Laatste twee dagen redelijk veel gereden, zondag twee bumperklevers gehad, allebei Noord Afrikanen (konden in hun Merc en Beamer niet volgen), toen ik daarnet van na het avondschool lesgeven naar huis reed, een Noord Afrikaan die me de pas afsneed of de autoweg.
Pffff, ik ben het een beetje beu aan het worden met dat volkje hier in en rond Brussel. Niet racistisch oppakken want ik ben gisterenavond nog met twee Palestijnse vrienden, Moslims trouwens, op café geweest.
Anyway, gisteren op de autoweg A12 in België richting Brussel aan een van de laatste stoplichten heb je meerdere rijvakken, op het rechtse rijvak stond een motor, daarachter een BMW 5-break, laatste versie, ik zet mij op het middelste rijvak, naast mij links komt een vrouw met een recente BMW 3 reeks staan, ook een break. Beide motor onbekend...
Denkende dat die vrouw volgas zou wegrijden omdat zij zich ostentatief links van mij zet had ik een beetje laat gezien dat die BMW 5-reeks er samen met die motor met volle snelheid vandoor ging, ik was dus de verkeerde auto in het oog aan het houden

Den deze er dus achter, een beetje later had ik de 5- reeks, de motor, tja, die was wel wat sneller, maar uiteindelijk hebben we maar tot een 160km/h doorgetrokken. Ik zag in mijn spiegel dat de mensen in de 5-reeks fun hadden
Nog een leuke, op een gegeven moment zag ik een E-36 AMG rijden, maar ik vond het logo E-36 een beetje vreemd, een beetje verder aan een van de stoplichten op de A12 mijn raampje naar beneden, blijkt het de eerste E-36 Diesel AMG ooit geleverd! Waarschijnlijk kregen de Arabieren die de auto bestuurde dan ook, wegens hun (olie?)rijkdom, die unieke gelegenheid!