speedtouch
Wegverkenner
Bofkont 350 zei:Bofkont is nog steeds druk opzoek, maar echte nette auto's die aan mijn eisen voldoen zijn echt schaars.
Afgelopen weekend bij een E85 Z4 3.0 gekeken, de eigenaar verzekerde mij dat de wagen perfect was.
Op papier zag het er ook goed uit, 95000km origineel NL etc etc.
Maar mijn hemeltje wat een afgeleefde auto zowel interieur/carrosserie, ik vraag me toch echt af hoe sommige mensen netjes omschrijven.
Hoek uit de xenonkoplamp/bumperhoek zat los/deuk in de voorbumper her en der krassen etc etc
Interieur echt drama zo beschadigd was het leder, originele radio verwijderd en ga zo maar door.
Een R230 SL gaat hem niet worden, wil toch graag een lichtvoetige rijdersauto.
Mijn zoektocht ook wat uitgebreid, een Boxster is ook een goede kanshebber en dan liefst het 987 model.
Ze komen langzaam binnen mijn financiële mogelijkheden, maar een knappe 986 Boxster S laat ik zeker niet staan.
Maar om heel eerlijk te zijn ligt mijn grote voorkeur nog steeds bij de E85 Z4 3.0 , heb eentje op het oog met 53000km.
En nog een facelift 3.0SI met iets meer dan 100k ervaring. Eerdaags maar een ritje aan wagen weer.
Ik denk steeds dat jij met de volste overtuiging een andere auto koopt, maar dat na verloop van tijd de kaarten totaal anders komen te liggen. Maar je hebt gelijk hoor, je moet doen waar je zin in hebt.