Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In combinatie met wat mooi lichtmetaal staat er best een kek wagentje. Een grijze of zwarte i20 gaat het zeker niet worden. Maar wat is er met dat bedrijf? Ik heb (nog) niet iets negatiefs kunnen vinden op het net.zombies zei:De kleur van die groene is wel gewaagd, ik persoonlijk vind het wel wat hebben en er is niks mis met de kilometerstand, alleen de prijs hoog en het autobedrijf waar hij te koop staat zou ik links laten liggen.
De Civic is nog niet uit beeld, maar ik heb het niet alleen voor het zeggen in huize SVF... Ik heb Mrs. SVF nog niet kunnen overtuigen van de meerwaarde van een grotere en duurdere C-segmenter tov de Mazda 2 die we nu hebben en die kwa ruimte gewoon prima voldoet. (maar met wat kwaaltjes en die niet superzuinig is en mede met dat argument heb ik haar wel kunnen overhalen dat het verantwoord is te investeren in een modernere, zuinigere én veiligere auto)Barri zei:Ik vind het een heel saai ding, maar dat groen haalt 'm wel op. Qua rijden ga je aan een Civic meer plezier beleven, maar als dat je niet uitmaakt...
Een Mazda 2 doet niet goedkoper aan dan andere auto's in zijn klasse, maar wat is eigenlijk je budget, want dat heb ik niet kunnen vinden.SVF zei:Met de Sirion heb ik niet zoveel, dan nog liever de blauwe Mazda 2 op de vorige pagina die schat ik kwa rijeigenschappen en betrouwbaarheid een stukje hoger in. Over de Sirion hoor ik nog wel eens negatieve verhalen over extreem hoog olieverbruik, (bij de 2 alleen veel spookverhalen over de Bifuel op LPG) Maar beide auto's vind ik van binnen erg goedkoop aandoen (net als de Swift tot 2011)
Een tweede generatie Honda Jazz (eigenlijk de derde vanaf 2008) of de Swift vanaf 2011 zijn wel serieuze opties maar zitten eigenlijk nog iets boven mijn budget.
Dat zijn jou gedachten daar kan ik niks aan doen, ik ben pas nog bij de Kia dealer geweest en heb daar plaats genomen in een Optima en moet zeggen het ziet er allemaal keurig uit, maar haalt het qua afwerking echt nog lang niet bij de meeste andere merken, een Mazda 2,3 of 6 zijn echt stukken beter afgewerkt en met vele mooiere materialen. Maar daar gaat het hier niet om, het gaat om een auto voor SVF en als hij blij word van een blauwe of groene I20 dan moet hij die vooral kopen, hij zijn goede auto's.verlichting2 zei:@zombies: SVF krijgt juist het Mickey Mouse gevoel bij het interieur van de Mazda 2.
De kwaliteitsslag die Hyundai en Kia hebben gemaakt is fenomenaal. Het verschil van mijn Getz en de i20 is 8.5 jaar. Het is een heel ander afwerkingsniveau. Het enige wat overeen komt is dat er niets tot nauwelijks iets stuk gaat.
Als je van mijn i20 dan naar een Kona overstapt dan zie je dat de Koreanen nog steeds hard werken aan mooiere afwerking.
Jij zegt dat Kia en Hyundai graag serieus willen worden genomen maar dat het totaal niet lukt. Ik zeg stapceens binnen bij een Kia of Hyundai dealer binnen en werk je autokennis bij. Nu maak je de indruk dat je sinds 2001 niet meer een kijkje daar hebt genomen.......
zombies zei:waarom eigenlijk niet een Fiesta?
SVF zei:Nieuw topic volgt binnenkort.
Carfanatic zei:
D-C zei:Ik vind de auto niet specialer, maar ook niet saaier ogen dan andere auto's in het B-segment en de auto oogt nog behoorlijk actueel! De kleur doet 'm echter, die maakt er een frisse verschijning van.
haarr zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/banden-en-velgen/a1186926405-225-15-inch-velgen-vw-seat-ibiza-opel-renault-mazda-honda.html?c=12db163cbf64b311aceabe449fcde83&previousPage=home
![]()