Tekentopic deel 4

Lekker leuk topic is dit zeg -.-'' Ik vind er echt helemaal niks meer aan en daarom post ik ook bijna niks meer. En .Sjoerd je blijft maar doorgaan he??? En ik kan je vertellen dat Melle goed kan tekenen

Perspectief klopt nog steeds niet overal.
dit is nou precies de reactie die ik hoopte te krijgen.
dat kreng is 1:1 overgetrokken, ik heb alleen een luchtroostertje weggelaten en andere velgen er onder gegooid. en dan nog zeggen dat het niet klopto_O

heey sjoerd. Post als bewijs anders eens de overgetrokken auto. Als het werkelijk zo is dan rapporteer ik voor de 2e keer melle's bericht maar dan komt die er niet met een waarschuwing van af.

@Sjoerd: Respect dat je het zelfs mét overtrekken nog fout kunt doen dan. Het wordt misschien door een aantal personen niet meer zo subtiel gezegd wat ik niet goedkeur, maar gelijk hebben ze.

@Laurenss: Zolang je een beter alternatief hebt.. ^^ ;) :D

@Aloys-b: Laat lekker gaan dit gezeur. Als zij zich er goed bij voelen zo.. Het is namelijk echt niet alleen Melle die fout zit.

dit is nou precies de reactie die ik hoopte te krijgen.
dat kreng is 1:1 overgetrokken, ik heb alleen een luchtroostertje weggelaten en andere velgen er onder gegooid. en dan nog zeggen dat het niet kloptnut smiley

Dit ga je toch niet serieus menen?? Jij trekt iets óver en dan ziet het er ZO uit? Je maakt jezelf niet echt geloofwaardiger als je dit post. Er zijn nog veel meer dingen die ik erover kan zeggen, maar je tekening spreekt boekdelen. Je blaast behoorlijk hoog van de toren met al je wijze opmerkingen over mijn en melles tekeneningen, en dat terwijl die van jou heel, heel, héél veel slechter zijn. Jammer. Maar goed, aangezien we er verder niet meer over mogen praten, stel ik voor dat we een 'battle' doen? Jij kiest een auto, zoekt er een plaatje van, en dan tekenen we m allebei na. Dan laten we mensen stemmen, en weten we precies wat de gevoelens van de meeste mensen hier zijn.

Kleine edit: Daarna praten we er dan niet meer over hier, en is al het gezeik over wat mij betreft. Hopelijk zijn anderen het hiermee eens.

.Sjoerd zei:
laat jij is wat zien, ik heb lang niet meer gelachen

Ik lach niet om jou, ik húil.
Ik huil om het feit dat jij laat merken dat je jouw eigen tekening zodanig geweldig vindt dat QupiX zijn woorden terug zou moeten nemen.
Ik huil om het feit dat je met argumenten wilt onderbouwen dat jouw tekeningen mooi zijn.
Ik huil om het feit dat je ons voor de gek houdt met overgetrokken tekeningetjes.
Ik huil om het feit dat je anderen niet zo behandelt zoals je graag wilt dat zij jou behandelen.
Ik huil om het feit dat je zoveel aandacht trekt.

Je zet jezelf compleet voor gek hier.

@Vanqu!sh: Dat heb ik zeker! :D
@QupiX: Dat heeft wijnig zin een battle we weten toch allemaal al wie er gaat winnen, behalve .Sjoerd misschien

ik word eerlijk gezegt hier ook helemaal * van.
sjoerd. je gaat maar door....maar melle jij mag ook uit je zelf ophouden......(n)

even wat gezocht, volgens mij is de middelste nagetekend.

sjoerdguyfailsc9.jpg

Als je het mij vraagt heeft die de linker met de middelste gecombineerd.

QupiX zei:
Maar goed, aangezien we er verder niet meer over mogen praten, stel ik voor dat we een 'battle' doen?

Oeh, je verlaagd je op deze manier, dat heb je door?

@Alle mensen die wél gezellig zijn en geen zin hebben in gezeik: d'r is een nieuwe IO wedstrijd @ VD-forum en er wordt op een nieuwe automotive wedstrijd gestemd.

