Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat viel wel mee, uiteindelijk was ook de X5 best dynamisch. Voor rechtdoor rijden heb ik echter de Bronco en de Expedition voor. Die zijn heel goed in rechtdoor rijden. Die wegen ook voldoende.die wil alleen maar rechtdoor
We zijn twee weken op vakantie geweest in Nederland, dus het is sowieso anders met onze huur Kia Ceed stationwagon.Mis je ‘m al? Of ben je al helemaal fan van de CVT?!
We zijn twee weken op vakantie geweest in Nederland
De Ford Bronco Badlands modeljaar 2024, is nu ook beschikbaar met het innovatieve Prins VSI-3 DI LPG-systeem. Dit LPG-systeem maakt de Bronco efficiënter en milieuvriendelijker zonder dat het invloed heeft op de rijervaring. Met een krachtige 246 kW (335 pk) motor biedt deze Bronco indrukwekkende prestaties. (..)
VSI-3 DI behoort tot de nieuwste generatie LPG-systemen van Prins en is speciaal ontwikkeld voor voertuigen met directe injectiemotoren. Het systeem voldoet aan de strengste emissienormen, waaronder Euro 6E WLTP en is R115 gecertificeerd. Het biedt een optimale balans tussen prestaties, efficiëntie en duurzaamheid.
Interessant, maar nee. In Amerika sta ik dan meteen stil. LPG is daar echt geen ding. In Nederland dacht ik dat het inmiddels ook een beetje uit was.Nog een LPG setje voor je Bronco mee terug
Moderator
Misschien wat minder ergeren aan anderen? Als de bus van de buurman voor de deur staat dan is het maar zo. Hij moet immers ook zijn auto kwijt. Kan me er niet aan storen. Stoor me vooral aan dat gestoor overal. Rubberen tegel maatschappij.Die Dodge RAM valt nog binnen de regels, dus ze maken er een clickbait van. Ik kan me voorstellen dat je niet heel het weekend de verlengde en verhoogde Crafter van je buurman voor je deur wil hebben staan. Maar ik dacht dat daar bij meerdere gemeentes in de APV al iets over beschreven staat. Het lijkt erop dat ze dit in Loon op Zand net een beetje verkeerd oppakken qua regelgeving.
Die eerste categorie mogen sowieso vaak niet langer dan 3 dagen geparkeerd staan binnen woonwijken.Raar bericht. Campers, caravans, busjes etc. Dan ook maar bannen?
Moderator
Wat een onzin reactie. Ik heb gelukkig geen buren die een bus voor de deur laten staan, maar ik snap wel dat daar regels voor zijn.Misschien wat minder ergeren aan anderen? Als de bus van de buurman voor de deur staat dan is het maar zo. Hij moet immers ook zijn auto kwijt. Kan me er niet aan storen. Stoor me vooral aan dat gestoor overal. Rubberen tegel maatschappij.
Nou nou. Was overigens een reactie in het algemeen. Nederlands zijn nogal goed in klagen.Wat een onzin reactie. Ik heb gelukkig geen buren die een bus voor de deur laten staan, maar ik snap wel dat daar regels voor zijn.
Maar aan straat is wat anders dan op privé grond. Maar dan nog: je moet een beste bus hebben als ie de genoemde maten overschrijdt.
^^ geen interesse in, mogelijk, een koopje van een nieuwe BMW.. met wat sta-schade wellicht?
(..)
Volgende maand de uitslag..
![]()
Rotterdammer zit met 260 BMW's in zijn maag, kwamen ze wel of niet beschadigd uit uitgebrand schip?
Toen twee jaar geleden brand uitbrak op het schip Fremantle Highway ging een deel van de lading - 3800 gloednieuwe auto's - in vlammen op. Een deel bleef echter gespaard. 260 BMW's - waar niets mis mee leek - werden opgekocht door twee Rotterdamse ondernemers met als doel ze te verkopen in...www.rijnmond.nl
(..)
