TYN
Net ingestapt
Leuke artikel, bedankt voor de link. 
Een tonnetje of 2? Dat is net ingelopen. Ik zou zeggen, een tonnetje of 3-4 (dan heb je ook meer zekerheid dat 'ie niet is teruggedraaid
).
Ik zou de W210 trouwens niet zomaar vergeten. Oke, de (gegarandeerde) roest ziet er niet uit, maar qua techniek wel een stuk simpeler dan een W211.
buitengaats zei:Ibud zei:@buitengaats, klopt ja! Beetje aan het kijken voor een E kombi. Geen haast nog, wil in 2020 een jaar op wat verschillende plekken gaan wonen en voor de Europese bestemmingen is een ruime en comfortabele auto wel handig, beetje zoals TYN met zijn W124. W211 kombi lijkt me perfect daarvoorthumbs up
Eigenlijk moet je dan niet een te nette kopen, als ie kris kras door Europa in stedelijke gebieden komt te staan...
Dus iets als een E320 met een tonnetje of 2 achter de kiezen zou dan ideaal zijn. Qua verbruik maakt het zeker op lange ritten niet zoveel uit welke benzine-versie je pakt, behalve een E200 die wat zuiniger is denk ik.
Een tonnetje of 2? Dat is net ingelopen. Ik zou zeggen, een tonnetje of 3-4 (dan heb je ook meer zekerheid dat 'ie niet is teruggedraaid
Ik zou de W210 trouwens niet zomaar vergeten. Oke, de (gegarandeerde) roest ziet er niet uit, maar qua techniek wel een stuk simpeler dan een W211.