Teutonia LXV :Geschwindigkeit

carImage.php

Over Individualkleuren gesproken. Ik was nooit zo van die "Frozen" lakjes. Maar deze uitvoering blijft knagen. Eigenlijk vind ik deze 745e wel heel gaaf zo. Zou dat het begin van een midlifecrisis zijn?

carImage.php

Tot nu toe ging ik liever voor de degelijke configuraties, zoals deze. Nog steeds erg chique, maar ook wat saai.

uwbuurman zei:
ENTE zei:
Qua interieur hou ik me dit keer in. Gewoon alles zwart
(In m’n huidige heb ik knalrood interieur laten zetten via PON)

Kom op, Eend, een mooi licht sportinterieurtje, met een leuke buitenkleur, zoals Sunset. Zet iets op de straat wat mooi is :T

Sunset Orange is inderdaad wel erg lekker. Ik kon het destijds niet bestellen, anders had ik dat zeker gedaan.(y)

W212 zei:
Ff op de site van Only Cabrios gekeken. Maar die zijn niet heel erg van de koopjes zo te zien inderdaad. o_O

Samen met De Buurman (bleek later onder het genot van een grote softijs) mooie momenten gehad op de stand op Interclassics...
Het Filmpje op de site van Only Cabrio’s is echt hilarisch @uwbuurman :)

Mooie auto die 7. Jammer van die grill, want verder is er weinig mis mee.

Zo’n Frozen lakje zou ik niet snel voor kiezen. Laatst stond mijn auto bij de detailer, daar stond toen ook een E-Klasse in Frozen-grey met een enorm probleem. De auto was namelijk (door het autobedrijf waar ie te koop stond) gepoetst met een poetsmachine, waardoor er een onregelmatige glans was ontstaan. Was niet meer weg te krijgen, de hele auto moest worden overgespoten!
Best leuk zo’n matte uitvoering, maar als het na een tijdje wat minder wordt dan is een flinke poetsbeurt dus bijna niet te doen.

Ja, dat is wel een goed punt. Daar zou ik dan weer geen zin in hebben. Die voorkant blijft een dingetje bij de zeven, vind ik ook. Ben benieuwd naar het nieuwe model. Dat zal niet lang meer duren, schat ik zo in.

lt6yxbkbv6yr_800.jpg

Die lijkt er idd al snel aan te komen. Mooie klassieke koets zo te zien, er lijkt een vleugje E32 en E38 in te zitten.

In de loop der tijden verdwijnen er zaken van de oorspronkelijke optie lijst, dat is een lot wat veel Teutonen treft. Het aftermarket spook kan jaren ongebreideld rondwaren. Spulletjes verdwijnen of worden vervangen. Vaak een tijdsbeeld dingetje, nog vaker een (wan)smaak dingetje en meestal een budget dingetje.

Mijn doel is om mijn E30 terug te brengen naar zijn oorspronkelijkheid. Afgelopen jaren zijn daarom het originele M stuurwiel en de BMW radio cassette speler weer teruggeplaatst en is het boardgereedschap weer volledig.
Zodra zulke zaken voorbij komen op Marktplaats ben ik meestal de eerste die toeslaat.

Onlangs werd er een cassette houder (690) aangeboden, dus ik was de eerste. Zo is de optielijst weer bijna compleet!

288 Leichtmetallraeder
320 Modellschriftzug Entfall
350 Sa Auspuffanlage Verchromt
370 Su Kraftstoffbehaelter Us
428 Warndreieck
494 Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
663 Radio Bmw Professional
675 Sound System
680 Sa Kofferhalter F.alukoffer
690 Cassettenhalterung
704 M Sportfahrwerk
708 M Sportlenkrad Leder

Leuk lockdown klusje was het inbouwen van de 690. Als een kind zo blij met het resultaat. Wat kan een mens gelukkig worden van dit soort kleine dingen.:)

11906-FDE-1872-430-A-B0-A8-29957-B82-D2-CE.jpg

A4373-CE0-AC25-4-A67-8260-34-E362-D726-A7.jpg

Erg leuk om zo bezig te zijn, en ook zeer herkenbaar! Hetzelfde heb ik mij ten doel gesteld t.a.v. mijn oudjes, stukje bij beetje zoveel mogelijk terugbrengen naar de staat waarin ze ooit de fabriek verlieten. En hoewel ze er nu al knap bij staan is er dan nog best wel een weg te gaan. Hoewel, een beetje sporen van gebruik en leeftijd mag natuurlijk wel te zien blijven, helemaal terug naar nieuw is toch een utopie en eigenlijk ook niet nodig, zo sta ik er wel in.

