BRG
Wegverkenner
smarter zei:Als ik de Lexus nu doorreken, dan heb ik de aanschaf + onderhoud/ verbeteringen + alle betaalde wegenbelasting en verzekering eruit.... Ik heb dus alleen de brandstof betaald eigenlijk.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
smarter zei:Als ik de Lexus nu doorreken, dan heb ik de aanschaf + onderhoud/ verbeteringen + alle betaalde wegenbelasting en verzekering eruit.... Ik heb dus alleen de brandstof betaald eigenlijk.![]()
smarter zei:Die Rover 111 is helemaal geweldig. Ik liet deze gisteravond aan mijn vrouw zien en ze vond dat ik deze direct moest gaan halen.
Moderator
smarter zei:Die Rovertjes moet je inderdaad echt voor heel weinig kopen, want die zijn later volstrekt onverkoopbaar. Ik wil mijn hobby graag wel een beetje betaalbaar houden. Als ik de Lexus nu doorreken, dan heb ik de aanschaf + onderhoud/ verbeteringen + alle betaalde wegenbelasting en verzekering eruit.... Ik heb dus alleen de brandstof betaald eigenlijk.![]()
Wouter82 zei:En deze staat ook nog steeds te koop
![]()
https://www.autowereld.nl/mitsubishi/sigma/sigma-diamante-diamante-3-5-v6-automaat-youngtimer-20245568/details.html
Moderator
rzasa zei:https://ww3.autoscout24.nl/classified/223590779
![]()
Phaeton W12 zei:Als ik de opties zie, Saab 900, Ford Sierra, Peugeot 406 Coupé, dan had ik 1.500 euro geïnvesteerd in de Lexus en fijn doorgereden met de V8.
Moderator
rzasa zei:edit: deze is blijkbaar ook nog steeds niet verkocht.
https://ww3.autoscout24.nl/classified/292441004?asrc=st|as
![]()
Smarter zei:Ik neig er toch naar om vrouwlief lekker te laten doortuffen in haar Fiesta. En dan zelf een leuke cabrio kopen tot ca. € 3.000,-.
smarter zei:Ervaring is dat een oudere cabrio zich beter houdt bij dagelijks gebruik dan wanneer deze regelmatig 3 weken achtereen ongebruikt in weer en wind staat.
Moderator
Hm, dat is wel even wat anders.smarter zei:Gewist... Hou ik even voor mezelf. Morgen bellen
Barri zei:Hm, dat is wel even wat anders.smarter zei:Gewist... Hou ik even voor mezelf. Morgen bellen
Ook naar andere auto's met dat blok aan het kijken?![]()
smarter zei:Hmmmmm, net de Lexus verkocht. Wordt morgen gehaald. Heel dubbel gevoel wetende dat ik nooit meer zo'n fantastische auto zal bezitten. Aan de andere kant was dat juist de insteek 1,5 jaar geleden: Nog 1 keer genieten van een echte analoge V8 Coupé zoals god het ooit bedoeld had. Deze ervaring neemt niemand me meer af. Missie geslaagd dus.![]()
smarter zei:Ik ga nooit meer een betere auto vinden, Soloman. Mijn enthousiasme is dus altijd oprecht geweest. Soms moet ook ik de realiteit onder ogen zien en dan is het niet alleen een kwestie van kunnen betalen, maar ook of je het er voor overhebt in verhouding tot het gebruik ervan. Die balans was in mijn geval nogal scheef.
Degene die hem nu gekocht heeft zet hem op de zaak, betaalt een schijntje bijtelling in de youngtimer regeling en laat hem volgende week lachend servicen voor 2,5K bij de Lexus dealer op kosten van zijn bedrijf.