Oja, en m'n Aston Martin DBR9 heeft weer wat aandacht gekregen vandaag:

klik hier

.Roelovský Schreef:
-------------------------------------------------------
> Als je het mij vraagt heeft die de linker met de
> middelste gecombineerd.

Dat weet ik wel zeker.

Jeetje, ik ben hier 4 weken niet geweest en wat een chaos.
Sjoerd ik had je een jaar geleden voorgesteld dat je tips moest opvolgen.
Waarom doe je dat niet? Als je gewoon tips meeneemt had je veel beter kunnen zijn...

Het is hier sowieso niet meer wat het vroeger was.
Vanqu!sh en ik hebben een goed alternatief opgestart en daar zijn we trots op.
Mensen worden niet afgekraakt en belangrijker ze luisteren naar elkaar :)

Toedeloeee.

ik volg tips op, ik luister, ik boek vooruitgang, maar ik ga niet alles posten. het wordt toch alleen maar afgezeken hier. het lijkt hier alsof het is zo van sjoerd jij bent slecht en zodra vanquish of jij of mitsu iets post waar wat fouten in zitten ( je kan haast niet foutloos tekenen)is het alleen maar prachtig. meestal erg mooi, maar ik zou graag zoals jij doet wat tips willen krijgen. ik luister daar wel degelijk naar. ik ga mijn account op het vanquish forum maar gebruiken, dan weet ik dat ik tips krijg en weet ik zeker dat ik snel vooruit ga.

ff laten zien welke het was:
Afbeelding2-4.jpg

wat ik heb veranderd:
Afbeelding4-1.jpg

het nummerbord om hoog, de lelijke strip weg en twee lijnen aangescherpt, waardoor het een beetje hoekiger lijkt en in mijn ogen iets stoerder

Oh, en verschoof het blaadje tijdens het overtrekken? Je kunt wel zeggen dat ik ongelijk had met m'n "het perspectief klopt niet" maar kijk eens naar het dak en het achterraam. De overige niet-passende lijnen daargelaten.

2 milimeter op een foto is veel verschil.
Op een tekening valt dat niet op maar hier wel ;)

milliseconden werk;)
en ik had het inderdaad verkeerd gefotoshopt:
Afbeelding6-2.jpg

een miniem verschil in de deuren

Nee ^^ Je voorwiel is verkeerd gedraaid.
En je achterwiel is te klein.

Ohja over die 2mm, ja als je perfect wilt gaan moet je alles opnoemen.
Mierengeneuk krijg ik vaak te horen ;)

Je voorwiel is verkeerd gedraaid.
die is gedraaid, maar d'r is niets mis mee, en het ventilatie rooster inhet interieur is verplaatst als we toch aan het miern neuken zijn

Oeh, je verlaagd je op deze manier, dat heb je door?

Waarom denk je dat ik battle tussen aanhalingstekens schreef?;) Ik vind het zelf ook een belachelijke manier van ruzies oplossen, maar Sjoerd is zó overtuigd van zijn gelijk (en ik van mijn gelijk trouwens:p) dat dit misschien een manier is. Dat er dan niet op word gereageerd zegt ook wel weer genoeg:) Verder weet ik en vind ik ook dat iedereen gelijk heeft als ze zeggen dat de sfeer hier niet meer leuk is, en dat we moeten kappen met zeiken. Daarom mijn excuses voor mijn aandeel hier in naar iedereen even:) Ik zal voortaan wel over bepaalde reacties proberen heen te lezen;)

ook mijn welgemeende excuses voor het verpesten van de sfeer op de afgelopen twee pagina's;)

edit: al is mellert wel degene die dit sfeertje heeft veroorzaakt als ik het zo even teruglees. af en toe een rottige opmerking plaatsen zonder zelf een bijdrage te leveren. eigenlijk moet hij zich ook verontschuldigen;)

Sjoerd, ik ga je de hele dag niet meer pesten.