Bij mijn W116 onlangs de motorkapisolatie vervangen (nieuwe was gelukkig nog verkrijgbaar, dat ziet er ook weer knap uit. Binnenkort staan er een paar interieur-dingetjes op het programma.

MJpN59d.jpg

Goed bezig SL, het zijn de kleine dingen die het doen (y)
Overigens, wat is de status van de 560SEL? In mijn herinnering zou je die medio april op gaan halen. Heb ik het aflevermoment gemist?

Even zoeken....

Sport Leicht zei:
Thnx DD. Het barrel wordt nu opgelapt en zal over een maand of 2 klaar zijn:). En als het goed is staat er dan een 560SEL in showroomstaat met 38K km op de teller en ook nog in mijn favoriete kleur, hoe mooi is dat!
Weer iets om op te verheugen dus :LOL:

Duurt allemaal langer door grote drukte en tegenslag (corona) bij derde-partijen. Ik had ook voor een andere auto kunnen kiezen die al klaar staat, maar omdat ik totaal geen haast heb wacht ik wel wat langer. Ik vind de kleur antraciet veel mooier dan een zwarte of een niet metallic donkerblauwe kleur waarin de andere auto’s zijn uitgevoerd.

Pietzoveel zei:
Schitterend!! Die Cassette houders verkochten enorm goed indertijd!

Kan me voorstellen dat dit herinneringen oproept Piet:D

De vorige eigenaren waren meegegaan in de tijd en een aftermarket cd speler geplaatst. De cassette-houder waarschijnlijk met console en al in de vuilnis container gedeponeerd. De nieuwe tijd, net wat u zegt!

Vervolgens was dus een nieuwe console geplaatst zonder zo’n houder. Ik kon zien dat de BMW dealer (?) de voorgestanste uitspraringen voor de stoelverwarming had uitgesneden, dat was niet af-fabriek.
Via de RealOEM catalog kan ik ook zien dat er vroeger consoles mèt en zonder uitsparing voor de cassette houder zijn geweest. Nu zijn alleen nog nieuwe zonder uitsparing van de cassettehouder leverbaar. Dus als ik met het dremeltje was uitgeschoten was er geen man overboord...

@pietzoveel: hoe deden jullie dat vroeger? Een nieuwe console bestellen of uittekenen en zelf uitsnijden zoals ik?!

Sport Leicht zei:
Erg leuk om zo bezig te zijn, en ook zeer herkenbaar! Hetzelfde heb ik mij ten doel gesteld t.a.v. mijn oudjes, stukje bij beetje zoveel mogelijk terugbrengen naar de staat waarin ze ooit de fabriek verlieten. En hoewel ze er nu al knap bij staan is er dan nog best wel een weg te gaan. Hoewel, een beetje sporen van gebruik en leeftijd mag natuurlijk wel te zien blijven, helemaal terug naar nieuw is toch een utopie en eigenlijk ook niet nodig, zo sta ik er wel in.

Ja mooi!
Ook dat zelf ‘klussen’ geeft voldoening. Ik ben heus geen sleutelaar maar met een beetje Google wijsheid en wat durf kom je een heel eind. En het betreft natuurlijk geen grote technische klussen in dit geval.

Dat fabrieksnieuw maken is voor mij ook geen doel. Sterker nog; je mag heus zien dat het een oude auto is.
Zo origineel als mogelijk is voor mij wel een doel. Daarmee doe je gewoon recht aan een auto mijns inziens.

In de werkplaats hebben ze een malletje gemaakt en volgens mij sneden ze het uit met een oscillerende zaag (gebruikten ze ook voor de vierhoekige gaten in het voorscherm om daar de richtingaanwijzers in te kunnen monteren). Bij de E28 was het makkelijker, zie paste onder de radio in de middenconsole.

Sport Leicht zei:
Duurt allemaal langer door grote drukte en tegenslag (corona) bij derde-partijen. Ik had ook voor een andere auto kunnen kiezen die al klaar staat, maar omdat ik totaal geen haast heb wacht ik wel wat langer. Ik vind de kleur antraciet veel mooier dan een zwarte of een niet metallic donkerblauwe kleur waarin de andere auto’s zijn uitgevoerd.

