Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Over de kleurstelling van de door Perridon gekochte Bugatti Grand Sport kan nog niets worden gezegd.
Mitsufan zei:Melle; Ik vind dit toch wel erg sneu hoor..
We weten allemaal wel dat we niet zo goed als jou kunnen tekenen, maar dat kan je best op een andere manier zeggen/laten zien. Kheb nog een paar reacties van jou gezien, maar dat zijn ook behoorlijk vervelende reacties. Als je zo doorgaat, blijven er vrij weinig mensen over op dit forum, want dit is niet bepaald motiverend.
ik vond 'm ook zo slecht en geinig, dat ik 'm posste:TDit soort tekeningen maken me namelijk erg vrolijk.
toen jij dit zei dacht ik bij mezelf: heeft die jongen dan echt niet in de gaten hoe hij zelf tekent? denk toch na voor je iets zegt.Sjoerd zei:probeer strakke(re) lijnen neer te zetten en binnen de lijntjes te kleuren, dan ga ik pas serieus commentaar geven
Aloys-B zei:En ik moet dus met de contouren van de auto mee tekenen? Klinkt op zich wel logisch![]()
mitsufan zei:@ Melle; zou jij misschien een tip kunnen geven hoe ik de zijkant moet veranderen met die schaduwen? Want sommige lijnen/gleuven/strepen zijn gewoon schaduwen. Dus dat moet ik dus ff op een andere manier inkleuren zodat 't geheel wat rustiger overkomt.
Laat eerst is wat van jezelf zien voordat je zo'n grote bek opzet he. ik ben niet bepaald een gevoelig typ, maar dit getuigd van weinig subtiliteit. dus... neem nog maar een BrEezAH jochieHou toch je mond, ik heb zelden iemand gezien die zo slecht tekent als jij.
Laat eerst is wat van jezelf zien voordat je zo'n grote bek opzet he. ik ben niet bepaald een gevoelig typ, maar dit getuigd van weinig subtiliteit. dus... neem nog maar een BrEezAH jochie
.Sjoerd zei:beter ga jij eerst is even kijken voor je gaat praten
https://i194.photobucket.com/albums/z36/sjoerd92/Afbeelding1-4.jpg