Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb geboden, maar dat was niet genoeg. En ik heb er niet meer dan 30k voor over.@Twix de i8 zit je wel hoog he? Gave auto idd, heb je al geboden?
Of de diesel variant..Is dit het neusje van de zalm op E90 gebied?
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik vind m wel gaaf, alleen de uitlaten vind ik iets te groot.
Alles wat meer dan 3 jaar oud en aangepast is valt voor 99% onder de noemer fout. Soms wel appetijtelijk maar toch…Doe mij zo’n E91 of F31 maar lekker standaard. Wordt al snel wat fout als ze ‘aangepast’ zijn. M-performance parts ook niet zo’n fan van.
Bij mij is het eerder andersom. OEM vind ik in de meeste gevallen weliswaar het mooist, maar ik merk dat ik het toch vaker mooi vind als er wat individuele aanpassingen plaatsvinden. Denk aan echt mooie wielen van een ander merk, een beschaafde verlaging en dat soort zaken.Alles wat meer dan 3 jaar oud en aangepast is valt voor 99% onder de noemer fout. Soms wel appetijtelijk maar toch…
Heb ik trouwens ook met nieuw spul wat meteen chroomdelete, knetterpijp -al dan niet ABC- en zwarte typeplaatjes krijgt.
Zal wel de leeftijd zijn.
Maar toch… Vroegâh had m’n 205 GTi wel een ovalen Sebring en gingen we er op de hurken achter kijken of ie ook lekker grijs in de pijp werd.
Wie kent dat concept nog?
Is die toevallig actief op het BMWdriversforum? Ben daar al lang niet meer actief, maar kan mij deze wel herinneren. Had die tegelijkertijd met mij (2022) gekocht en is ook eentje uit 2016 dacht ik.Ik ken iemand met een 340 in die kleur, maar dan wel een licht interieur. Echt een waanzinnig ding!
Eens. Als er iets is waar ik een storing van krijg is het losse kabels. Ik heb mn iPhone gewoon in het middenconsole.Zou ik geen moeite mee hebben. Het ziet eruit alsof het origineel is, en je hebt bijna alle functies en gemakken van een hedendaagse auto in een auto van 15-20 jaar oud. En geen gedoe met losse schermpjes of telefoon, daar wordt het interieur ook alleen maar rommelig van.
Echt mooie wielen, niet OEM als in concavers, vossen etc? Ik kijk graag naar de filmpjes van John vd Rijt, zie dat ze daar ook vaak dat spul monteren.Bij mij is het eerder andersom. OEM vind ik in de meeste gevallen weliswaar het mooist, maar ik merk dat ik het toch vaker mooi vind als er wat individuele aanpassingen plaatsvinden. Denk aan echt mooie wielen van een ander merk, een beschaafde verlaging en dat soort zaken.
Ik denk niet dat dat per sé een slechte ontwikkeling is, de klassieker-/youngtimermarkt was ook wel een bubbel geworden vind ik. Ik bedoel, is een 35 jaar oude Peugeot 205 nou echt 35.000 euro waard of een BMW E46 M3, ondanks de lage kilometerstand, 95.000 euro?Prijzen lijken in te storten, er wordt nog maar weinig verkocht in de veilingen,
Denk dat je daar de spijker op z’n kop slaat. Ik hoor bij die generatie. Had er vroeger 1 en zit er toch af en toe met een schuin oog naar te kijken.Absoluut. Ik denk dat daar ook de waarde zit. Mannen die vroeger een 205 GTI hadden of wilden en nu tijden willen doen herleven.
Ik denk niet dat dat per sé een slechte ontwikkeling is, de klassieker-/youngtimermarkt was ook wel een bubbel geworden vind ik. Ik bedoel, is een 35 jaar oude Peugeot 205 nou echt 35.00 euro waard of een BMW E46 M3, ondanks de lage kilometerstand, echt 95.000 euro?
![]()
Ik doe het zelf ook hoor. Maar ik houd me dan meteen voor dat je nooit je helden moet ontmoeten. Maw, ik blijf lekker dromen.Denk dat je daar de spijker op z’n kop slaat. Ik hoor bij die generatie. Had er vroeger 1 en zit er toch af en toe met een schuin oog naar te kijken.
Maar dus wel FABRIEKSNIEUWDie Peugeot is van Sjoerd van Stokkum geweest, had hem redelijk gunstig ingekocht meen ik gezien te hebben in een video.
Daarna heeft Rickert z’n kunstje gedaan. Die had ‘m meen ik voor bijna 40k te koop staan.
Nu staat ie al weer enkele maanden bij Hoog, voor minder dan Stipt ‘m had staan. Het is een fantastisch apparaat maar blijkbaar nog steeds te kostbaar.
35k voor een 205zelfs voor een "fabrieksnieuwe" GTI is dat serieus geld.
Mijn hemel, ik herken het werk van Rickert... ik ging zomaar af op de foto's.Die Peugeot is van Sjoerd van Stokkum geweest, had hem redelijk gunstig ingekocht meen ik gezien te hebben in een video.
Daarna heeft Rickert z’n kunstje gedaan. Die had ‘m meen ik voor bijna 40k te koop staan.
Rikkert vernielt auto’s. Er wordt over roest heengespoten. Is scheutig met de zinkspray. En bij normaal gebruik ziet de bodem na een jaar eruit of die een heel zwaar leven heeft gehad. Hij scoort er goed mee maar ik heb al diverse voorbeelden gezien waar de rillingen me over de rug lopen.Maar dus wel FABRIEKSNIEUW![]()
dat doen tock alle auto handeleren? Alle? En zaagsel in de versnelllingsbak?Rikkert vernielt auto’s. Er wordt over roest heengespoten. Is scheutig met de zinkspray. En bij normaal gebruik ziet de bodem na een jaar eruit of die een heel zwaar leven heeft gehad. Hij scoort er goed mee maar ik heb al diverse voorbeelden gezien waar de rillingen me over de rug lopen.
Nee joh wij doen alleen ontbijtkoek onder de kop tegen het tikkendat doen tock alle auto handeleren? Alle? En zaagsel in de versnelllingsbak?![]()