Helder! Daarnaast heb je nu ook al een wagen om heel erg van te genieten (meerdere zelfs :cool: )

Qua motorisering geen topper, maar verder heeft deze W124 wel alles mee. De juiste opties aan boord, 1e NL eigenaar, niet teveel km, zo te zien een smetteloze originele staat, en bovenal een prachtige (weinig voorkomende) kleurstelling.

Sport Leicht zei:
Qua motorisering geen topper, maar verder heeft deze W124 wel alles mee. De juiste opties aan boord, 1e NL eigenaar, niet teveel km, zo te zien een smetteloze originele staat, en bovenal een prachtige (weinig voorkomende) kleurstelling.

Ik weet nog wel een collectie waar die mooi in zou passen. ;)

ENTE zei:
In de loop der tijden verdwijnen er zaken van de oorspronkelijke optie lijst, dat is een lot wat veel Teutonen treft.

Goed bezig, maar ik ben nu bezig met de optielijst juist wat aan te vullen.... cruise control, M sportstoelen, multifunctioneel stuurtje, operbergpakket, etc. ;)

Helemaal OEM, ook goed bezig:cool:

Laatst sprak ik een E30 eigenaar die echt alles aan het nachrüsten was.
Koplampwissers, cruisecontrol, uitklapbare achteramen, airco etc etc de hele santenkraam. Daar kan je aardig los mee gaan!

Ja... heerlijk is dat. Ebay afstruinen totdat je weer wat leuks tegenkomt. Laatst een multifunctioneel stuurtje voor de Z4 gescoord voor 85 Euro inclusief verzenden. Dat zijn de leuke dingen.

En vanavond even wat uurtjes op Zandvoort gestuurd met de Z4. Ging eigenlijk verbazingwekkend goed voor een 17 jaar oude auto die niet geprepareerd was (op nieuwe remvloeistof na).

file.php

file.php

Ook nog meegereden in die 991 Carrera T (handbak). Wat een beest is dat zeg.

Sport Leicht zei:
https://assets.autoweek.nl/m/lt6yxbkbv6yr_800.jpg

Die lijkt er idd al snel aan te komen. Mooie klassieke koets zo te zien, er lijkt een vleugje E32 en E38 in te zitten.

Die lijkt mij nog te dik ingepakt om al iets zinnigs over te zeggen. Ben toch bang dat ze niet van het Chinese design gaan afwijken.

Die groene w124 is best een leuk ding, maar voor mij moet een w124 karo hebben, een kennis heeft een dergelijke groene in zijn verzameling met karo brasil, erg fraai :cool:

Gullwing zei:
Die groene w124 is best een leuk ding, maar voor mij moet een w124 karo hebben, een kennis heeft een dergelijke groene in zijn verzameling met karo brasil, erg fraai :cool:

Deze dan maar?

Mooi toch? Geruit interieur bij een oude teutoon vind ik erg passen :cool:

e3YMigL.jpg

Maar ik ga geen oude auto meer kopen, leuk om te zien bij een ander, maar ik denk toch niet dat dat iets voor mij is.

Ik heb er juist momenteel wel veel schik van. Lekker wat bezig met kleine verbeteringen en uitzoeken/plannen van wat grotere (toekomstige) verbeteringen. Internet afstruinen voor wat geschikte onderdelen (zoals hierboven beschreven), en om lekker een stukje mee te toeren natuurlijk.

Voor dagelijkse en grotere ritten gaat er bij mij ook niks boven een nieuwe auto met alle voorzieningen en comfort, maar ik merk wel dat nieuwe auto’s mij steeds minder doen en dat daarmee het oudere spul steeds leuker wordt.

Volgens mij wel eens eerder gedeeld, maar een oud-collega had een vroege Porsche 928. In bruin met bruin/geruit interieur. Heerlijke tijdmachine. Extra leuk detail was dat de "Auto van het Jaar" sticker er nog op zat.

