Guest
laat jij is wat zien, ik heb lang niet meer gelachen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dit is nou precies de reactie die ik hoopte te krijgen.Perspectief klopt nog steeds niet overal.
dit is nou precies de reactie die ik hoopte te krijgen.
dat kreng is 1:1 overgetrokken, ik heb alleen een luchtroostertje weggelaten en andere velgen er onder gegooid. en dan nog zeggen dat het niet kloptnut smiley
.Sjoerd zei:laat jij is wat zien, ik heb lang niet meer gelachen
QupiX zei:Maar goed, aangezien we er verder niet meer over mogen praten, stel ik voor dat we een 'battle' doen?
die is gedraaid, maar d'r is niets mis mee, en het ventilatie rooster inhet interieur is verplaatst als we toch aan het miern neuken zijnJe voorwiel is verkeerd gedraaid.
Oeh, je verlaagd je op deze manier, dat heb je door?
sjoerd zei:edit: al is mellert wel degene die dit sfeertje heeft veroorzaakt als ik het zo even teruglees. af en toe een rottige opmerking plaatsen zonder zelf een bijdrage te leveren. eigenlijk moet hij zich ook verontschuldigen
laat alles maar. Melle mijn excuses voor mijn wantrouwen. Ik vond, en vind nog steeds dat ieder, hoeveel talent hij of zij wel of niet heeft, een gelijke kans moet krijgen om beter te worden. Word iemand niet beter dan kan je dat aan niemand verwijten. De een heeft nu gewoon de gave om met een week tekenen een schitterende auto neer te zetten, die misschien wel de eerst getekende auto is van iemand, terwijl de ander er met twee jaar ervaring er nog niet in slaat. Dit is nu gewoon zo, en hier moet ieder respect voor hebben.
Trouwens, zelfs op een foto trek je een scheve lijn (nummerbord) smiling bouncing smiley