Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ENTE zei:Verder zou je het lijstje kunnen aanvullen met de BMW 6 cabrio. Waanzinnig fijne auto’s. Beetje fout imago maar jij begon ook over een Camaro en een Stratus dus ik durf zo’n 6 wel aan te raden![]()
Gullwing zei:Z3 is wel echt een auto uit een heel andere tijd, het doet mij meer jaren 80 aan dat eind 90,
De 1.9 16v is idd best een prima motor voor de Z3, maar klinkt natuurlijk lang niet zo leuk en fijn klinkend als de 2.8
ENTE zei:Verder zou je het lijstje kunnen aanvullen met de BMW 6 cabrio. Beetje fout imago maar jij begon ook over een Camaro en een Stratus dus ik durf zo’n 6 wel aan te raden![]()
Gullwing zei:Z3 is wel echt een auto uit een heel andere tijd, het doet mij meer jaren 80 aan dat eind 90,
De 1.9 16v is idd best een prima motor voor de Z3, maar klinkt natuurlijk lang niet zo leuk en fijn klinkend als de 2.8
DagDromer zei:Precies Bofkont, maar als het dan al een 4 pitter is, dan zo kaal en simpel mogelijk
Joe met trema l D met punt zei:Sport Leicht zei:Nou zeg, je zult momenteel maar een huis moeten kopen, daar is ook geen lol meer aan. Aanbod is er niet, en als er dan iets leuks voorbij komt duikt iedereen er bovenop waarna de al belachelijk hoge prijs nog eens met 10 a 20 procent wordt overboden.
Ik ben in de markt, maar ik probeer het niet eens. Veel geld om te overbieden heb ik niet, en ik heb geen zin om tig keer teleurgesteld te worden. Ik blijf nog wel even in mijn huurwoning zitten.
ENTE zei:65K...
In 2012 stond ik naast een fabelachtige grijze 190E 23-16 met Karo interieur naast voor 9,5K.
Die komt altijd even voorbij in mijn herinnering als ik een knappe 190 zie. Wat een stomme idioot was ik om die te laten staan voor dat geld...
ENTE zei:65K...
In 2012 stond ik naast een fabelachtige grijze 190E 23-16 met Karo interieur naast voor 9,5K.
Die komt altijd even voorbij in mijn herinnering als ik een knappe 190 zie. Wat een stomme idioot was ik om die te laten staan voor dat geld...
S J 1001 zei:We gaan van de week ook even 'wat verder weg' kijken, woning met perceel van 350m2 voor minder geld. Maar.. elke dag +/- 2 uur reizen voor je werk, weet niet of ik dat nou zie zitten. (Zit er nu 15 min vanaf). Maar dan heb je er wél een garage bij. Dat is dan wel weer leuk.
funf zei:S J 1001 zei:We gaan van de week ook even 'wat verder weg' kijken, woning met perceel van 350m2 voor minder geld. Maar.. elke dag +/- 2 uur reizen voor je werk, weet niet of ik dat nou zie zitten. (Zit er nu 15 min vanaf). Maar dan heb je er wél een garage bij. Dat is dan wel weer leuk.
Moet je per se elke dag naar je werk, of kun je ook van huis uit werken? Dat zou dan nog een beetje kunnen schelen. Lastige dilemma's...
Ik heb nog een vrijstaande woning voor je te koop op een half uur rijden van Amsterdam.S J 1001 zei:funf zei:S J 1001 zei:We gaan van de week ook even 'wat verder weg' kijken, woning met perceel van 350m2 voor minder geld. Maar.. elke dag +/- 2 uur reizen voor je werk, weet niet of ik dat nou zie zitten. (Zit er nu 15 min vanaf). Maar dan heb je er wél een garage bij. Dat is dan wel weer leuk.
Moet je per se elke dag naar je werk, of kun je ook van huis uit werken? Dat zou dan nog een beetje kunnen schelen. Lastige dilemma's...
Werk al ruim een jaar bijna 100% vanaf huis, maar schuif binnenkort door naar een wat hogere functie waarbij ik ook een nieuwe afdeling op ga zetten. Dan wil ik het liefst wel op kantoor zijn. Maar inderdaad, erg lastige dilemma's. De rente is inderdaad 0,04% gestegen oid, daarom denk ik ook.. nu m'n slag slaan, want als ik langer wacht gaan de maandlasten nog verder omhoog. Maar over een jaar kan m'n partner ook bijdragen (die is nog studerende) en kunnen we in een klasse hoger kijken, maar dat wil ik eigenlijk niet met het oog op eventueel wat minder werken bij het krijgen van kids..
Ik verdien best aardig, maar m'n broertje verdient modaal en is single. Hij heeft een tijdelijk huurcontract van 5 jaar in Amsterdam-Noord, over 3,5 jaar ben ik bang dat ik (tijdelijk) een kamer voor hem mag vrijhouden.. ik zie echt niet hoe hij er tussen moet komen en hij wilt absoluut niet te ver van Amsterdam zitten. Ik ben er serieus mee bezig omdat ik geen 500k wil neerleggen voor een 80m2 woning met een postzegel als tuin.
https://www.funda.nl/koop/dronryp/huis-87798962-de-koarte-ekers-2-a/
Dit gaat mij te ver maar dan zouden we het makkelijk redden op 1 inkomen.
Even afwachten tot de huizenjacht is geslaagd of wordt opgegeven, daarna maar kijken welke auto ik ga kopen.
Gullwing zei:En ik nog 38 appartementen en 7 villa's als je nog wat verder wilt rijden :T
Joe met trema l D met punt zei:Succes SJ. Ik begin er eigenlijk maar gewoon niet aan. Geen zin om mijn tijd te verdoen aan iets onmogelijks. Ik blijf nog wel even zitten in mijn huurappartementje.![]()