Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij BMW noemen ze het CarbonschwartzDe BMW is toch echt blauw
Het is toch echt blauw, zoals ook op het kenteken staatBij BMW noemen ze het Carbonschwartz![]()
Een ik denk serieus écht full option uitgevoerde Alpina B5 F10 uit 2016 met 86,000 km. Uitloopmodel. €50,000 voelt als een koopje…
Ik zie dat de massage stoelen er toch niet in zitten. Welke optie heb ik nog meer gemist?Wel heel dik, maar helaas geen full option![]()
Ja zo’n schitterend merk.. ooit staat er eentje bij mij voor de deur.Ik ben wel een Alpina fan moet ik zeggen. Interessant, alleen, is het de foto en schaduw of is het leer op met name de bestuurdersstoel toch wel wat vies. Zou je dat als verkoper, zeker met zo'n besmettelijke kleur, niet eerst even fatsoeneren.
In dit teutonia gremium hadden we et recentelijk regelmatig over het belang van een schuifdak.Welke optie heb ik nog meer gemist?
Aaahh shoot. Nou ja zeg. Ik ging er vanuit dat die er gewoon op zit dus niet eens naar gekeken. Een occasion 5 serie zonder schuifdak is echt vrij uniekIn dit teutonia gremium hadden we et recentelijk regelmatig over het belang van een schuifdak.![]()
In dit teutonia gremium hadden we et recentelijk regelmatig over het belang van een schuifdak.![]()
Heb ik daar toen niet nog een keer mee gereden?Met rode bekleding inderdaad! 260E. Die is allang weg, tijdje ook als daily gebruikt.
De 300E zit net 10k in, technisch weer in topstaat. Nog geen tijd gehad om er mee te rijden maar dat gaat deze zomer zeker nog gebeuren!
Heb ik daar niet nog een keer mee gereden?n 2011 kocht ik bij de hofleverancier een witte W124. Handgeschakeld. Geen airco. Geen elektrische ramen.
Geen ideeHeb ik daar niet nog een keer mee gereden?
Heb ik daar niet nog een keer mee gereden?
Maak best wel wat kilometers de laatste jaren dus al die rijhulp systemen zijn echt wel fijn. Maar om nu te zeggen dat ik heel warm wordt van nieuwe auto's.
Heb vooral lol in die oude gebakkies weer. Was een tijd wat minder maar toen was het rijden vooral heel functioneel met een Kodiaq en ID3 voor de deur. Na de aankoop van de Niva was toch wel weer het vlammetje overgesprongen. Kijk er naar uit tot de TR6 hier is. Tot die tijd de 968 maar op naam zetten.Zo. Volgens mij wel ja.. en michel, jij in de 300E denk ik?
Hier ben ik het ook mee eens.. die egolf is met z'n acc en lane assist echt een ideaal file-vervoersmiddel. Maar ik moet alles wat nieuwer is dan dat eigenlijk niet.. dus dan maar zo goedkoop mogelijk.
Merk dat ik enorm veel zin heb om weer in de 300E te rijden. Een echte auto.
Serieus geld (wat is er allemaal aan gedaan?), maar mooi dat de techniek weer 100% is. Dan geniet je ook met een zorgeloos gevoel van de auto. Lekker mee gaan rijden nu, en we zien de foto’s graag tegemoet!
Geen idee of een ID3 wel of niet aanvoelt als een auto, maar ik vind zo'n eGolf er toch echt een stuk beter uit zien en dan helemaal van binnen.Heb heel bewust géén ID3 gekocht. Zo een egolf heeft dan wel minder range, maar voelt nog ergens als een auto aan..
De factuur is 3 kantjes lang. Van nieuwe remmen (schijven, blokken, klauwen) en banden (michelin), tot laswerk, aircopomp, multiriem, uitlaat, thermostaat..
Ik zou helemaal gek van die beperkte range worden. Overigens rijdt het prima zo’n id3. Maar heb toch meer met de ouderwetse petrol cars. Voelde me net weer 20 met die pops and bangs met Renault 5 GT turbo. Gelukkig heb ik een ruime keus waar ik uit kan kiezen.Geen idee of een ID3 wel of niet aanvoelt als een auto, maar ik vind zo'n eGolf er toch echt een stuk beter uit zien en dan helemaal van binnen.
Qua auto doet die id3 weinig verkeerd hoor. Zoals ik net al zei die id3 was puur praktisch en dan is de range van die e golf een bron van ergernis (enkele reis werk 84 km)Heb heel bewust géén ID3 gekocht. Zo een egolf heeft dan wel minder range, maar voelt nog ergens als een auto aan..
De factuur is 3 kantjes lang. Van nieuwe remmen (schijven, blokken, klauwen) en banden (michelin), tot laswerk, aircopomp, multiriem, uitlaat, thermostaat..
Moderator
Ik heb een Golf en dit is ook direct een beetje het 'probleem': een andere auto heeft soms wel een aantal pluspunten tov de Golf, maar ook weer minpunten waar ik me aan zou ergeren. Dus blijf ik er maar lekker mee door rijden.Ik merk aan mezelf dat ik graag een auto heb die een beetje uitgesproken is op bepaalde fronten. Zo heeft een Golf me nooit weten te boeien, terwijl het op zoveel fronten een heel goede auto is. Wanneer ik een Golf rijd, maakt niet uit welke generatie, weet ik meteen waarom veel mensen het een fijne auto vinden. Zo zijn tegenwoordig veel meer auto's.
Begrijpelijk. Ik vind het daarentegen wel leuk wat minpunten te hebben in een auto, dat geeft wat karakter. Een mooi voorbeeld is mijn Bronco. Ben er na een jaar nog steeds helemaal weg van, maar perfect is 'ie zeker niet.Ik heb een Golf en dit is ook direct een beetje het 'probleem': een andere auto heeft soms wel een aantal pluspunten tov de Golf, maar ook weer minpunten waar ik me aan zou ergeren.
Een mooi voorbeeld is natuurlijk ook je X5.Begrijpelijk. Ik vind het daarentegen wel leuk wat minpunten te hebben in een auto, dat geeft wat karakter. Een mooi voorbeeld is mijn Bronco
Die heeft iets teveel karakterEen mooi voorbeeld is natuurlijk ook je X5.
Instappen in de G30 voelde wel als een hele grote stap terug in de tijd. Niet erg, maar duidelijk een generatie ouder.
Octane Magazine zei:Robert van Ieperen haalde zijn 60 jaar oude Renault 4L, na 15 jaar stilstand, uit de garage en reed ermee naar de historische (heilige?) grond van Garage Rédele in Dieppe en terug. Na 1.500 kilometer in acht dagen staat er nu 106.000 km op de teller van zijn klassieke Francaise. De reis heeft hij ervaren als een ‘mentale wasstraat’: eenvoud en onthaasting. Who needs more?
![]()
Haha grappig, ik ben nog bezig met stukje tekst aan het schrijven voor m’n reis naar Italië en daar heb ik dit ook geschreven. Heel veel nieuwe 520d’s in en rondom MünchenOok opvallend: de nieuwe E T-modell en 5 touring vooral als diesel gezien