Durashift
Kilometervreter
^^^ nemen ze jouw huidige studieschuld over bij de berekening OF je aanvankelijke studieschuld?
Dat kan een verschil zijn (vooral als je al wat jaren hebt kunnen aflossen daarop).
Hypotheekverstrekkers gaan daar nogal eens verschillend mee om, hoorde ik laatst.
Kennelijk bekoorde het de 2e eigenaar niet? Na krap duizend kilometer weer in de verkoop.
Zonde, na zo'n lange eerste eigenaarschap, denk ik dan.
Wél een zeer mooi geconserveerd exemplaar.. al denk ik toch dat sommige (rubberen) onderdelen de status van
Dat kan een verschil zijn (vooral als je al wat jaren hebt kunnen aflossen daarop).
Hypotheekverstrekkers gaan daar nogal eens verschillend mee om, hoorde ik laatst.
funf zei:Prachtig, deze Kathedraal. Maar wat een geld. Wel een fabrieksnieuwe, begrijp ik.
Kennelijk bekoorde het de 2e eigenaar niet? Na krap duizend kilometer weer in de verkoop.
Zonde, na zo'n lange eerste eigenaarschap, denk ik dan.
Wél een zeer mooi geconserveerd exemplaar.. al denk ik toch dat sommige (rubberen) onderdelen de status van
toch niet meer bezitten na bijna 30 jaar aanwezig zijn op de auto. Het verouderd toch, ook al gebruik je het niet.ruylclassics zei:(..) nagenoeg in dezelfde conditie bevindt als op genoemde afleveringsdatum in 1992. (..)