Sport Leicht zei:
... . Lekker wat bezig met kleine verbeteringen en uitzoeken/plannen ..
tja, jullie in NL hebben daar natuurlijk de tijd voor, wij werken de hele tijd :T

0dnzupM.jpg

BMW pr zei:
Prestaties van het hoogste niveau verenigd met unieke individualiteit: de nieuwe BMW M4 Competition Cabrio met M xDrive1 is het meest exclusieve model in de nieuwe generatie van BMW M modellen in de premium middenklasse. De 375kW (510 pk) 6-cilinder-in-lijnmotor en M xDrive vierwielaandrijving zorgen voor een uitzonderlijke dynamiek.
en toch weet ik het niet mer die neus, je zal er vast aan wennen, maar mooi wordt het gewoon niet.

Gullwing zei:
Sport Leicht zei:
... . Lekker wat bezig met kleine verbeteringen en uitzoeken/plannen ..
tja, jullie in NL hebben daar natuurlijk de tijd voor, wij werken de hele tijd :T

Jaja, mañana mañana zeker :T:)

Die 4 Cabrio vind ik prachtig, vooral dankzij die neus. Lekker onderscheidend, zoals een BMW hoort te zijn. De A5 oogt gelijk als een saai en ouderwets modelletje naast deze 4-Serie.

Sport Leicht zei:
Ik heb er juist momenteel wel veel schik van. Lekker wat bezig met kleine verbeteringen en uitzoeken/plannen van wat grotere (toekomstige) verbeteringen. Internet afstruinen voor wat geschikte onderdelen (zoals hierboven beschreven), en om lekker een stukje mee te toeren natuurlijk.

Voor dagelijkse en grotere ritten gaat er bij mij ook niks boven een nieuwe auto met alle voorzieningen en comfort, maar ik merk wel dat nieuwe auto’s mij steeds minder doen en dat daarmee het oudere spul steeds leuker wordt.

Het oude grut is leuk voor de hobby en ik snap helemaal dat je er lol in hebt. Voor dagelijks gebruik ben je prima bediend met een een fijne, jonge E-klasse. Wat wil een mens nog meer? Ik vind het nog altijd leuk om naar klassiekertjes te kijken, maar bezitsdrang heb ik niet meer. Veranderende behoeften, denk ik.

En dan ook nog die idiote prijzen voor alles wat oud, klassiek of verzamelbaar is. Een oud 911je uit begin 80 leek mij wel wat, maar voor dat geld koop je ook een van 3,4 jaar oud

Nou zeg, je zult momenteel maar een huis moeten kopen, daar is ook geen lol meer aan. Aanbod is er niet, en als er dan iets leuks voorbij komt duikt iedereen er bovenop waarna de al belachelijk hoge prijs nog eens met 10 a 20 procent wordt overboden.

Rare tijd, je verwacht inmiddels wel een crisis door alle covid-shit maar blijkbaar barst iedereen nog steeds van de poen. En op de bank kost dat inmiddels geld, dus wordt het ook heel gemakkelijk uitgegeven. Klassiekers zijn o.a. gewild en stijgen flink in waarde, voor een nieuwstaat 560SEC tel je nu al zo’n 10k meer neer dan begin dit jaar. Boten zijn niet aan te slepen, caravans en campers idem dito. Benieuwd hoe lang dit zo aanhoudt, eens moet die Roller-Coaster toch een keer flink naar beneden gaan zou je zeggen?

Zoals oma al zei, "alles wat omhoog gaat, komt vanzelf weer naar beneden"

dat zal ook echt nog wel even duren, tot die tijd; geniet van de verkopen :T
een bekende makelaar hier heeft niet genoeg aanbod meer, bijna alles uitverkocht :D

Lijkt mij ook, maar ik durf er geen voorspellingen meer aan te wagen. Ik dacht met aandelen vorig jaar al dat er een grote klap zou komen, maar mis. En de stijging van de huizenprijzen in het afgelopen jaar had ik in maart 2020 ook niet durven voorspellen.

Nu investeren in knappe M2’s van de eerste lichting.
En voor de niet Teutonen; de C6 van Citroën.

Sport Leicht zei:
Nou zeg, je zult momenteel maar een huis moeten kopen, daar is ook geen lol meer aan. Aanbod is er niet, en als er dan iets leuks voorbij komt duikt iedereen er bovenop waarna de al belachelijk hoge prijs nog eens met 10 a 20 procent wordt overboden.

