Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nico GTR zei:8 mm kan veel verschil maken.
Maar dit is dus ET38? Dat dat zover uitsteekt joh!
Zeker weten dat je 57.1 naaf hebt besteld? Ik kom namelijk 54.1 tegen voor de i20.
haarr zei:Ik vind de velgen goed bij de auto passen. 185 i.p.v. 195 scheelt je een halve centimeter uitsteken. Zou ik alleen doen als je dan binnen de eisen komt.
Wrangler zei:Kan toch prima zo, als je twijfelt voor de keuring zet je toch de andere velgen er tijdelijk weer onder.
haarr zei:Een metaalbewerkers kan een je wel een paar mm meer ET maken.
SVF zei:haarr zei:Een metaalbewerkers kan een je wel een paar mm meer ET maken.
Dan begeef je je wel op heel glad ijs en tast je de constructie en stevigheid van de velgen aan.
Pietzoveel zei:Bij mijn auto's is het verbruik mét cc aan hoger. De installatie zoekt steeds het ingestelde punt, en laat dan iets gas los. Daarna zoekt het weer het ingestelde punt... Met een vast voetje rij je zuiniger, maar het aantal snelheidsovertredingen beperk je zo wel! Mooie, leuke auto!
uwbuurman zei:Waarom in hemelsnaam neem je een auto mee naar een eiland als Ameland? Op Terschelling snap ik daar nog iets van, maar Schier, Ameland en Vlie?? De Wadden zijn zo mooi, de eilanden en de Waddenzee. Daar horen geen auto's bij. Verder leuke foto's.
Peter O zei:Leuke foto's van de Groendai! Ik dacht eerst, "jeetje wat leuk 2 groene. De kentekens lijken wel op elkaar"
Leuke foto's ook voor de wedstrijd, blijft een heerlijk frisse kleur op je auto! Ik kan me trouwens niet heugen dat ik een 3deurs heb gezien in ons land.
Boppie zei:Trilling tijdens het remmen verhelpt je niet met balanceren en nieuwe banden. Vaak is de oorzaak een te dunne schijf. Die kan zijn warmte niet goed kwijt. Even opmeten om het zeker te weten.
lybra zei:Er staat toevallig op marktplaats een setje originele velgen te koop (tenminste, ik neem aan een setje en niet 1 losse...), dat staat best goed vind ik.
Brent zei:Pfff... dat Coronavirus begint wel aardig roet in het eten te gooien op dit moment ja. Was al begonnen met het plannen van onze Italië-roadtrip, maar nu is het allemaal toch even "afwachten". Gelukkig duurt het bij ons nog een stukje langer voordat we die kant uit zouden gaan. :T
Ikzelf afgelopen zondag zei:En dan maar hopen dat niet opeens ook in Denemarken het virus om zich heen slaat.... (tot nu toe slechts 27 gevallen)