Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ENTE zei:Fabrieksnieuw!
Wat een machtig apparaat.
MB 300SL zei:De W116 is weer mooi groen en kan weer worden opgebouwd
![]()
MB 300SL zei:De W116 is weer mooi groen en kan weer worden opgebouwd
![]()
MB 300SL zei:Eigenlijk was het (zeker gezien de leeftijd) al een hele strakke auto, maar ik ben dan toch zo perfectionistisch dat ik ook die laatste puntjes op de i wil hebben. Wat dat betreft lijk ik best wel op Bofkont. Niet voor niets heeft diens “mannetje” dan ook het interieur onder handen genomen
.
Durashift zei:Ik vind het toch een beetje een trieste dag,, de dag dat Mercedes-Benz afscheid heeft genomen van de Daimler naam. Zonde. Is deel van je (oprichting) geschiedenis.. en waarvoor: beetje merkwaarden (€'s).
TYN zei:Thanks! Het is een S320 CDI L uit 2007 geworden.
MB 300SL zei:TYN zei:Thanks! Het is een S320 CDI L uit 2007 geworden.
Aha, ik vroeg het niet eens want ik ging er eigenlijk vanuit dat het een 500 zou zijn (ik dacht dat je daar je zinnen op had gezet). Maar een 320 CDI doet het natuurlijk ook fantastisch in een S, en het scheelt ook een aardige slok op de brandstofkosten.
Zo te zien heb je wel weer een pareltje gevonden, de auto ziet er als nieuw uit! Of is er ondanks dat toch nog sprake van een todo-lijstje?
Geen schuifmans is toch wel een dingetje. Er staat een prachtige S350 bij Youngtimers Nederland, maar geen schuifmans…. Misschien ook maar goed, het vlees is zwak.500 E zei:Lekker TYN! Ik heb er ook eentje voor de deur staan, een S 320 CDI W221. Hele gezapige cruisers waarmee 8,8 liter heel simpel te realiseren is. Ik ben jaloers op je schuifdak; de mijne heeft het niet. Maar goed: als je alles dr op wil hebben dan moet je 'm nieuw kopen.
Aparte fotolocatie zo naast de PIAras zei:Geen schuifmans is toch wel een dingetje. Er staat een prachtige S350 bij Youngtimers Nederland, maar geen schuifmans…. Misschien ook maar goed, het vlees is zwak.500 E zei:Lekker TYN! Ik heb er ook eentje voor de deur staan, een S 320 CDI W221. Hele gezapige cruisers waarmee 8,8 liter heel simpel te realiseren is. Ik ben jaloers op je schuifdak; de mijne heeft het niet. Maar goed: als je alles dr op wil hebben dan moet je 'm nieuw kopen.
En de Xantia weer een beurt met APK voor 235 euro. We gaan jaar 3 in![]()
Mike Meijer. Dat zegt je wel wat vermoed ik.michel1975 zei:Aparte fotolocatie zo naast de PIAras zei:Geen schuifmans is toch wel een dingetje. Er staat een prachtige S350 bij Youngtimers Nederland, maar geen schuifmans…. Misschien ook maar goed, het vlees is zwak.500 E zei:Lekker TYN! Ik heb er ook eentje voor de deur staan, een S 320 CDI W221. Hele gezapige cruisers waarmee 8,8 liter heel simpel te realiseren is. Ik ben jaloers op je schuifdak; de mijne heeft het niet. Maar goed: als je alles dr op wil hebben dan moet je 'm nieuw kopen.
Is dat bedrijf een voortzetting van een ander bedrijf? Naam zegt me niet zo heel veel.
YepAras zei:Mike Meijer. Dat zegt je wel wat vermoed ik.michel1975 zei:Aparte fotolocatie zo naast de PIAras zei:Geen schuifmans is toch wel een dingetje. Er staat een prachtige S350 bij Youngtimers Nederland, maar geen schuifmans…. Misschien ook maar goed, het vlees is zwak.500 E zei:Lekker TYN! Ik heb er ook eentje voor de deur staan, een S 320 CDI W221. Hele gezapige cruisers waarmee 8,8 liter heel simpel te realiseren is. Ik ben jaloers op je schuifdak; de mijne heeft het niet. Maar goed: als je alles dr op wil hebben dan moet je 'm nieuw kopen.
Is dat bedrijf een voortzetting van een ander bedrijf? Naam zegt me niet zo heel veel.
S J 1001 zei:Mooie W221, TYN! Zit er geen xenon op, of zie ik dat verkeerd? Vind het juist mooie velgen die eronder zitten, zo een auto wordt natuurlijk ook al snel fout. Wat betaal je aan wegenbelasting daar in de UK voor zo een dikke zware diesel?
MB 300SL zei:Dat gevoel bekroop mij ook even bij het zien van de foto’s![]()