De rechter gaat hierin mee en denkt de BMW's verborgen gebreken kunnen hebben. De auto's moeten nu afgegeven worden aan BMW, zodat ze vernietigd kunnen worden. De juridische kosten moeten door de ondernemers worden opgehoest. Dat heeft de rechtbank van Den Haag woensdag bepaald. De uitspraak werd vanmiddag openbaar gemaakt.
De ondernemers gaan in beroep, meldden het FD en de Volkskrant eerder al. Tot dit hoger beroep gediend heeft, mogen de auto's op het terrein van een van de Nederlandse ondernemers blijven en hoeven ze niet de versnipperaar in. Wanneer het beroep dient, is volgens de kranten niet duidelijk. (..)
Omg ik ben blij dat ik daar niet meer woon, die intense klein burgerlijkheid. Als jij je ergert aan de buurman met een bus, dan woon je misschien wel in een verkeerde buurt. Met je regels.Wat een onzin reactie. Ik heb gelukkig geen buren die een bus voor de deur laten staan, maar ik snap wel dat daar regels voor zijn.
Maar aan straat is wat anders dan op privé grond. Maar dan nog: je moet een beste bus hebben als ie de genoemde maten overschrijdt.
Zou een autofabrikant zijn transporten wel verzekeren? Een paar honderd auto's opnieuw maken is waarschijnlijk goedkoper dan de verzekeringspremie. Ergens zal het eigendomsrecht van de auto's zijn overgegaan op de ontvangende partij....Toch wel vreemd, vind ik, dat de rechter BMW niet terug naar de verzekeraar stuurt. Want die heeft die partij aan deze heren verkocht, meen ik. Zo'n verkoopverbod zou dan toch in de verzekeringsvoorwaarden meegenomen moeten worden? Zal de premie niet voordeliger op worden, natuurlijk.
Nou om een kleine lans te breken.. vooropgesteld ik heb 0 problemen met iemand z’n werkbus (tenzij het een vrachtwagenrijbewijs formaat is en je meerdere parkeerplekken in beslag neemtOmg ik ben blij dat ik daar niet meer woon, die intense klein burgerlijkheid. Als jij je ergert aan de buurman met een bus, dan woon je misschien wel in een verkeerde buurt. Met je regels.
AdvertentieHeel mooi, in Indisch rood toch?
Maar zo eentje heeft geen gekke prijssprongen gemaakt toch? Voornamelijk de oudere dikke uitvoeringen gingen voor goud geld.
Sorry mea culpaNa het lezen van de reacties moest ik even kijken welk topic ik ook alweer geopend had...
Affijn, één van de redenen dat ik zo blij ben met waar ik woon... geen parkeerproblemen.
Huh staat toch 6.99% of ben ik nou gekke HenkieMet zo een 3% rente regeling wordt dit zelfs interessant.
Nog vier maanden geduld….![]()
Evolve Hex Tech
Huh staat toch 6.99% of ben ik nou gekke Henkie
Moet je denk ik eerst even bellen voor het adres, of zou de man vanuit huis werken?Een pareltje van een X3M, 6 jaar oud met slechts 16.000 km. Dat zijn de betere kilometerstanden. Kende het bedrijf nog niet. Binnenkort maar eens even kijken daar.
16,000 km en dan @ €65k? Dat voelt wel als een heel goede deal. Staat er mooi bij ook.Een pareltje van een X3M, 6 jaar oud met slechts 16.000 km. Dat zijn de betere kilometerstanden. Kende het bedrijf nog niet. Binnenkort maar eens even kijken daar.
Moet je denk ik eerst even bellen voor het adres, of zou de man vanuit huis werken?
Dat las ik ook. Er staat echter geen adres op de website. Tenminste, er staat iets van "Adres: Amsterdam". Dat is ook een Google Maps link naar een woonadres in Amsterdam. Dat vind ik apart.Geen man maar 2 jonge voormalig IVA studenten, de ene werkt -of heeft gewerkt- bij Mercedes-Benz dealer Gomes.
Dikke import bakken zo te zien met -in sommige gevallen-lage kilometerstanden.