Ik ben in de markt, maar ik probeer het niet eens. Veel geld om te overbieden heb ik niet, en ik heb geen zin om tig keer teleurgesteld te worden. Ik blijf nog wel even in mijn huurwoning zitten.

Ja, wij wilden ook een stap maken, maar we doen maar even kallem aan. Als je een mooi huis ziet, wil je ook een fatsoenlijk kans om het te verkrijgen en dat is nu niet het geval. En als je geen zelfbeheersing hebt koop je in deze markt ook nog iets wat niet helemaal naar wens is. We zitten prima en wachten wel tot er iets leuks buiten funda geregeld kan worden en anders wachten we nog langer.

Ons huis kochten we 5 jaar geleden, inmiddels gaan vergelijkbare huizen in een vergelijkbare staat voor meer dan het dubbele! Bizarre ontwikkeling, daar moet een keer een enorme correctie op komen zou je zeggen.

Gullwing zei:
Zoals oma al zei, "alles wat omhoog gaat, komt vanzelf weer naar beneden"

dat zal ook echt nog wel even duren, tot die tijd; geniet van de verkopen :T
een bekende makelaar hier heeft niet genoeg aanbod meer, bijna alles uitverkocht :D
Hier het zelfde. Alhoewel de aanwas van nieuwe verkopen bij ons nog wel loopt. Als je nu wat te verkopen hebt is het leuk. Vandaag en morgen bezichtigingen bij mij. Laat ze maar lekker overbieden. Er staat niets vergelijkbaars in een straal van 10 kilometer en de Amsterdammers die daar geen huis kunnen krijgen staan hier in de rij, Had gisteren een klant die voornemens is om op een huis dat te koop staat voor 560 een bod te gaan doen van 690. Zijn al 3 keer overboden met een bod van ruim 18% boven de vraagprijs. Hoe bizar.

Voorlopig zie ik nog geen correctie. De vraag is onverminderd groot. Misschien nog wel groter door Covid. Mensen werken veelal thuis en dan is een extra werkplek of wat wooncomfort wel prettig. Dan was dat huis dat ze 5 jaar geleden kochten nu toch wel wat aan de krappe kant. Grootste makke momenteel is het aanbod. Dat zal niet van vandaag op morgen opgelost zijn. Integendeel. Nieuwbouw is mondjesmaat en de stikstof problematiek speelt nog steeds op de achtergrond. Rentes zijn laag en blijven laag. Zelfs bij een verdubbeling van de rente hebben we het nog steeds over een lage rente ten opzichte van 2012. Toen was gemiddeld 5% heel normaal voor 10 jaar. Nu 0,88%. Er zijn maar een beperkt aantal branches geraakt door Covid. Met name horeca, evenementen en de reisbranche.

Ik snap dat velen een pas op de plaats maken met name starters. Je moet wel heel veel eigen geld hebben momenteel om er uberhaupt tussen te komen maar voor de doorstromers is het feest. Want hun eigen woning heeft ook behoorlijk wat overwaarde. Dat opgeteld bij de lage rentes ben je bijna gek dat je gaat huren. Probleem is alleen bij een dalende markt dat je niet moet verkopen maar dat moment heb je soms niet in de hand. Zo lang je blijft wonen en het verplicht aflossen is kopen nog steeds voordeliger dan huren. Ondanks de prijzen.

Ik laat me maar verrassen de komende dagen. Mijn ex die krabt zich nog wel even achter de oren. Als ze een jaartje langer had gewacht had ze een stuk ruimer gezeten:)

De zoektocht naar een nieuwe auto gaat hier onverminderd voort. Maar het gaat nog van links naar rechts. Ik ben er nog niet uit wat het gaat worden. Maar op een 911 na zijn het voornamelijk moderne auto's die op het lijstje staan. Ik vind de klassiekers nog steeds prachtig maar al die snufjes als actieve cruise control kan ik met de kilometers die ik maak wel erg waarderen. Ze roepen geen bezitsdrang meer op en dat is wel eens anders geweest.

