DagDromer
Wegverkenner
Ibud zei:Je vrouw weet er niks vanaf dus?![]()
Nou - ik heb niks te verbergen, maar heb als test idd niks gezegd - ben benieuwd wanneer het iemand opvalt
Inderdaad.Gullideckel zei:Is de 18” set vanaf nu de winterset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ibud zei:Je vrouw weet er niks vanaf dus?![]()
Inderdaad.Gullideckel zei:Is de 18” set vanaf nu de winterset?
DagDromer zei:Ibud zei:Je vrouw weet er niks vanaf dus?![]()
Nou - ik heb niks te verbergen, maar heb als test idd niks gezegd - ben benieuwd wanneer het iemand opvalt![]()
Ibud zei:Kwam gister een nieuw model 7-serie tegen met die grote nieren. Die waren in hoogglans zwart en de auto zelf was zilverkleurig, dat was even lelijk zeg! Alsof de auto zo'n hood-bra had. In chroom is het net iets beter te doen maar wat mij betreft S-klasse all day long in dat segment.
Gullwing zei:Ik had hetzelfde, de S is veel mooier, maar na enkele proefritten in de S voel ik me daar gewoon niet 100% thuis in.
De pre facelift 7vind ik wel mooi,
TYN zei:Voor mijn vriendin zijn een zilvergrijze W203 en een zilvergrijze W220 ook exact dezelfde auto.
Ibud zei:Vind de huidige generatie BMW 5 en 7 serie sowieso een beetje nietszeggend. De Mercedessen hebben veel meer uitstraling zoals dat exemplaar van BENZine, prachtige dikke auto. Mercedes is sowieso erg lekker bezig. In 10 jaar tijd een complete metamorfose doorgemaakt.
buitengaats zei:Ik durf het bijna niet de zeggen maar zo op de foto van ENTE is het best een kloppend geheel die nieuwe X5...
Gullideckel zei:Maar de MOPF E-klasse is onlangs gepresenteerd en daar word ik niet heel vrolijk van. En heb je ook de eerste definitieve beelden van de nieuwe S gezien? Kijk anders even op de Scoops pagina.....
Dat gezien hebbende (en als dat ook de designrichting is voor de toekomstge generatie) weet ik nog niet of mijn volgende auto weer een Mercedes zal zijn.
buitengaats zei:Ik durf het bijna niet de zeggen maar zo op de foto van ENTE is het best een kloppend geheel die nieuwe X5...
Dat gezien hebbende (en als dat ook de designrichting is voor de toekomstge generatie) weet ik nog niet of mijn volgende auto weer een Mercedes zal zijn.
funf zei:Dan zou ik liever de 745e rijden. Ondanks die joekels van nieren blijft dat een mooie auto, mits juist samengesteld.
funf zei:Ach, dat laatste is het komende jaar nog niet aan de orde toch?![]()
En als het allemaal zo blijft, kun je je auto nog langer houden, want kilometers komen er nauwelijks bij. Ik rijd nu krap 1.000 km per maand, en dat zijn dan ook nog voor een heel deel kilometers die ik maak om de motor eens op temperatuur te laten komen.
Gullideckel zei:Geheel mee eens, tot nu toe. Maar de MOPF E-klasse is onlangs gepresenteerd en daar word ik niet heel vrolijk van. En heb je ook de eerste definitieve beelden van de nieuwe S gezien? Kijk anders even op de Scoops pagina.....
Gullideckel zei:Maar anderzijds, wij kennen elkaar inmiddels langer dan vandaag dus je weet het maar nooit...![]()
W212 zei:Oi, wat een mooie kleur! Voor dat geld niet mogelijk om em naast de BMW te zetten? Of zit je dan met parkeervergunning ofzo?
Ik zou hier ook wel mee naar Litouwen willen sturen.![]()
michel1975 zei:En anders heb ik er nog wel 1 in de aanbieding.
Helaas wel. Met heel veel pijn in het hart maar heb hier thuis het een en ander te verdelenTYN zei:michel1975 zei:En anders heb ik er nog wel 1 in de aanbieding.
Oh nee! De CL gaat weg?
Sterker, ik was afgelopen zaterdag in Makkum. Ff lekker surfen. Wind was perfect. Zonnetje erbij en gaan. Juist dat is een lekkere afleiding. Ow ja de caravan blijft ook. Tenminste een van de 2W212 zei:Sterkte Michel!
Ik was afgelopen zaterdag nog even in Makkum, stond goed windje, toen moest ik nog even aan je denken, meende dat je daar een seizoenplek had? Ik dacht die zit hier lekker, maar je hebt nu wel andere dingen aan je kop vermoed ik.
Dat dus. Ik zie ook wel weer de voordelen.Gullwing zei:Vervelend, maar aan de andere kant, binnenkort weer een nieuwe uitzoeken, beetje proefrijden enzo :T
Ff lekker surfen. Wind was perfect. Zonnetje erbij en gaan.
Dat ding bracht mij bijna tot verdelen van de boedel. Nu vind ze het toch wel grappig rijden, je kan gewoon met 80 over drempel.TYN zei:Ai, vervelend om te horen. Succes met de hele situatie, en hopelijk heeft het geen negatieve impact op de zaak.
In de tussentijd, ik lees dat een andere forummer helemaal in z'n nopjes is met een Citroen van een paar honderd euro.![]()
michel1975 zei:Ik houd het huis, onze zoon, de hond en de zaak. Zij een zak geld![]()
Gullwing zei:
ENTE zei:
jeust1 zei:Qua Teutonen doe ik het slecht, terwijl het toch mijn favoriete auto's zijn... Vraag me af hoe dat komt. Momenteel op de oprit: Mini One 2001 (top ding), Jaguar XJ40 1994, Land Rover Range Rover 4.6 HSE 1996 (project; doe het niet!!!) en de eeuwige Peugeot 205 1.9 CTI met 86.000 km (komt uit de familie en blijft bij mij).