michel1975
Kilometervreter
Wel beter qua weerik hou me er maar buiten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wel beter qua weerik hou me er maar buiten![]()
Ingevuld![]()
Heb de vrijheid genomen een datumprikker te maken - ik stel voor om deze in te vullen (link kopieren en plakken) en aan te geven welke zondag je wel of niet kan. De tijden zijn een indicatie en kunnen nog wijzigen. Het is een mooie tool om een inschatting te maken welke dag past, en wat het animo is.
gister ook de hele dag regen, eerste regen in 5 maand, vandaag wel weer gewoon 23°CWel beter qua weer
Leuk! Ik ben er bij. Niet ingevuld, kan eigenlijk altijd wel.![]()
Heb de vrijheid genomen een datumprikker te maken - ik stel voor om deze in te vullen (link kopieren en plakken) en aan te geven welke zondag je wel of niet kan. De tijden zijn een indicatie en kunnen nog wijzigen. Het is een mooie tool om een inschatting te maken welke dag past, en wat het animo is.
ik hou me er maar buiten![]()
Ik ben voor. Trek de R107 wel van stal. Daar houd ik het wel mee vol naar SpanjeRoadtrip!
Heel tof, ben er graag bij! Kan het helaas nog niet inplannen, alle weekenden misschien invullen is wat lafjes. Als er een datum favoriet is ga ik m'n best doen die vrij te houden. Neemt mee: Mopf W211.![]()
Maar ‘t is wel echt een armoedige uitvoering voor dat geld. En qua km stand.. Das 1400 km per jaar. Dat rijd ik in 3 weken. Kan niet goed zijn voor de motor.Gaaf! 335i handbak met weinig km’s
Met gevoel voor Freude an Fahren samengesteld!
bij dat gevoel verwacht ik dan wel een paar goede stoelen.Voor dat geld verwacht je zulke zaken wel inderdaad. Maar dat wordt dan als volgt aangeschreven:
Ik houd ook alles anoniem. Je weet het nooit, genoeg gekkies met teveel vrije tijd. Ook op autoweekHaha, doe dat al zolang ik hier op AW post. Is begonnen toen ooit kentekens werden nagemaakt vanaf AW site.
Is het je eerste Mercedes?
Je hebt nu al een terugroepactie op je Merc.Zal ik ‘m plaatsen in het ‘omgekat’ topic?
Wat was de optielijst ook alweer? Meen dat je het wel ooit gedeeld had. Zie wel schuifmans. Geen distronic.