smarter
Net ingestapt
Wouter82 zei:Ja, ik zocht niet boven de 160.000.
Bij een Ford Ka overleeft de motor de rest van de auto over het algemeen ruimschoots...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:Ja, ik zocht niet boven de 160.000.
Moderator
Bofkont zei:Blijf het een vreemd ding vinden die Streetka, net of de proporties niet kloppen.
Het is natuurlijk wel heerlijk open toeren
Maar met een linnen dakje die ook al wat ouder is en altijd buiten moet staan, heb ik mijn bedenkingen of dat wel zo goed waterdicht is en blijft.
Moderator
word nog dagelijks gebruikt voor woon-werk verkeer. apk verloopt 24-02-10
Moderator
D. Elzinga zei:Charade GTI in de veiling: https://veiling.catawiki.nl/kavels/12884605-daihatsu-charade-1-6-gti-16v-1996
![]()
Moderator
D. Elzinga zei:
smarter zei:
Moderator
smarter zei:Ben nu even bezig met serieus overwegen van een Alfa Spider 916 met een tikkende nokkenasversteller...
simca1006 zei:Een vergelijkbare weet ik nog wel te staan. Nu niet te koop maar je weet nooit. Altijd binnen gestaan, van oud echt paar geweest. Voor plezierritjes.
Als je wil wil ik het in de gaten houden voor je.
Wouter82 zei:smarter zei:Ben nu even bezig met serieus overwegen van een Alfa Spider 916 met een tikkende nokkenasversteller...
Gaaf!![]()
Moderator
Bmwe46csl zei:Gaaf! Ik ga morgen zelf proefrijden in een dichte versie van de 916. Vraag me alleen af of ik er in pas met mijn 1,93m.
smarter zei:.... serieus overwegen van een Alfa Spider 916..
Staat pas een jaar te koop bij......
[/sub]smarter zei:Plan is om nu voor 1000-1500 iets leuks en goeds te kopen.
smarter zei:Wouter82 zei:smarter zei:Ben nu even bezig met serieus overwegen van een Alfa Spider 916 met een tikkende nokkenasversteller...
Gaaf!![]()
pssstt: Deze Staat pas een jaar te koop bij onze vestiging Houten. Niet doorvertellen voordat ze de deur daar platlopen... Heb de komende dagen zelf geen tijd om te gaan kijken en proefrijden.
omniradius zei:Is een auto die al een jaar te koop staat niet een beetje een 'red flag' ?
Bedoel, als ie al zo lang er staat en door niemand is meegenomen in al die tijd dan zegt dat toch wel wat? Of mis ik hier de clue?![]()
Elco zei:Ik weet ook nog een zeer fraaie StreetKa te koop, maar die's boven budget. Wel een geniale auto.
Mechanix zei:Mooie auto, maar waarom heeft men het leer zo laten versloffen?!Poets dat even op of zo.
Mechanix zei:Mooie auto, maar waarom heeft men het leer zo laten versloffen?!Poets dat even op of zo.
haarr zei:Mechanix zei:Mooie auto, maar waarom heeft men het leer zo laten versloffen?!Poets dat even op of zo.
Zitvlakken zijn van alcantara?