Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MB 300SL zei:2 totaal verschillende inzichten dus, waardoor beide merken binnenkort meer van elkaar lijken te gaan verschillen als ooit tevoren. Ik ben heel benieuwd hoe dat uitpakt en welke van de 2 straks de meeste vruchten gaat plukken.
Ronin!450SEL 6.9
TYN zei:Ik kijk er ook wel eens met een (heel) schuin oog naar, zo' n A5. Aan deze kant van het water zeer betaalbaar, en het blijft een prachtig design. Maar ja, die TFSI's.. 3.2 FSI is volgens mij ook geen hoogvlieger. Ik heb alleen ervaring met de 2.7 en 3.0 TDI's- die waren foutloos (en fantastisch!).
Nee, de CL gaat er op termijn waarschijnlijk uit voor een W221 S500 of C216 CL500. Moeilijk kiezen nog tussen die 2, neig licht naar de S vanwege de 4 deuren.
Ik vond 'm lange tijd niet mooi maar inmiddels vind ik 'm prachtig- statig maar elegant.
![]()
![]()
MB 300SL zei:2 totaal verschillende inzichten dus, waardoor beide merken binnenkort meer van elkaar lijken te gaan verschillen als ooit tevoren. Ik ben heel benieuwd hoe dat uitpakt en welke van de 2 straks de meeste vruchten gaat plukken.
Met de Tesla Model 3 zag je dat voor veel mensen het niet uitmaakt hoe het ding eruit ziet. Of beter, geen mooi design, maar gewoon 'anders' en bovendien duidelijk herkenbaar als elektrisch. De route die Mercedes heeft genomen dus, en ik denk dat ze dat geen windeieren gaat leggen. BMW's pogingen daarentegen hebben iets halfbakken gevoelsmatig.
TYN zei:Nee, de CL gaat er op termijn waarschijnlijk uit voor een W221 S500 of C216 CL500. Moeilijk kiezen nog tussen die 2, neig licht naar de S vanwege de 4 deuren.
buitengaats zei:Is de C215 de laatste tijd een beetje betrouwbaar gebleken?
TYN zei:@Wouter
Wat een fantastische machine en inderdaad een fraaie kleurstelling. Ik was de 450-motorisering totaal vergeten- misschien wel de sweet spot in de range? De bijna 400pk van de 500 is leuk maar ook enigszins overdreven. 306pk in de CL gaat m.i. al rap zat.
Tegen welke problemen ben je aangelopen, en wat doet het verbruik zo ongeveer?
TYN zei:Sinds de ellende met de PSE-pomp is opgelost (wat voorkomen had kunnen worden als de vorige eigenaar geen beun oplossing gemaakt had...) is het letterlijk starten&lopen. smileys with beer Volstrekt probleemloos over de afgelopen 15k km.
buitengaats zei:Meevaller, schrijf je bij eventuele verkoop ook bijna niets op af lijkt me?
Leuk om over je zoektocht te lezen, behoorlijk andere markt in het VK en bizar in wat voor conditie je dergelijke wagens aantreft. Dat laatste zal waarschijnlijk ook wel voor NL gelden als je het handelaarscircuit induikt...
Die laatste S is inderdaad een interessante, AMG pakket is geen must maar de 221 kan het goed hebben. Zonder schuifmans is wel een dingetje.
TYN zei:Precies funf, bij een occassion heb je het niet voor het uitkiezen! (echt afzien grinning smiley)
TYN zei:Precies funf, bij een occassion heb je het niet voor het uitkiezen! (echt afzien)
Moderator
Helemaal mee eens. Sowieso vind ik rode remklauwen echt vreselijk staan, net als zwarte wielenRoy R zei:Het kleurtje past wel bij het model en type, dat mag van mij wel wat opvallen, maar voor mijn smaak vallen de velgen i.c.m. de rode remklauwen uit de toon.
Barri zei:@Ente: dat is het mooie van zo'n plek, maar al die opgefokte race-motorfietsen word je wel zat denk ik...![]()