer helemaal van de aardbodem weg wil hebben, maar waarom die velgen ook kapot moeten… Helemaal voor onderdelen was toch ook prima geweest?
Ook nog een idee inderdaad. Maar ben eigenlijk van plan om die heffing helemaal niet te betalen.@W212 waarom geen e38 740/750 van 2000? Eindheffing op dagwaarde meen ik en bijtelling van niks? En puur genieten.
2x e klasse op de dam. Wat moet de buurt daar wel niet van denken.Luister maar naar je zoon en kies een E300e![]()
Eigen ervaring? Helemaal niets.2x e klasse op de dam. Wat moet de buurt daar wel niet van denken.![]()
“Goed gedaan buurman”2x e klasse op de dam. Wat moet de buurt daar wel niet van denken.![]()
@W212 waarom geen e38 740/750 van 2000? Eindheffing op dagwaarde meen ik en bijtelling van niks? En puur genieten.
Amerikaanse achterkant met zo’n iel plaatje doet echt afbreuk. Verder leuk ding![]()
![]()
![]()
BMW 740
i top condition like new one
22.999 €
Kilometerstand
81.500 km
alstu
toen maakte bmw nog echt mooie autos. Ok, onderhoud zal wat duurder zijn, maar koop nu een nieuwe 5 voor 70k, voor die extra afschrijving kun je heel wat onderhoud plegen, en je rijd ten minste in een mooie auto/
Net even de video gekeken. Ze waren misschien bang dat er nog meer verborgen vakjes waren?
had dat nou niet naar domeinen gekund?
Of je rijdt vrolijk rond en een paar "kennissen" herkennen het kenteken, de auto en willen nog even "afrekenen".....Net even de video gekeken. Ze waren misschien bang dat er nog meer verborgen vakjes waren?
Ik snap het wel... stel je voor dat ze verkocht waren en er komt toch weer wat drugs uit tevoorschijn, bij een demontagebedrijf staan plotseling een paar bivakmutsen die hun waar zoeken, of er vind een liquidatie plaats met deze auto's wederom betrokken... dan was het land te klein geweest.
Dat zou voor mij juist een +1 zijnAmerikaanse achterkant met zo’n iel plaatje doet echt afbreuk. Verder leuk ding
Mooi hoor, zo’n E38. Beide versies overigens. Maar dat onderhoud lijkt me wel spannend. Zo’n auto in de vaart houden was nooit mals, dus je moet wel een potje achter de hand houden voor het geval dat.
Hetzelfde heb ik een beetje met de W126. Ik heb mijn droomauto van destijds afgevinkt (560SEL) maar inmiddels ook weer verkocht, vond het alsnog een geweldige auto maar het is inmiddels 35 jaar oud en dat merk je. Bij de W116 en de R107 ligt het anders, dat zijn qua uiterlijk en interieur veel meer klassiekers dan de W126 en zo beschouw ik ze dan ook, de 560 zag ik nog steeds teveel als die top-limo waaraan geen andere auto zich kon meten, maar dat kan ie natuurlijk allang niet meer waarmaken.Ik zou het nier (meer) aandurven. Het zijn toch echt serieus oude auto's nu. Wel ontzettend mooi.
Ik heb zelf een aantal jaar geleden besloten dat een E38 voor altijd mijn droomauto blijft. Soms moet je je helden na al die jaren niet meer ontmoeten.
Ik heb genoten van het regelmatig rijden met een E38 750i toen ik rond de 20 was. Die herinneringen koester ik.