Pietzoveel
Asfaltkampioen
TRX velgen onder die E23?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Stap je via et dak in de Bronco?Ik was even mijn telefoon aan het legen toen ik deze foto tegenkwam. Te leuk om niet even te delen. Het laat alles in perspectief zien.
![]()
Officieel moet je ook in Texas kentekenplaten aan de voorkant hebben, maar nog nooit problemen gehad. Veel mensen rijden hier zonder platen, wordt gedoogd.het niet hoeven hebben van een kenteken aan de voorkant [...]
Hij bevalt prima. Het is zeker geen perfecte auto, maar dat hoeft ook niet. Er zijn compromissen gemaakt en dat is prima. Het grootste nadeel is het geluidsniveau. Dat gaat op lange ritten echt tegenstaan.Stoer ding die Bronco. Bevalt ie goed?
Zou hier met bpm meer dan 1,5 ton kosten.... hoeveel in de USA?
Wel frappant trouwens, op de foto lijkt de Bronco een klap breder dan de X5 maar ze blijken toch echt even breed te zijn.
De Bronco staat normaal buiten. Dit was tijdens een vakantie. Bronco eerst naar binnen, daarna de BMW...Stap je via et dak in de Bronco?![]()
Volgens de specs op deze site zijn ze even breed.Is 'ie net zo breed? Ik weet dat de spoorbreedte net zo groot is als de Expedition, maar dat komt omdat de wielen uitsteken van de carrosserie. Heb hem nooit vergeleken met de X5.
Ik was even mijn telefoon aan het legen toen ik deze foto tegenkwam. Te leuk om niet even te delen. Het laat alles in perspectief zien.
En qua rijden? Een eGolf is een prima auto maar ik verwacht dat een Mini EV vooral een leuke auto is. Hoe heb je dat verschil ervaren?
Ik denk dat je in de war bent met de Bronco Sport.??? Die X5 lijkt zo klein ernaast!! Dat had ik écht niet verwacht. Op de plaatjes zonder andere auto's lijkt zo een Bronco een soort C segment SUV formaat..
Ik denk dat de breedte inderdaad nagenoeg hetzelfde is. Bij de Bronco staan de wielen echter een stuk verder naar buiten. Dat vertekent het beeld nog wat verder.Volgens de specs op deze site zijn ze even breed.
Foto’s kunnen erg vertekenen, mijn C3 is ook bijna even breed als de W116 en dat verwacht je ook niet bij het zien van deze garagefoto.
![]()
Daar kon ik bij onze E93 ook altijd van genieten. Voelde me soms wel opgelaten om het dak te sluiten / openen vlakbij een terrasje.Haha gaaf ding die Bronco!
Nog even over Bmw en ingenieuze dak oplossingen.
Die van de E89 Vind ik ook erg sierlijk!
Een terrasje in de US is wel een unicumVoelde me soms wel opgelaten om het dak te sluiten / openen vlakbij een terrasje.
Ik denk dat de breedte inderdaad nagenoeg hetzelfde is. Bij de Bronco staan de wielen echter een stuk verder naar buiten. Dat vertekent het beeld nog wat verder.
Dat is inderdaad wel iets wat ik mis hier. Op een frisse, maar zonnige zondagmiddag ergens in het centrum op een terrasje een biertje drinken.Een terrasje in de US is wel een unicum. Dat zou ik echt missen als ik er zou wonen.
Was overigens bijna het geval in 2020, 2j secondment. Toen kwam COVID![]()
De bekende zalm zekeringen, heb ze al preventief vervangen. Deze kunnen op ten duur kapot gaan waardoor de pomp constant blijft draaien. Idd prachtige auto de E93 cabrio, stond ook hoog op mijn lijstje als kanshebber.Daar kon ik bij onze E93 ook altijd van genieten. Voelde me soms wel opgelaten om het dak te sluiten / openen vlakbij een terrasje.
Overigens denken mensen dat ik alleen hoge rekeningen ken dankzij de X5. Niets is minder waar, het dak van de E93 heeft ons toentertijd ook USD 2.000 gekost. Er was een raammotortje doorgebrand. Dat gaat gepaard met veel geweld, er waren geloof ik 3x 30A zekeringen doorgebrand.
Ja, maar daar heb ik nog een tweewieler voor...daarom kocht ik destijds juist een 911 cabrio, kon ik lekker alleen rondrijden![]()
Ik zeg koopje. Goeie partij ook om je auto op te laten knappen. Ze lassen er vast een voorkant van een ander aan en gaan.... ;-)De eerste Volkswagen Phaeton voor minder dan 1.000 euro (890 euro) is opgedoken!
![]()
≥ Volkswagen Phaeton 4.2 V8 5p. — Volkswagen — Marktplaats
Algemene gegevensKilometerstand: 199.999 kmCarrosserievorm: SedanAantal deuren: 4Brandstofsoort: BenzineBouwjaar: 2004Versnellingstype: Automaatwww.marktplaats.nl
Een schade auto, maar ook rijklaar te koop voor de prijs van €4890![]()
Ik kan je vertellen dat het niets onderdoet voor een w221. We hebben weer een mooie 4 zitter kunnen bemachtigen. Iets meer kilometers maar wat een interieur.Ja das andere koek. Zegt de man dat de Phaeton liefst 16 jaar geproduceert is? Erg lang, zeker gezien het magere succes van de auto. Maar inmiddels steeds zeldzamer, zeker in mooie en goede staat. En eigenlijk mooier (en zeker exclusiever) dan een A8.
Ja, ik heb 'm destijds met zorg uitgekozen bij Volkswagen dealer AHG in Gotha (Duitsland). Leuk om te zien dat jullie mijn mooie Phaeton nu hebben.We hebben weer een mooie 4 zitter kunnen bemachtigen. Iets meer kilometers maar wat een interieur.
Hoeveel heb jij er destijds mee gereden?Auto had toen 21.000 km op de teller. Was splinternieuw eigenlijk.
Ik heb er 16.000 km mee gereden in 16 maanden. Verkocht met 37.000 km op de klok.Hoeveel heb jij er destijds mee gereden?
Dan heeft de vorige vele hele plezierige kilometers gemaakt. ik was echt onder de indruk van de Phaeton.Ik heb er 16.000 km mee gereden in 16 maanden. Verkocht met 37.000 km op de klok.
Mede door z’n bijzondere kleurstelliing ademt het hele interieur de sfeer van een Bentley.Smaakvoller dan dit wordt die niet. Dat interieur is echt geweldig. Met dezelfde armsteunen als in een Bentley.
En ver zijn tijd vooruit. De donkerblauwe uit 2004 had een goed werkende adaptive cruise control. Was met distronic van Mercedes nog wel eens een dingetje.De Phaeton (succesvol of niet) heeft VW destijds hoe dan ook naar een hoger level getild. En welk model ook, het waren gewoon top-producten en bijna allemaal succesvol. Toen kwam diesel-gate, en sindsdien lijkt alles in een neerwaartse spiraal te zijn beland, met als voorlopig dieptepunt de dramatische situatie waarin het merk momenteel verkeert...
Even wat anders. De Kodiaq weggebracht voor eenlsto21ring in de DSG bak (mechatronic) om vervolgens te horen dat ik hem niet meer terugkrijg. Bijna einde contract en heb nu een Passat meegekregen als huurauto. Bijzondere manier van rekenen hebben ze bij de leasemaatschappij. Reparatie zal rond de €2500 zij maar de huur van de Passat schat ik al in op €3000.