Edit: Huh. Ik kan nog inloggen.

laat alles maar. Melle mijn excuses voor mijn wantrouwen. Ik vond, en vind nog steeds dat ieder, hoeveel talent hij of zij wel of niet heeft, een gelijke kans moet krijgen om beter te worden. Word iemand niet beter dan kan je dat aan niemand verwijten. De een heeft nu gewoon de gave om met een week tekenen een schitterende auto neer te zetten, die misschien wel de eerst getekende auto is van iemand, terwijl de ander er met twee jaar ervaring er nog niet in slaat. Dit is nu gewoon zo, en hier moet ieder respect voor hebben.

.Sjoerd Schreef:
-------------------------------------------------------
> laat jij is wat zien, ik heb lang niet meer
> gelachen

O mijn hemel xD

sjoerd zei:
edit: al is mellert wel degene die dit sfeertje heeft veroorzaakt als ik het zo even teruglees. af en toe een rottige opmerking plaatsen zonder zelf een bijdrage te leveren. eigenlijk moet hij zich ook verontschuldigen

jonge leer het nou eens, je bied je excuses aan en gaat dan weer iemand aanwijzen die het volgen jou 'gedaan' heeft. als je het nou gewoon bij je excuus had gehouden had je ook niet zo'n reactie van Melle gehad...

Ik ben trouwens ook weer wat gaan tekenen, voelt wel lekker:)

En zo zijn we bij fase 3 van dit forum akkefietje beland. Deze zal vooral pagina 11 vorm gaan geven. Ik doe niet mee, ik kijk (weten jullie dat alvast).

laat alles maar. Melle mijn excuses voor mijn wantrouwen. Ik vond, en vind nog steeds dat ieder, hoeveel talent hij of zij wel of niet heeft, een gelijke kans moet krijgen om beter te worden. Word iemand niet beter dan kan je dat aan niemand verwijten. De een heeft nu gewoon de gave om met een week tekenen een schitterende auto neer te zetten, die misschien wel de eerst getekende auto is van iemand, terwijl de ander er met twee jaar ervaring er nog niet in slaat. Dit is nu gewoon zo, en hier moet ieder respect voor hebben.

Of je luistert gewoon :D ipv koppig te zijn.

Ga nou maar eens een auto [size=x-large]PRECIES[/size] natekenen dan zien we of je dat kunt en dan kijken we wel eens verder.

ik heb mijn ferrari ingekleurd(had ik ff zin in)

hij is wel iets lelijker door de scanner maar jah...
mijnferrari430kleur.jpg

En dat daarboven is een Aston Martin DBR9 voor de mensen die dat nog niet gezien hadden.

Oh ik dacht dat het een foto was :p haha

@ RObin, de auto was opzich mooi maar het inkleuren is nog een beetje te kinders.
Komt waarschijnlijk door de kriskas lopende lijnen en het missende contrast tussen schaduw en licht.

Alfa Romeo 8C:
Voor de liefhebbers

ook hier zie je dat jij en vanquish de reflecties veel te sterk tekenen(zo ook op je signum enz.)De boom bijvoorbeeld is heel scherp te zien op de tekening en is vaagjes op de foto. Dat ziet er niet realistisch uit. prachtig getekend, dat wel

Opzich wel slim dat je zelf geen reflecties tekent dan ;)

Welke reflecties van mijn tekeningen zijn niet goed trouwens? Opbouwende kritiek (proberen te) geven he? ;) Denk aan je voetbaltrainer.

Edit: sorry voor de edit's, hij liep vast.

was die signum niet van jou dan?

@jzaero dan: je auto lijkt nu van chroom, als de reflecties wat minder sterk zijn ziet het er realistischer uit

Bij chroom zou ik de lijnen nog dieper erin hebben gezet.
Bij de signum was dat al veranderd. Beide hebben een zwarte lak, dat reflecteert lekker.

Edit:
IMG_1512.jpg

IMG_1529.jpg

Om maar een voorbeeld te geven

En toch ben ik het nu wel een klein beetje met Sjoerd eens;) De reflecties op jullie tekeningen zijn zó sterk dat ze de lijnen van de auto laten verdwijnen.. i know, beetje krom uitgelegd:p Iig, als je die reflecties wat zwakker zou maken zou het er naar mijn mening beter uitzien. Maar dat is ook weer het punt, tis mijn mening;)

Terug
Bovenaan