Precies - bizar om te zien welke prijzen er momenteel gevraagd worden. En het gaat er nog voor weg ook.
Ons hoor je iig niet klagen. Wij hebben ons huis ongeveer 2.5 jaar geleden gekocht en hebben veel tijd en (eigen) geld geinvesteerd in moderniseren en renoveren. Nu met de basis bijna klaar, de tuin moet nog gebeuren en wat uit te besteden werkzaamheden - maar weet nog dat we met klamme handjes tekenden. Pfoei dat was wat, omgerekend in guldens een miljoen. Dat was vroeger (ruim 20 a 25 jaar geleden) zo'n loterijbedrag. Daar droomde je van. Dat was villa in 't Gooi geld. In de gemeente waar we wonen was toen geen enkel huis zo duur.... Inmiddels wonen we 2.5 jaar in het huidige huis en zoals SL zegt, vergelijkbare projectwoningen gaan nu voor beduidend meer weg (en snel ook...), woningen die 'af' zijn relatief nog meer.
Ik vindt het prima, zelfs als de tussen koopsom vermeerderd met de gemaakte investeringen en de huidige (geschatte) marktwaarde niet tastbaar is, en eerder een belofte, het stiekem wel een fijn gevoel een verstandige investering gedaan te hebben. Zelfs als er een corretie zou komen van tussen de 15 a 20% op huidige marktprijzen. Mijn voorspelling is dat dan met name in de randstad dan een correctie komt, in gebieden daarbuiten zal het vooral de statijd langer maken, relatief zal de prijscorrectie minder zijn.

Voor de rest - ik heb even wat bij te lezen. Zag een paar mooie plannen en auto's voorbij komen, alsook overpijnzingen voor de toekomst.
Nauwelijks tijd gehad de afgelopen maanden om forum bij te houden. Zakelijk hebben we het verschrikkelijk druk, maar op een goede en positieve manier.
Prive ook, we zijn afgelopen maand na bijna 18 jaar verkering getrouwd.

DagDromer zei:
Wij hebben ons huis ongeveer 2.5 jaar geleden gekocht en hebben veel tijd en (eigen) geld geinvesteerd in moderniseren en renoveren. Nu met de basis bijna klaar, de tuin moet nog gebeuren en wat uit te besteden werkzaamheden - maar weet nog dat we met klamme handjes tekenden. Pfoei dat was wat, omgerekend in guldens een miljoen. Dat was vroeger (ruim 20 a 25 jaar geleden) zo'n loterijbedrag. Daar droomde je van. Dat was villa in 't Gooi geld. In de gemeente waar we wonen was toen geen enkel huis zo duur.... Inmiddels wonen we 2.5 jaar in het huidige huis en zoals SL zegt, vergelijkbare projectwoningen gaan nu voor beduidend meer weg (en snel ook...), woningen die 'af' zijn relatief nog meer.

Precies mijn ervaring. Ik kocht vorig jaar een ander huis en heb dat met eigen middelen gerenoveerd. De waardestijging is werkelijk bizar. Ik zie nu in mijn wijk huizen verkocht worden die in een slechtere staat verkeren dan het mijne toen ik kocht, voor prijzen die mijn aanschaf plus renovatiekosten overstijgen. En dan moet je als koper dus nog beginnen met renoveren. Ongekend.

michel1975 zei:
Grootste makke momenteel is het aanbod. Dat zal niet van vandaag op morgen opgelost zijn. Integendeel. Nieuwbouw is mondjesmaat en de stikstof problematiek speelt nog steeds op de achtergrond.

En mede daarom is de druk op de huurmarkt ook enorm. Er zijn gewoon geen woningen. Zelfs ver buiten de randstad (waar ik zelf actief ben) is dat nu goed merkbaar. Koopjes vind je bijna niet meer.

michel1975 zei:
De zoektocht naar een nieuwe auto gaat hier onverminderd voort. Maar het gaat nog van links naar rechts. Ik ben er nog niet uit wat het gaat worden. Maar op een 911 na zijn het voornamelijk moderne auto's die op het lijstje staan. Ik vind de klassiekers nog steeds prachtig maar al die snufjes als actieve cruise control kan ik met de kilometers die ik maak wel erg waarderen. Ze roepen geen bezitsdrang meer op en dat is wel eens anders geweest.

Haha, ik heb tot mijn schande al eens zitten kijken naar een hybride. BMW heeft nu een paar van die 45e-modellen. Elektromotor icm met een zescilinder. Dat zou door de week voor mij prima zijn, dan red ik het met die 40 km per dag makkelijk. En voor de lange ritten heb je dan toch nog een fijne zescilinder. Zo leuk als de M340i wordt het niet meer, maar toch...

Terug
Bovenaan